Gå til innhold

Ekstra ost på grandios?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en orginal grandiosa liggende med skinke og pakrika. Jeg synes den er så kjedelig, er det godt å toppe den med masse ekstra ost som pizza mozarella og norvegia blanding? det er det eneste jeg har for utenom rødløk da. Hadde jeg hatt noe annet grønnsaker hadde jeg brukt det. 

Anonymkode: b2445...aeb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare prøve og se om du liker det?

Anonymkode: 7081a...1af

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan du ikke bare prøve og se om du liker det?

Jo er redd det er kvalmende...

Skrevet

Så ikke ta på så mye da

Er det andre livsvalg jeg skal ta for deg i dag?

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jo er redd det er kvalmende...

Ikke mer kvalmende enn det som er under osten i hvert fall 😄 De få gangene jeg spiser frossenpizza tar jeg alltid på ekstra ost. Ikke for mye dog, det blir i overkant med det gode.

Anonymkode: 7bc40...239

Skrevet (endret)

Grandisen trenger helt klart ekstra ost. Jeg har funnet ut at posen med ferdig revet mozzarella er akkurat passe mengde. :) For meg, iallefall. 

Endret av PassionatePatti
Skrevet

Jeg har hvitkløl og rødløk jeg tenker å mekke 

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ikke mer kvalmende enn det som er under osten i hvert fall 😄 De få gangene jeg spiser frossenpizza tar jeg alltid på ekstra ost. Ikke for mye dog, det blir i overkant med det gode.

Anonymkode: 7bc40...239

Ja jeg spiser frossenpizza kanskje to ganger i året er ikke jeg som kjøper det en gang bare ligger i fryseren og blir aldri spist nå er det i ingenting å spise bokstavelig talt kjøleskapet er helt tomt utenom hvtikløk og en rødløk. Jeg liker det egentlig ikke. og er for lat til å dra ut å kjøpe noe. Jeg vil prøve å hakke noe hvitløk og rødkøk og ta på litt ekstra ost å se om det blir spiselig. Høres egentlig litt godt ut men ogsp kvalmende. Enten eller! får ta sjangsen. Jeg HATER å sløse mat  så måtte spør dere om det var noe. Hvis jeg liker det eller dete r helt OK  spiser jeg det, liker jeg det ikke kaster jeg det uansett.

Skrevet

Hvordan ble det?

Anonymkode: c86b7...c9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...