Rant Skrevet 8. desember 2020 #41 Del Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei. Skjelettet til kvinner veier ca 2,5 og menns 3,5 kg. Variasjoner på noen hundre gram forekommer jo. Men har ikke stort å si for vekten. https://www.vektklubb.no/artikkel/vektklubb/7522412/knuser-myten-om-tung-benbygning Anonymkode: 4b21e...ff8 Så klart det har noe å si! Tror du alle kropper er helt like? Jeg snakker ikke om benets tetthet. Det er det samme for alle. Men noen har rett og slett mer ben i kroppen i cm. Det veier så klart mer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #42 Del Skrevet 8. desember 2020 nei dette er bare en trolletråd.. veldig tullete å bruke fritiden sin på å lage denne tråden Anonymkode: b3dad...48d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #43 Del Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei. Skjelettet til kvinner veier ca 2,5 og menns 3,5 kg. Variasjoner på noen hundre gram forekommer jo. Men har ikke stort å si for vekten. https://www.vektklubb.no/artikkel/vektklubb/7522412/knuser-myten-om-tung-benbygning Anonymkode: 4b21e...ff8 Hvordan vekten fordeler seg ut fra hvordan skjelettet er sammensatt, har en del å si. At skjelettet veier tilnærmet det samme, er irrelevant i så henseende. Samme vekt på en med smale hofter kan se ganske annerledes ut på en som har bredere bekkenparti. Anonymkode: 47ec9...e4e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amz Skrevet 8. desember 2020 #44 Del Skrevet 8. desember 2020 Skjønner at du har sett for mye på helt perfekt med Thomas Gjertsen... 😅🙃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #45 Del Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ha ha, sikkert.😂😂 Anonymkode: cf6d0...f3b Hmm, jeg bruker også S, 168cm veier 68 kg.. Anonymkode: 40eab...8b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #46 Del Skrevet 8. desember 2020 Jens1968 skrev (31 minutter siden): Trådstarter Dette sier alt om samfunnet vi lever i alle mener det samme. Men alle velger de peneste.... Vekt har mye å si for et forhold. 70 kg er ikke ekstremt, men det er for mye når man er 168 cm for høy. Det at alle sier dette er trolling beviser at forumet består av mennesker som lever i en boble hvor alle mener det samme. Hvis det er noen seriøse her så blir jeg glad for tips til hvordan man kan oppmuntre på riktig måte Jeg er den størrelsen og føler meg stor, men alle sier at jeg er akkurat passe. Jeg bruker S/M i klær, 75C i bh. Anonymkode: 35648...9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #47 Del Skrevet 8. desember 2020 Jens1968 skrev (45 minutter siden): Trådstarter Dette sier alt om samfunnet vi lever i alle mener det samme. Men alle velger de peneste.... Vekt har mye å si for et forhold. 70 kg er ikke ekstremt, men det er for mye når man er 168 cm for høy. Det at alle sier dette er trolling beviser at forumet består av mennesker som lever i en boble hvor alle mener det samme. Hvis det er noen seriøse her så blir jeg glad for tips til hvordan man kan oppmuntre på riktig måte Helt riktig. På 168 burde hun egentlig veie 60 kg. Hjelp henne med trening og ta du over matinnkjøp en stund så får du kontroll over kostholdet. Anonymkode: aeace...d00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 8. desember 2020 #48 Del Skrevet 8. desember 2020 Når du ikke har lagt merke til noen endringer og syntes din kone så ut som den perfekte vekten 64-66kg, så har jo dette problemet med at det sto tallet 70 på vekten en veldig enkel løsning. Du kan kalibrere vekten til å starte på minus 5 kg, sånn at når hun står på den så står det 65. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #49 Del Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Helt riktig. På 168 burde hun egentlig veie 60 kg. Hjelp henne med trening og ta du over matinnkjøp en stund så får du kontroll over kostholdet. Anonymkode: aeace...d00 hvor mye mener du at ei på 161 bør veie da? Anonymkode: b3dad...48d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 8. desember 2020 #50 Del Skrevet 8. desember 2020 Du må kjede deg veldig., 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie123 Skrevet 8. desember 2020 #51 Del Skrevet 8. desember 2020 indigob skrev (2 timer siden): er dette en spøk ? Dette må være en svært dårlig spøk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
indigob Skrevet 8. desember 2020 #52 Del Skrevet 8. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Hmm, jeg bruker også S, 168cm veier 68 kg.. Anonymkode: 40eab...8b6 jeg er bare 2 kilo tyngre enn deg, men 3 cm høyere enn deg, så da er vi visst overvektige begge to! Huff... Endret 8. desember 2020 av indigob Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bamse20 Skrevet 8. desember 2020 #53 Del Skrevet 8. desember 2020 hårsåre folk her Folk har preferanser med hva man vil være ilag med og diverse. Og for han så er tydligvis vekt viktigt. Om han trener og er i god form så vil han mest sannsynlig ha en som er i god form også sånn at dem også kan gjøre ting ilag, som å jogge i skogen, mark eller å gå masse turer. Er man i dårlig form og bare tuller rundt så skjønner jeg jo at man blir lei. Her må du bare si til henne at hun må begynne å tenke på helsa si, for det går også ut over deg siden du er i forhold med henne. som sagt, det er folk som ikke liker å være med folk som er overvektige, og det har dem full rett til. Om hun ikke orker eller prøver å gjøre en innsats så er det egentlig bare og finne en ny. Igjen så er det sikkert det beste både for deg og henne siden hun tydligvis har gitt opp å holde seg i form. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #54 Del Skrevet 8. desember 2020 Bamse20 skrev (8 minutter siden): hårsåre folk her Folk har preferanser med hva man vil være ilag med og diverse. Og for han så er tydligvis vekt viktigt. Om han trener og er i god form så vil han mest sannsynlig ha en som er i god form også sånn at dem også kan gjøre ting ilag, som å jogge i skogen, mark eller å gå masse turer. Er man i dårlig form og bare tuller rundt så skjønner jeg jo at man blir lei. Her må du bare si til henne at hun må begynne å tenke på helsa si, for det går også ut over deg siden du er i forhold med henne. som sagt, det er folk som ikke liker å være med folk som er overvektige, og det har dem full rett til. Om hun ikke orker eller prøver å gjøre en innsats så er det egentlig bare og finne en ny. Igjen så er det sikkert det beste både for deg og henne siden hun tydligvis har gitt opp å holde seg i form. Trollefaktoren er ikke ønsket om at kona skal holde seg i form, men måten han omtaler prosjektet på. Høres ut som han snakker om en ansatt. Anonymkode: d005a...ce8 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet 8. desember 2020 #55 Del Skrevet 8. desember 2020 Hvor mange såkalte "veldig viktige firma middager" står og faller på om kona veier 70 eller 65 kilo? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #56 Del Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): hvor mye mener du at ei på 161 bør veie da? Anonymkode: b3dad...48d Rundt 50, maks 55. Anonymkode: aeace...d00 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #57 Del Skrevet 8. desember 2020 Hvis du virkelig er en så grusom mann håper jeg du får en dildo av kona du så langt opp i ræva at du ikke klarer å drite ordentlig resten av livet. Mindreverdige jævel Anonymkode: 4312e...8cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #58 Del Skrevet 8. desember 2020 Jens1968 skrev (2 timer siden): Trådstarter Dette sier alt om samfunnet vi lever i alle mener det samme. Men alle velger de peneste.... Vekt har mye å si for et forhold. 70 kg er ikke ekstremt, men det er for mye når man er 168 cm for høy. Det at alle sier dette er trolling beviser at forumet består av mennesker som lever i en boble hvor alle mener det samme. Hvis det er noen seriøse her så blir jeg glad for tips til hvordan man kan oppmuntre på riktig måte Hvis kona de er 168 cm for høy, så har du større problemer luringen 😂😂🙄🙄🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Hun burde slanke bort en hel mann foresten.... Anonymkode: 8099d...d89 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 8. desember 2020 #59 Del Skrevet 8. desember 2020 Jens1968 skrev (2 timer siden): Jeg har en veldig pen kone som veier mellom 64 kg og 66 kg. Eller det var hva jeg trodde hun veide helt til nylig. Mandag morgen da jeg skulle på kontoret så jeg at hun veide 70 kg. Jeg konfronterte henne med det og det endte i en skikkelig krangel, hvor jeg sa at hun var stygg. Jeg ringte fra jobben for å si unnskyld, men da nekter hun på at vekten viste 70 kg. Hun nektet på at hun veide 70 og da jeg kom hjem på kvelden veide hun faktisk 69. Senere legger jeg merke til at badstuen er brukt og forstår at hun har løyet til meg. Min kone skal være med i en veldig viktig middag for firmaet mitt i januar og det er viktig at hun er presentabel. Dette er noe hun er fullstendig klar over. Min kone har tidligere vært lettere overvektig 75 kg og jeg har betalt personlig trener og lignende. Jeg fikk også installert treningsapparater i kjellerstuen hvor jeg fant iskrembeger fra Ben&Jerry i dag? Tror hun har latet som hun skal trene mens hun har sett på tv og spist is. Dette har fungert tidligere, men nå er hun på til å bli feit igjen.... På grunn av Corona så kan ikke min kone reise på helseklinikk frem til hun har kommet til riktig vekt før middagen. Jeg er veldig glad i min kone og vi har et godt forhold, men denne vektøkningen er uakseptabel. Det virker som om hun egentlig ikke bryr seg så veldig om vekten og det er provoserende. Jeg vurderer og få sydd inn alle klesplaggene hennes så hun forstår alvoret. Samtidig så føler jeg at det er å gå litt over streken. Personlig så har jeg perfekt BMI, går Birken, går moteriktig og har ikke et gram fett for mye på kroppen. Jeg mener at dette er en selvfølge for hvert eneste menneske med selvkontroll og hvis man er glad i partneren sin. Vet ikke om vektøkningen hennes har noe med Corona situasjonen å gjøre. Hvordan kan jeg stoppe min kone fra å legge på seg og begynne å trene hjemme? Dette er helt vanlig til noen damer. De går mye opp i vekt når de kommer inn i forhold. Så henger de her etter hvert og sutrer for at mannen ikke tenner mere på dem der de omtrent flyter utover sofaen. Så blir det brudd og de skal nå skal det slankes eller aller helst slankeopereres fordi det er lettere enn å jobbe kiloene av seg. Så blir det samme runden igjen med en ny mann etter hvert om de føler seg sexy nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #60 Del Skrevet 8. desember 2020 Det var begeret som rant over. At damer leser KG er ingen hemmelighet, det er heller ingen hemmelighet at jeg har bodd sammen med en dust. So long. Du må finne deg en annen pyntedukke og et annet sted å bo. Jeg lengter etter frihet og luft. Gremmes. Anonymkode: e9fde...149 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå