Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min er en drama Queen noen ganger. Blir vi uenig eller at han er lei av noe så sier han : Jeg skal reise bort en stund så slipper dere meg. Eller: Jeg skal finne meg en plass å bo, så kan dere bo her. Sånn sier han foran barna. 

Anonymkode: 0c23a...bcf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er underbevisstheten som titter frem. Han vil vel egentlig dra da. Men dumt han "truer" barna sånn. 

Skrevet

Og da svarer du......? "Nei kjære, vær så snill bli hos oss!" eller "Flott, du veit hvor døra er"?

• Liker 5
Skrevet

Ha klar en pakket bagg neste gang og ønsk han god tur. Makan til umodne mann. Han gjør at barna blir utrygge. Ikke hjelp han med det ved å godta denne umodne oppførselen!

• Liker 10
Skrevet
Rant skrev (2 minutter siden):

Det er underbevisstheten som titter frem. Han vil vel egentlig dra da. Men dumt han "truer" barna sånn. 

Nei, han vil da faen ikke dra! 😂

Han syntes synd på seg selv, furter og vil TS skal bønnfalle ham om å ikke dra 😅

• Liker 7
Skrevet

Se på parterapi sammen og funder på hvem dere ligner mest på. Det gjorde vi her, og vi tok oss i ting begge to. Teite hersketeknikker bruker jo alle når man er uenige.

• Liker 2
Skrevet

Så bra at han gjør barna utrygge. For en idiot. 

Skrevet

Sjarmerende fyr altså

Manipulerer deg, og enda verre; ungene deres. Min far gjorde det samme mange ganger. Enkelte ganger reiste han faktisk (og kom tilbake et par timer/dager senere). Vi barna gråt

Anonymkode: f7123...bcd

• Liker 2
Skrevet

Min holdt på slik også... til slutt dro han for godt. 

Anonymkode: bebe9...acc

• Liker 1
Skrevet
Jessic_a skrev (23 minutter siden):

Ha klar en pakket bagg neste gang og ønsk han god tur. Makan til umodne mann. Han gjør at barna blir utrygge. Ikke hjelp han med det ved å godta denne umodne oppførselen!

Ja, for din strategi vil trygge barna?

Anonymkode: b11e6...cba

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, for din strategi vil trygge barna?

Anonymkode: b11e6...cba

En engangshendelse som lærer han en viktig lekse eller konstant trusler om å bli forlatt. Tror jeg ville gått for mitt forslag 

• Liker 5
Skrevet

Han er et passivt-aggressivt barn. 

Anonymkode: af984...dba

Skrevet

Nå kjenner jo ikke jeg til alle sidene av denne saken, men det høres ut som om du har en mann som prøver å få en form for bekreftelse. Det kan jo være mange grunner til det, men hvis det er så ille at det kan kvalifisere til å være en diagnose, så ser man ofte slike tendenser innenfor spektret av personlighetsforstyrrelser. Hvis denne mannen har en barndom preget av usikkerhet, uforutsigbarhet, ustabilitet, mangel på det å bli møtt følelsesmessig osv, vil det ofte kunne slå ut med å være i behov av konstante bekreftelser.... men aner jo som sagt ikke om dette er noe som kan være gjenkjennbart hos din mann, men heller en mer generell uttalelse, når jeg setter ting litt "på spissen".... 

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer TS du har giftet deg med en umoden drittunge. :) Håper foreldrene dine er stolte

Anonymkode: b75d9...dcf

Skrevet
Jessic_a skrev (6 minutter siden):

En engangshendelse som lærer han en viktig lekse eller konstant trusler om å bli forlatt. Tror jeg ville gått for mitt forslag 

Tror han også lærer seg at han kan ha det fint alene. Han er nok altfor redd for å ta steget selv, og skyver det over på TS. Tror han hadde blitt glad om TS "kastet han ut". 

Han er umoden slik han oppfører seg, men en slik oppførsel kommer ikke fra intet. Jeg tipper han ikke har det så bra, og føler både kone og barn misliker ham. Det må være fryktelig vondt å ha det sånn. Så vondt at han truer med å gå fordi han ikke kommer noen vei på andre måter. Det er slik jeg leser situasjonen. Men så vet vi jo ikke hva TS sa som gjorde at han svarte så barnslig. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Gratulerer TS du har giftet deg med en umoden drittunge. :) Håper foreldrene dine er stolte

Anonymkode: b75d9...dcf

Det er nok dine og, som har skapt ei som anonymt forsøker å plassere skam hos ei som allerede står kjipt i det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Mannen min er en drama Queen noen ganger. Blir vi uenig eller at han er lei av noe så sier han : Jeg skal reise bort en stund så slipper dere meg. Eller: Jeg skal finne meg en plass å bo, så kan dere bo her. Sånn sier han foran barna. 

Å hærregud, en ting kan æ si deg. Dette skjedde når æ va lita.. Foreldrene min gjorde dette ofte.. Pappa var den som sa han, skulle dra hele tiden.. Mamma og i ny og ned.. De har ENDELIG skilt seg nå. Takk gud. Det har preget meg myyyyyyye. Ville gått i fra han. At han, holder på sånn formann de er egoistisk som FAEN, skikkelig latterlig offerrollen han, spiller ut.. Også framfor barna.. Har ikke ord!!!kan bare tenke meg hva, han, sier når han er alene med, dem... Jessufader. 

Leave

Anonymkode: adb46...080

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Sjarmerende fyr altså

Manipulerer deg, og enda verre; ungene deres. Min far gjorde det samme mange ganger. Enkelte ganger reiste han faktisk (og kom tilbake et par timer/dager senere). Vi barna gråt

Anonymkode: f7123...bcd

Samme hær.. Borte et par timer.. Eller dager... Kranglet foran oss.. Æ slit veldig med dad issues.. Og stole på at noen vill bli og at de ikke bare drar.. 

Anonymkode: adb46...080

Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Virker rimlig drama du også. Ellers ere vel liten grunn til at du søker støtte om fordømmelse her inne??? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...