AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #1 Del Skrevet 8. desember 2020 Har god utsikt til husene i gaten jeg bor i. Ligger litt høyere oppe enn de andre naboene mine. I kveld har det lusket rundt en guttegjeng på 3 og satt seg bak bilene og lagt noe der. Var ute for å sjekke bak min bil men ingenting var der, men nærmeste nabo har en 20-30 mm fransk treskrue bak det ene hjulet. (Som vil gå inn i dekket når bilen rygger). Tipper flere naboer har det samme. Kommer til å sende en sms om å sjekke bak bilen til de naboene jeg liker. Resten sier jeg ikke noe til. Kanskje ikke så hyggelig, men så gjør de stort sett ikke så hyggelige ting mot meg, og selv om jeg generelt ikke er en tilhenger av hevn.. så føles det faktisk helt greit akkurat nå! Nabo 1: for all musikk du spiller hele døgnet gjennom hele sommeren. Nabo 2: fordi du kjører for fort i gata. Du har nesten kjørt ned ungene mine flere ganger! Nabo 3: Fordi du «låner» ting som jeg aldri får tilbake. Anonymkode: 140f6...3ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #2 Del Skrevet 8. desember 2020 He he. Jeg synes det er innafor. Anonymkode: c4e08...27c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 8. desember 2020 #3 Del Skrevet 8. desember 2020 Slik jeg ser det så kunne du like godt lagt skruen der selv om du ikke sier noe. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 8. desember 2020 #4 Del Skrevet 8. desember 2020 (endret) Franske treskruer er dårlig utført jævelungevirksomhet, dekk tåler å kjøre over en slik i de fleste tilfeller. Endret 8. desember 2020 av PetterKanin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 8. desember 2020 #5 Del Skrevet 8. desember 2020 11 minutter siden, PetterKanin said: Franske treskruer er dårlig utført jævelungevirksomhet, dekk tåler å kjøre over en slik i de fleste tilfeller. Er den satt opp så den står i spenn på skrå mellom veien og dekket, så tror jeg dekket taper. Men ligger/står den bare på veien så går det nok som oftest bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #6 Del Skrevet 9. desember 2020 Herregud, teite snørrunger, smålige voksne. Håper dette er et nabolag svært langt unna mitt. 😳🤪 Anonymkode: 668f5...512 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #7 Del Skrevet 10. desember 2020 Du er jo like ille som ungene. Du varsler Politiet. Det kan potensielt lage farlige situasjoner om dekket plutselig punkterer og bilen kjører fort. Vil du ha på samvittigheten at du har drept noen? For å sette det på spissen Anonymkode: 29d7a...37c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå