Gå til innhold

Israels tidligere romfartssjef: – Romvesener eksisterer, men menneskeheten er ikke klar

Anbefalte innlegg

Skrevet

https://m.jpost.com/omg/former-israeli-space-security-chief-says-aliens-exist-humanity-not-ready-651405

En «galaktisk føderasjon» har visstnok vært i kontakt med Israel og USA i årevis, men holder seg hemmelig for å forhindre massehysteri helt til menneskeheten er klar for å godta deres eksistens.

En «galaktisk føderasjon» har visstnok vært i kontakt med Israel og USA i årevis, men holder seg hemmelig for å forhindre massehysteri helt til menneskeheten er klar for å godta deres eksistens.

Dette samarbeidet inkluderer angivelig en hemmelig underjordisk base på Mars, hvor amerikanerne og representanter for romvesenene oppholder seg.

Litt spesielt kanskje at de kun snakker med guds to utvalgte land, USA og Israel? Hvem vet.

Anonymkode: 17e42...ec6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart de finnes og klart de er her, og de har selvsagt vært her i evigheter. Å tro noe annet er ren idioti.

Anonymkode: c3fb0...566

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Klart de finnes og klart de er her, og de har selvsagt vært her i evigheter. Å tro noe annet er ren idioti.

De finnes muligens. At de er her er mindre sannsynlig. Verdensrommet er så svært at det skal godt gjøres å finne oss i det hele tatt.

Anonymkode: bebbe...ce9

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

De finnes muligens. At de er her er mindre sannsynlig. Verdensrommet er så svært at det skal godt gjøres å finne oss i det hele tatt.

Du skjønner ikke at vi er bare drittunger i universet. Universet er eldgammelt, så gammelt at vi ikke kan forstå det, og så stort at vi ikke kan forstå det. Her finnes det selvsagt milliarder av planeter med liv på, og livet har utviklet seg i milliarder på milliarder av år. Mange av disse livsformene som finnes her har selvsagt utviklet seg enormt mye mer enn vi har gjort, og de har ingen problem med å finne oss. Dette er barnehagen, så har man ungdomsskolen, så videregående, så høyskole, så universitetet osv. Og vi er altså barnehagen. Eller muligens vi har ikke begynt der enda.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

https://m.jpost.com/omg/former-israeli-space-security-chief-says-aliens-exist-humanity-not-ready-651405

Dette samarbeidet inkluderer angivelig en hemmelig underjordisk base på Mars, hvor amerikanerne og representanter for romvesenene oppholder seg.

Litt spesielt kanskje at de kun snakker med guds to utvalgte land, USA og Israel? Hvem vet.

Anonymkode: 17e42...ec6

Ganske vanlig argumentasjon i de rekkene der. ;) De har kontakt, men menneskeheten er ikke klar for det enda. ;) Slikt er fascinerende å lese om, men de ventes fortsatt på bevis for dette er som vanlig kun prat. 

Anonymkode: 453c3...20d

• Liker 1
Skrevet

"Selvfølgelig" Israel og USA...

Jeg merker at jeg blir litt urolig i magen når jeg tenker på at nettopp disse to regimene er de som romlingene synes er mest å satse på. Hvorfor ikke Kina, liksom, når de først er i gang?

Men jeg tror dette er spøk. Det er en grunn til at jeg har avskrevet muligheten for interstellart besøk og kontakt med sivilisasjoner fra andre stjernesystemer, men det er altså et alt for langt resonnement å komme med her.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.12.2020 den 23.25):

Du skjønner ikke at vi er bare drittunger i universet. Universet er eldgammelt, så gammelt at vi ikke kan forstå det, og så stort at vi ikke kan forstå det. Her finnes det selvsagt milliarder av planeter med liv på, og livet har utviklet seg i milliarder på milliarder av år. Mange av disse livsformene som finnes her har selvsagt utviklet seg enormt mye mer enn vi har gjort, og de har ingen problem med å finne oss. Dette er barnehagen, så har man ungdomsskolen, så videregående, så høyskole, så universitetet osv. Og vi er altså barnehagen. Eller muligens vi har ikke begynt der enda.

Det er ingen selvsagt ting at om det finnes andre, er de mer utviklet enn oss. Det kan de være, eller ikke. Men at det er selvsagt, er det ikke.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er ingen selvsagt ting at om det finnes andre, er de mer utviklet enn oss. Det kan de være, eller ikke. Men at det er selvsagt, er det ikke.

Når du tenker på hvor stort universet er, så er dette ikke selvsagt. Ok. Kanskje du ikke klarer å tenke på hvor stort eller gammelt universet er, eller kanskje det gjør for vondt for egoet å tenke at noen faktisk er hakket lurere enn oss.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.12.2020 den 23.25):

Det kan godt hende du har rett, men husk at foreløpig har vi ikke funnet bevis for andre intelligenser. Dvs at vi inntil videre kan se på oss selv som det overlegent mest intelligente vesen i universet. :)

Skrevet (endret)

Jeg er åpen for enhver saklig opplysning som kommer fra myndighetene om disse sakene, men jeg er redd
det blir etter min død...for menneskeheten er ikke klar for det ennå. Vi er på amøbestadiet på veldig mange vis. 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Når du tenker på hvor stort universet er, så er dette ikke selvsagt. Ok. Kanskje du ikke klarer å tenke på hvor stort eller gammelt universet er, eller kanskje det gjør for vondt for egoet å tenke at noen faktisk er hakket lurere enn oss.

Du må ta deg sammen. Dine "selvsagt" blir bare latterlig. Du kan synse og tro, men selvsagt er det ikke.

En forsker ville ledd av deg. Selv om vi visste, hadde det fortsatt ikke vært selvsagt.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Du må ta deg sammen. Dine "selvsagt" blir bare latterlig. Du kan synse og tro, men selvsagt er det ikke.

En forsker ville ledd av deg. Selv om vi visste, hadde det fortsatt ikke vært selvsagt.

Ehm nei, forskere støtter i mye større grad min oppfatning enn det motsatte.

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Da får du hoste opp linker da, ikke bare slenge ut påstander.

Anonymkode: fdca6...262

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

De kan støtte det de vil. Ditt "selvsagt" er fortsatt langt over mål.

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Edit: Det er forøvrig du som støtter det de evn mener. Du har neppe mer kred enn dem, slik at de støtter deg og ikke omvendt.

Skrevet

Jeg må ærlig innrømme, jeg synes sånne ting er kjempe spennende! 

Litt ekstra spesielt at disse uttalelsene kommer fra noen ganske høyt oppe i systemet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Forskere vet like lite om dette som alle andre. 

Skrevet
Callisto83 skrev (5 timer siden):

Jeg må ærlig innrømme, jeg synes sånne ting er kjempe spennende! 

Litt ekstra spesielt at disse uttalelsene kommer fra noen ganske høyt oppe i systemet. 

Da burde du søke opp 'Disclosure Project' hvor en rekke "høytstående" amerikanske borgere står frem med hva de mener å ha opplevd. Det var veldig interessant en stund, men personlig er jeg skeptisk. Du vil sikkert likevel finne det spennende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...