Gå til innhold

Redd for at kona skal gå opp i vekt i jula!

Jens1968

Anbefalte innlegg

Greit nok at dette sikkert er en trolletråd, men det er nok av menn der ute som er akkurat som ts beskriver, og derfor syns jeg virkelig ikke en sånn trolletråd som dette er morsom i det hele tatt. Det er totalt respektløst å skrive et sånt hovedinnlegg som ts har gjort her! Tenk på alle de kvinnene som lider en sånn skjebne, med en sånn mann.. Om det skulle være en bitteliten sjans for at dette ikke er en trolletråd, så håper jeg dama de går fra deg fort som fy! Hadde jeg vært henne, hadde jeg kasta deg på dør for lenge siden!

Anonymkode: d50c5...bce

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rant skrev (21 minutter siden):

Snakker om skjellete. Og det kan ikke være fett når vi har samme fettprosent. Folk har forskjellig beinbygning. 

Nei, nei og nei. Da er det andre årsaker. Finn gjerne en link som sier at skjelettet ditt veier 15 ++ kg men tror du vi slite med det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rant skrev (23 minutter siden):

Hvorfor er det merkelig? Du er 176 ikke 160. 

Vel kiloene blir stort sett mer fordelt på en kropp som er 16 cm lengre.  Og at hun i tillegg veier 5 og mer og bruker mindre størrelse enn meg er da rart. 

Anonymkode: 4b21e...ff8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så jævla glad for at jeg ikke har et liv hvor jeg får panikk for at partneren legger på seg et kilo eller to. Hjelpe meg så slitsomt det må være, for begge to. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jens1968 skrev (På 8.12.2020 den 21.08):

Jeg har en veldig pen kone som veier mellom 64 kg og 66 kg. Eller det var hva jeg trodde hun veide helt til nylig. Mandag morgen da jeg skulle på kontoret så jeg at hun veide 70 kg. Jeg konfronterte henne med det og det endte i en skikkelig krangel, hvor jeg sa at hun var stygg. Jeg ringte fra jobben for å si unnskyld, men da nekter hun på at vekten viste 70 kg. Hun nektet på at hun veide 70 og da jeg kom hjem på kvelden veide hun faktisk 69. Senere legger jeg merke til at badstuen er brukt og forstår at hun har løyet til meg.

Min kone skal være med i en veldig viktig middag for firmaet mitt i januar og det er viktig at hun er presentabel. Dette er noe hun er fullstendig klar over. Min kone har tidligere vært lettere overvektig 75 kg og jeg har betalt personlig trener og lignende. Jeg fikk også installert treningsapparater i kjellerstuen hvor jeg fant iskrembeger fra Ben&Jerry i dag? Tror hun har latet som hun skal trene mens hun har sett på tv og spist is. Dette har fungert tidligere, men nå er hun på til å bli feit igjen....

På grunn av Corona så kan ikke min kone reise på helseklinikk frem til hun har kommet til riktig vekt før middagen. Jeg er veldig glad i min kone og vi har et godt forhold, men denne vektøkningen er uakseptabel. Det virker som om hun egentlig ikke bryr seg så veldig om vekten og det er provoserende. Jeg vurderer og få sydd inn alle klesplaggene hennes så hun forstår alvoret. Samtidig så føler jeg at det er å gå litt over streken.

Personlig så har jeg perfekt BMI, går Birken, går moteriktig og har ikke et gram fett for mye på kroppen. Jeg mener at dette er en selvfølge for hvert eneste menneske med selvkontroll og hvis man er glad i partneren sin. Vet ikke om vektøkningen hennes har noe med Corona situasjonen å gjøre.

Hvordan kan jeg stoppe min kone fra å legge på seg og begynne å trene hjemme?

Du er crepy!!!du er fan meg ikke normal,hun bør løpe som faaaan fra deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

hun er så og si naken....så jo i denne tråden, det er det hun ville, vise seg seksuelt frem for å få positive bekreftelser, bruk nøttehjernen din litt da...

Anonymkode: 204bb...ce5

Kjenner du henne? Siden du vet det var formålet hennes? 😂  jeg tar meg ikke nær av folk som må bruke «nøttehjerne»  fordi folk mener noe annet enn seg selv. Du virker bare enda bitrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom dette stemmer syns jeg synd på kona di. Syns også synd på deg.   Som setter jobben fremfor ekteskapet.     Tusen takk for at du åpner øynene mine.   her etter skal jeg sette mer pris  på min mann  sine komplimenter :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queenbe skrev (45 minutter siden):

Kjenner du henne? Siden du vet det var formålet hennes? 😂  jeg tar meg ikke nær av folk som må bruke «nøttehjerne»  fordi folk mener noe annet enn seg selv. Du virker bare enda bitrere.

Jeg la ikke ut bildet for å få komplementer, jeg kunne ha sladdet puppene for å få frem poenget mitt, MEN jeg ønsket å poengtere at hva som står på en vekt ikke er fasit for hvordan man ser ut.
TS skriver at han har perfekt BMI. BMI’en min er foresten beregnet som overvektig, men jeg har ingen planer om å gå ned i vekt bare fordi vekten viser et tall som for meg er helt irrelevant. 

Hvis denne tråden ikke er trolling, så synest jeg oppriktig synd på TS som har så dårlig selvtillit at han trenger en tropywife på siden for å gjøre det godt i arbeidslivet. 

Det er IKKE normalt å veie kjæresten sin eller henge seg opp i 5 kg opp eller ned. 
Get a life og ta deg en bolle. ELLER TRE

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queenbe skrev (På 9.12.2020 den 0.11):

Om du mot alle odds ikke er er nett-troll er du ihvertfall et troll. Og i så fall håper jeg dama di legger på seg masse i jula så hun blir befridd fra dine klør 😂

Det er tydelig mye hat her. Jeg har isteden startet en ny tråd for å få reelle tips og ikke hate speech

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne tråden ble startet opp på nytt akkurat nå 😄 Samme fyr som vil ha andre svar.....

Anonymkode: 6c90c...964

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (7 timer siden):

Dette har alle visst fra første sekund innlegget ble lagt ut. 

Wow, er det sant?

Takk for den unike innsikten.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jens1968 skrev (På 8.12.2020 den 21.08):

Jeg har en veldig pen kone som veier mellom 64 kg og 66 kg. Eller det var hva jeg trodde hun veide helt til nylig. Mandag morgen da jeg skulle på kontoret så jeg at hun veide 70 kg. Jeg konfronterte henne med det og det endte i en skikkelig krangel, hvor jeg sa at hun var stygg. Jeg ringte fra jobben for å si unnskyld, men da nekter hun på at vekten viste 70 kg. Hun nektet på at hun veide 70 og da jeg kom hjem på kvelden veide hun faktisk 69. Senere legger jeg merke til at badstuen er brukt og forstår at hun har løyet til meg.

Min kone skal være med i en veldig viktig middag for firmaet mitt i januar og det er viktig at hun er presentabel. Dette er noe hun er fullstendig klar over. Min kone har tidligere vært lettere overvektig 75 kg og jeg har betalt personlig trener og lignende. Jeg fikk også installert treningsapparater i kjellerstuen hvor jeg fant iskrembeger fra Ben&Jerry i dag? Tror hun har latet som hun skal trene mens hun har sett på tv og spist is. Dette har fungert tidligere, men nå er hun på til å bli feit igjen....

På grunn av Corona så kan ikke min kone reise på helseklinikk frem til hun har kommet til riktig vekt før middagen. Jeg er veldig glad i min kone og vi har et godt forhold, men denne vektøkningen er uakseptabel. Det virker som om hun egentlig ikke bryr seg så veldig om vekten og det er provoserende. Jeg vurderer og få sydd inn alle klesplaggene hennes så hun forstår alvoret. Samtidig så føler jeg at det er å gå litt over streken.

Personlig så har jeg perfekt BMI, går Birken, går moteriktig og har ikke et gram fett for mye på kroppen. Jeg mener at dette er en selvfølge for hvert eneste menneske med selvkontroll og hvis man er glad i partneren sin. Vet ikke om vektøkningen hennes har noe med Corona situasjonen å gjøre.

Hvordan kan jeg stoppe min kone fra å legge på seg og begynne å trene hjemme?

Hvorfor må hun trene HJEMME? Det er jo dødskjedelig og umotiverende. Trening er morsomst ute og sammen med andre, for eksempel gruppetimer på treningssenter, ballspill eller annet. Du spionerer på hva hun spiser, hva hun gjør og hvordan hun veier seg? For en kontrollfrik. Jeg håper at hun tar til vettet og blir skilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 8.12.2020 den 21.11):

Fjern alt av søtsaker og sett henne på en streng diett. Hvor høy er hun? 70 kg hos en kvinne høres direkte overvektig ut med mindre hun er ganske høy.

Anonymkode: aeace...d00

Du vet at kvinner i 2020 tjener sine egne penger og kan kjøpe sine egne søtsaker. De kan også lage egen mat og bestemme hva de vil spise. Man kan ikke sette et voksent menneske på streng diett og nekte han eller henne å spise bestemte varer 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.G. skrev (På 9.12.2020 den 9.03):

Men Jens, hva veier du da`?

Det er irrelevant, "Jens" er mann. Det er opptil kvinnen å holde seg pen og ta seg av hjemmet mens mannen forsørger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ItchyBitchySpider skrev (45 minutter siden):

Hvorfor må hun trene HJEMME? Det er jo dødskjedelig og umotiverende. Trening er morsomst ute og sammen med andre, for eksempel gruppetimer på treningssenter, ballspill eller annet. Du spionerer på hva hun spiser, hva hun gjør og hvordan hun veier seg? For en kontrollfrik. Jeg håper at hun tar til vettet og blir skilt.

Fordi hun ikke skal gå og sprade rundt halvnaken på et treningssenter, noe som også ville kostet unødvendig med penger. Nei, kvinnens plass er i hjemmet, hun kan trene der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.12.2020 den 6.23):

Hun på bildet er helt knullbar, ser ikke noe galt i å legge ut slike bilder så lenge de ser bra ut.

....og nettopp pga slike kommentarer er det lurt og ikke legge ut sånne bilder..   Fin bekreftelse? For noen kanskje..Selv hadde jeg foretrukket annet enn knallbra. Var ingen feil med kroppen heller- gsnske normal...- Men forstår heller ikke helt vitsen... 🙄

Anonymkode: 2d94e...737

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...