AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #1 Skrevet 8. desember 2020 har en orginal grandiosa liggende med skinke og pakrika. Jeg synes den er så kjedelig, er det godt å toppe den med masse ekstra ost som pizza mozarella og norvegia blanding? det er det eneste jeg har for utenom rødløk da. Hadde jeg hatt noe annet grønnsaker hadde jeg brukt det. Anonymkode: b2445...aeb
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #2 Skrevet 8. desember 2020 Kan du ikke bare prøve og se om du liker det? Anonymkode: 7081a...1af
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #3 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan du ikke bare prøve og se om du liker det? Anonymkode: 7081a...1af Jo er redd det er kvalmende... Anonymkode: b2445...aeb
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #4 Skrevet 8. desember 2020 Så ikke ta på så mye da Er det andre livsvalg jeg skal ta for deg i dag? Anonymkode: 7081a...1af 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #5 Skrevet 8. desember 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jo er redd det er kvalmende... Anonymkode: b2445...aeb Ikke mer kvalmende enn det som er under osten i hvert fall 😄 De få gangene jeg spiser frossenpizza tar jeg alltid på ekstra ost. Ikke for mye dog, det blir i overkant med det gode. Anonymkode: 7bc40...239
PassionatePatti Skrevet 8. desember 2020 #6 Skrevet 8. desember 2020 (endret) Grandisen trenger helt klart ekstra ost. Jeg har funnet ut at posen med ferdig revet mozzarella er akkurat passe mengde. For meg, iallefall. Endret 8. desember 2020 av PassionatePatti
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #7 Skrevet 8. desember 2020 Jeg har hvitkløl og rødløk jeg tenker å mekke AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ikke mer kvalmende enn det som er under osten i hvert fall 😄 De få gangene jeg spiser frossenpizza tar jeg alltid på ekstra ost. Ikke for mye dog, det blir i overkant med det gode. Anonymkode: 7bc40...239 Ja jeg spiser frossenpizza kanskje to ganger i året er ikke jeg som kjøper det en gang bare ligger i fryseren og blir aldri spist nå er det i ingenting å spise bokstavelig talt kjøleskapet er helt tomt utenom hvtikløk og en rødløk. Jeg liker det egentlig ikke. og er for lat til å dra ut å kjøpe noe. Jeg vil prøve å hakke noe hvitløk og rødkøk og ta på litt ekstra ost å se om det blir spiselig. Høres egentlig litt godt ut men ogsp kvalmende. Enten eller! får ta sjangsen. Jeg HATER å sløse mat så måtte spør dere om det var noe. Hvis jeg liker det eller dete r helt OK spiser jeg det, liker jeg det ikke kaster jeg det uansett. Anonymkode: b2445...aeb
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #8 Skrevet 9. desember 2020 Hvordan ble det? Anonymkode: c86b7...c9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå