Gå til innhold

Beyblade

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg har en 8 år gammel gutt som har én ting han ønsker seg til jul i år og det er noe som heter "Beyblade". Det er en type spinnere har jeg skjønt. Det er visst noen i klassen hans som har sette dette på YouTube og nå er de alle helt ville etter disse. "Problemet" er at jeg ikke aner hvor i alle dager man kan kjøpe noe sånt? Har lett meg i hjel i alle lekebutikker jeg har kommet over i Oslo sentrum (ikke at det er så mange igjen av dem). Jeg har forsøkt å søke litt rundt på nettet, men uten veldig hell. Jeg finner ikke én eneste nettbutikk jeg kjenner fra før (ingen kjente som Jollyroom, Sprell eller lignende) som selger disse. Derimot finner jeg en del sider jeg aldri har hørt om som tilbyr disse. Prøver her i et litt desperat forsøk - noen som har kjennskap til hvor man kan få tak i?:) 

Anonymkode: da180...626

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Extra-leker har det. 

Anonymkode: b65ac...2c0

Skrevet

Bare google så får du kjøpt på nett i norske butikker 😊

Anonymkode: b30aa...e02

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.12.2020 den 22.58):

Extra-leker har det. 

Anonymkode: b65ac...2c0

Jeg finner det ikke på nettsiden - vet du hvilken fysiske butikk som eventuelt har det? 

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.12.2020 den 23.15):

Bare google så får du kjøpt på nett i norske butikker 😊

Anonymkode: b30aa...e02

Har googlet. Finner ingen norske kjente nettbutikker som selger? 

Skrevet

Hvor bor du da?

Extra leker pleier å ha liggende på lageret sitt i sin lokale butikk. 

Anonymkode: 5ed8c...4df

Skrevet

De solgte det i ALLE lekebutikker før, men nå er det riktignok mange år siden jeg har vært i en. Prøv å sjekke finn? Sikkert mange som har slikt fra barndommen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...