AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #1 Skrevet 8. desember 2020 Rimelig overrasket over at jeg måtte fjerne en flått på seksåringen i dag. Den var levende og helt normal. Tok bilde av den. Vi bor på vestlandet. Kan den ha kommet inn med katten og hoppet over til mennesket? Flere som har fått flått på vinteren? Anonymkode: 7b49b...dc8
Fliseklemme Skrevet 8. desember 2020 #2 Skrevet 8. desember 2020 Jeg plukka en flått av hunden min for en uke siden. Etter flere dager med frost.. 🤢
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #3 Skrevet 8. desember 2020 Jeg har ikke hatt det selv men "vinterflått" er helt vanlig på sørlandet. Anonymkode: b6948...058
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #4 Skrevet 8. desember 2020 Uææ en av mine største skrekk er flått 😭 Anonymkode: 7497e...1db
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #5 Skrevet 8. desember 2020 Plukket flått av hunden min i helgen. Bor i Oslo-området og vi har hatt plussgrader og regn de siste to ukene. Anonymkode: 4dcba...db8
Guddla Skrevet 8. desember 2020 #6 Skrevet 8. desember 2020 Bor også på Vestlandet og er ikke lenge siden jeg fant en på mini her etter de hadde vært på tur med barnehagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå