Gå til innhold

Hvis det lukter godt, smaker det godt også (på kvinne)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes selv jeg lukter godt der nede (eneste er at noen ganger lukter det sterkere enn andre ganger). Er dette en klar indikasjon på at man da også smaker godt? Jeg har ikke for vane å smake, men liker å lukte på fingrene etter å ha tatt på meg selv. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Anonymkode: a7160...890

Skrevet

Det smaker bedre av kvinner enn menn 😅

Skrevet
Lilylune skrev (2 timer siden):

Jeg synes selv jeg lukter godt der nede (eneste er at noen ganger lukter det sterkere enn andre ganger). Er dette en klar indikasjon på at man da også smaker godt? Jeg har ikke for vane å smake, men liker å lukte på fingrene etter å ha tatt på meg selv. 

kvinner lukter og smaker godt, kvinner lukter og smaker lett syrlig. Det er deilig! Det er bare unntaksvis, i helt spesielle tilfeller, det ikke er tilfelle. 

Anonymkode: 649ed...fda

• Liker 1
Skrevet
Tranma skrev (2 timer siden):

Det smaker bedre av kvinner enn menn 😅

Enig! Det smaker og lukter lett syrlig. :) 

Skrevet

Så lenge du er pen ja. Stygge damer både lukter og smaker ekkelt.

Anonymkode: 977f4...d16

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så lenge du er pen ja. Stygge damer både lukter og smaker ekkelt.

Anonymkode: 977f4...d16

Hva er problemet ditt a? 

Skrevet

Lukter og smaker ekkelt av fitte

Anonymkode: 2a592...e01

Skrevet
Lilylune skrev (11 timer siden):

Lukt og smak henger ofte sammen ja.

Anonymkode: bc0d7...7ad

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Lukter og smaker ekkelt av fitte

Anonymkode: 2a592...e01

Nei 

Anonymkode: 9c322...2fc

Skrevet (endret)

Ikke til sammenligning da, men ostepop lukter jo sur tåfis men smaker fantastisk godt, men man får også ingen god ånde av det...

Ikke bestandig smaken av fitta smaker som honning da, det skal det jo heller ikke gjøre... det skal smake fitte ellers slutter jeg å slikke🙈 Med det mener jeg at hvis det smaker litt tiss, fortsett å slafs til smaken forsvinner den egentlige smaken kommer ikke før fittesafta kommer dryppende ut...

Ikke fitta alene som skal ha skylden for dårlig lukt og smak, det kan komme av tettsittende hud mellom lårene... og det gjelder både kvinner og menn, så ta ditt ansvar med å dra en varm våt klut i skrevet før du forventer å bli slikket🙄

Endret av Bamseklemmer
Skrevet

Du smaker vel litt harsk reker som oss andre damer vil jeg tro😂

Anonymkode: 261f4...98d

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg er elsker reker så du har nok ikke skremt meg uansett🙈 ... Jeg synes det lukter og smaker litt som boknafisk, og det er livretten min❤️👅

• Liker 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (1 time siden):

Jeg er elsker reker så du har nok ikke skremt meg uansett🙈 ... Jeg synes det lukter og smaker litt som boknafisk, og det er livretten min❤️👅

Surstrømning etter en dag på jobb 

• Liker 2
Skrevet

Surstrømning etter en dag på jobb 

Ja dææ... øøhhøøøø...da er det bare å hoppe ut av vinduet med klærne under armen🙈

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det har ingenting med reker å gjøre - verken når det gjelder lukt  eller smak. Hvis du tror det, har du aldri prøvd. Det lukter og smaker syrlig. 

Skrevet

Det har ingenting med reker å gjøre - verken når det gjelder lukt  eller smak. Hvis du tror det, har du aldri prøvd. Det lukter og smaker syrlig. 

Nei er dame så har ikke tenkt å prøve heller .. ikke så glad i sånn fitte rekelukt 😂

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Nei er dame så har ikke tenkt å prøve heller .. ikke så glad i sånn fitte rekelukt 😂

Damer sleiker fitte de også. Og lukter det reke av deg bør du gå til legen. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Damer sleiker fitte de også. Og lukter det reke av deg bør du gå til legen. 

Kom ikke her og si at det aldri lukter noe av deg etter en 14 timers dag på jobb i trang bukse og truseinnlegg ... den lukta minner om reker... ja vet kvinner slikker andre kvinner men for meg er det🤮. Heller en sur pikk enn det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...