AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #1 Del Skrevet 8. desember 2020 Da jeg var liten kommenterte alltid faren min at det lagde «PSHH» lyd da jeg var på do. Så da fikk jeg tisse angst og lærte meg til å tisse saktere, så det ikke skulle lage så mye lyd. Endte ofte med urinveisinfeksjon, da jeg ikke fikk tømt meg helt. Denne angsten gikk vekk da jeg flyttet for meg selv. Men nå har jeg fått en samboer, og han kommenterer også dette, så nå er tisse angsten og urinveisinfeksjonen tilbake 😩 Kan ikke jeg bare få tisse i fred??? Er jo helt normalt at det lager sånn lyd når vi jenter tisser!! Jeg føler det blir helt feil at de skal kommentere og henge seg opp i det, jeg blir litt sånn «ja, flott at du kommenterer hvordan vaginan min er formet og at med det den lager sånn lyd på toalettet!» Dette er ikke trolle tråd! Jeg har virkelig et problem med dette 😩 Her jeg bor nå er det en sånn vask med sensor, så jeg får ikke slått på vaksen når jeg skal på do heller 🙄 ikke er det Internett på do heller, så får ikke satt på radio!! Anonymkode: 4b317...b93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saltvann Skrevet 8. desember 2020 #2 Del Skrevet 8. desember 2020 Prøv å ikke tisse ned i vannet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humle Brumle Skrevet 8. desember 2020 #3 Del Skrevet 8. desember 2020 Du må nok dessverre bare konfrontere angsten din å bare tisse. Også sier du at du ikke liker at folk kommenterer lyder fra do. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #4 Del Skrevet 8. desember 2020 saltvann skrev (2 minutter siden): Prøv å ikke tisse ned i vannet.. Blitt rutinert på å ikke tisse rett ned i vannet, men det lager på en måte en lyd da det kommer ut av meg 😰 ts Anonymkode: 4b317...b93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #5 Del Skrevet 8. desember 2020 Iitt toalettpapir i do? Ikke at jeg vil fremme overforbruk av dopapir, men her er det vel litt innafor. Anonymkode: e188e...6bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #6 Del Skrevet 8. desember 2020 Skjønner at du har angst så lenge faren din påpekte det. Ingen tisselyd er rar og alle lager lyd når de tisser. Moren min sa til meg da jeg var 12 år at jeg hadde stor mage, det syns jeg fortsatt og syntes det også da jeg var undervektig for noen år siden! Nå er jeg 47. Foreldre skal ikke påpeke kroppene til barna sine negativt! Anonymkode: 315e8...7c4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #7 Del Skrevet 8. desember 2020 Aldri hørt om at noen kommentwter slikt. Lager det ikke lyd når alle tipser da? Anonymkode: 2890b...0ab 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #8 Del Skrevet 8. desember 2020 Jeg tisser også bråkete 😅👋🏼 Om jeg er hos andre eller har besøk så setter jeg meg bare litt nærmere ringen, sånn at strålen ikke treffer vannet. Dette har jeg aldri tenkt over egentlig. Sjukt at man lærer seg diskrè måter å tisse på. Anonymkode: 15126...d95 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #9 Del Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tisser også bråkete 😅👋🏼 Om jeg er hos andre eller har besøk så setter jeg meg bare litt nærmere ringen, sånn at strålen ikke treffer vannet. Dette har jeg aldri tenkt over egentlig. Sjukt at man lærer seg diskrè måter å tisse på. Anonymkode: 15126...d95 Og hvis jeg må tisse mye så kommer det sånn shhhh-lyd, som om at det kommer i full fart på en måte. Trodde det gjorde det på alle. This was a wierd Discovery. Anonymkode: 15126...d95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 8. desember 2020 #10 Del Skrevet 8. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Her jeg bor nå er det en sånn vask med sensor, så jeg får ikke slått på vaksen når jeg skal på do heller 🙄 ikke er det Internett på do heller, så får ikke satt på radio!! Anonymkode: 4b317...b93 At teknologien til slutt skal knekke oss mennesker er det mange som frykter, men at det skulle skje på denne måten var litt overraskende😂 Endret 8. desember 2020 av Påkrevd 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #11 Del Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og hvis jeg må tisse mye så kommer det sånn shhhh-lyd, som om at det kommer i full fart på en måte. Trodde det gjorde det på alle. This was a wierd Discovery. Anonymkode: 15126...d95 Jaa er den shhh lyden jeg snakker om 😧 for å få vekk den må jeg tisse saktere 😑🙄 som ikke er noe digg å holde igjen når man har begynt å tisse... Anonymkode: 4b317...b93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #12 Del Skrevet 8. desember 2020 Jeg har ei søster som er en såkalt 'sint tisser'. Hun presser på blæra med alle muskler i det området, og det blir det lyd av 😅 Men jeg ville aldri ha kommentert det. Lyder fra toalettet kommanterer man ikke på. Det kommer ikke lyd fra selve vaginaen når jeg tisser, men der er kanskje ikke unormalt? Uansett, så er det ikke noe å skamme seg for. Må man tisse så må man tisse. Anonymkode: 413af...be0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #13 Del Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jaa er den shhh lyden jeg snakker om 😧 for å få vekk den må jeg tisse saktere 😑🙄 som ikke er noe digg å holde igjen når man har begynt å tisse... Anonymkode: 4b317...b93 Ja jeg vet akkurat hva du mener. Men det skjer med meg hvis jeg har holdt meg lenge. Jeg tror ikke at det er så uvanlig? Nå ble jeg usikker selv 😅😅 Anonymkode: 15126...d95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #14 Del Skrevet 8. desember 2020 Kommer sånn lyd når jeg trykker for å tisse eller virkelig er kjempetissatrengt. Men.. kan det hjelpe å «brette» bort kjønnsleppene? Tenkte på dette en annen gang😅 Anonymkode: 33fd9...d53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #15 Del Skrevet 8. desember 2020 Ta litt toalettpapir i doen før du setter deg, så høres det ikke. Anonymkode: 1db66...868 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #16 Del Skrevet 8. desember 2020 Det er den naturligste lyden i verden. Det er ikke noe galt med deg, men de som kommenterer tisselyden☺️ Anonymkode: 3402f...9a5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #17 Del Skrevet 8. desember 2020 39 minutter siden, AnonymBruker said: Da jeg var liten kommenterte alltid faren min at det lagde «PSHH» lyd da jeg var på do. Så da fikk jeg tisse angst og lærte meg til å tisse saktere, så det ikke skulle lage så mye lyd. Endte ofte med urinveisinfeksjon, da jeg ikke fikk tømt meg helt. Denne angsten gikk vekk da jeg flyttet for meg selv. Men nå har jeg fått en samboer, og han kommenterer også dette, så nå er tisse angsten og urinveisinfeksjonen tilbake 😩 Kan ikke jeg bare få tisse i fred??? Er jo helt normalt at det lager sånn lyd når vi jenter tisser!! Jeg føler det blir helt feil at de skal kommentere og henge seg opp i det, jeg blir litt sånn «ja, flott at du kommenterer hvordan vaginan min er formet og at med det den lager sånn lyd på toalettet!» Dette er ikke trolle tråd! Jeg har virkelig et problem med dette 😩 Her jeg bor nå er det en sånn vask med sensor, så jeg får ikke slått på vaksen når jeg skal på do heller 🙄 ikke er det Internett på do heller, så får ikke satt på radio!! Anonymkode: 4b317...b93 skru på vasken da vel Anonymkode: bc698...e3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 8. desember 2020 #18 Del Skrevet 8. desember 2020 Jeg tenker at du må konfrontere angsten din og gi faen i kommentarer. Du kommer aldri til å få fred for dette hvis du skal la andres idiotiske kommentarer bestemme hvordan du skal tisse. Så vidt meg bekjent tisser alle jeg kjenner med mer eller mindre lyd. Jeg driver ikke å lytter på døren, men hvis jeg hørte uvanlig lyd ville jeg aldri kommentert det. Hva det er som feiler samboeren din, som bare måtte kommentere dette på tross av at du har fortalt om angsten må bare gudene vite. Mangler han noe vitalt mellom ørene siden han ikke forstår at det der var totalt unødvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegglampe Skrevet 8. desember 2020 #19 Del Skrevet 8. desember 2020 Jeg forstår deg veldig godt TS. Jeg har selv fått kommentarer på tisselyder og avføringslydene mine. Med en mage som ikke spiller helt på lag, så er det virkelig ikke gøy. Jeg har ei venninne som har radio på badet på lavt volum. Men nok til å overdøve lyd. Ellers er jeg heldig med en samboer som har noe av samme utfordring som meg, så her kommenteres ingen ting. Ei heller lukt etter dobesøk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #20 Del Skrevet 8. desember 2020 Vært stolt av lyden, betyr at det er bra trykk i røret. Du kommer til å savne det når du blir gammel og strålen er så tynn og svak at du bruker et halvt minutt lenger på do en du gjør nå. Anonymkode: 091c3...15e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå