Jens1968 Skrevet 8. desember 2020 #1 Del Skrevet 8. desember 2020 Jeg har en veldig pen kone som veier mellom 64 kg og 66 kg. Eller det var hva jeg trodde hun veide helt til nylig. Mandag morgen da jeg skulle på kontoret så jeg at hun veide 70 kg. Jeg konfronterte henne med det og det endte i en skikkelig krangel, hvor jeg sa at hun var stygg. Jeg ringte fra jobben for å si unnskyld, men da nekter hun på at vekten viste 70 kg. Hun nektet på at hun veide 70 og da jeg kom hjem på kvelden veide hun faktisk 69. Senere legger jeg merke til at badstuen er brukt og forstår at hun har løyet til meg. Min kone skal være med i en veldig viktig middag for firmaet mitt i januar og det er viktig at hun er presentabel. Dette er noe hun er fullstendig klar over. Min kone har tidligere vært lettere overvektig 75 kg og jeg har betalt personlig trener og lignende. Jeg fikk også installert treningsapparater i kjellerstuen hvor jeg fant iskrembeger fra Ben&Jerry i dag? Tror hun har latet som hun skal trene mens hun har sett på tv og spist is. Dette har fungert tidligere, men nå er hun på til å bli feit igjen.... På grunn av Corona så kan ikke min kone reise på helseklinikk frem til hun har kommet til riktig vekt før middagen. Jeg er veldig glad i min kone og vi har et godt forhold, men denne vektøkningen er uakseptabel. Det virker som om hun egentlig ikke bryr seg så veldig om vekten og det er provoserende. Jeg vurderer og få sydd inn alle klesplaggene hennes så hun forstår alvoret. Samtidig så føler jeg at det er å gå litt over streken. Personlig så har jeg perfekt BMI, går Birken, går moteriktig og har ikke et gram fett for mye på kroppen. Jeg mener at dette er en selvfølge for hvert eneste menneske med selvkontroll og hvis man er glad i partneren sin. Vet ikke om vektøkningen hennes har noe med Corona situasjonen å gjøre. Hvordan kan jeg stoppe min kone fra å legge på seg og begynne å trene hjemme? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 Populært innlegg #2 Del Skrevet 8. desember 2020 Kjedelig trolleinnlegg. Kom på noe originalt neste gang Anonymkode: eff2b...263 174 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #3 Del Skrevet 8. desember 2020 Lol Anonymkode: cf485...3dd 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #4 Del Skrevet 8. desember 2020 Er trollesafta ekstra sterk i kveld? Anonymkode: d005a...ce8 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #5 Del Skrevet 8. desember 2020 🙄 Klarte du ikke å finne på en bedre trolletråd altså? Anonymkode: 1601c...f9d 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rant Skrevet 8. desember 2020 #6 Del Skrevet 8. desember 2020 Slutt! 😴 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magnifique Skrevet 8. desember 2020 #7 Del Skrevet 8. desember 2020 0__o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
indigob Skrevet 8. desember 2020 #8 Del Skrevet 8. desember 2020 er dette en spøk ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #9 Del Skrevet 8. desember 2020 Fjern alt av søtsaker og sett henne på en streng diett. Hvor høy er hun? 70 kg hos en kvinne høres direkte overvektig ut med mindre hun er ganske høy. Anonymkode: aeace...d00 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 8. desember 2020 #10 Del Skrevet 8. desember 2020 Dårlig forsøk. Prøv igjen 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #11 Del Skrevet 8. desember 2020 Tviler ikke på at enkelte er slik dessverre. Anonymkode: 89b5c...5ec 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
indigob Skrevet 8. desember 2020 #12 Del Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fjern alt av søtsaker og sett henne på en streng diett. Hvor høy er hun? 70 kg hos en kvinne høres direkte overvektig ut med mindre hun er ganske høy. Anonymkode: aeace...d00 Jeg er 170 cm og veier 71 kilo. Jeg er ikke overvektig og bruker str s i klær. Skjerp deg. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rant Skrevet 8. desember 2020 #13 Del Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fjern alt av søtsaker og sett henne på en streng diett. Hvor høy er hun? 70 kg hos en kvinne høres direkte overvektig ut med mindre hun er ganske høy. Anonymkode: aeace...d00 Direkte overvektig? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 8. desember 2020 #14 Del Skrevet 8. desember 2020 Hadde nok sydd ut underbuksene dine med den oppførselen der. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #15 Del Skrevet 8. desember 2020 indigob skrev (1 minutt siden): Jeg er 170 cm og veier 71 kilo. Jeg er ikke overvektig og bruker str s i klær. Skjerp deg. Da er du litt over idealhøyden for kvinner men 71 kg er fortsatt litt mye. Ved 170 bør du som kvinne være ynder 65 kg. Anonymkode: aeace...d00 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #16 Del Skrevet 8. desember 2020 Nei, nå synes jeg nesten synd på 14-åringen som har fantasert og skrevet dette innlegget. Kan vi ikke bare jatte med så hen får noe spenning i hverdagen? Hen har sikkert gledet seg i hele dag. "åååh TS du er en fæææl fatshaming ektemann håper hun dumper deg" Anonymkode: eff2b...263 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 8. desember 2020 #17 Del Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er trollesafta ekstra sterk i kveld? Anonymkode: d005a...ce8 Trollesaft er noe troll drikker for å døyve trolleegenskapene. Bare les bøkene om Tambar. Så jeg tror heller at han har gått tom for saft. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 8. desember 2020 #18 Del Skrevet 8. desember 2020 I jula må du sørge for at hun ikke får i seg noe julegodtesnop. Du må si til henne, strengt, at hvis hun ikke går ned i vekt kan du dessverre ikke vise deg sammen med henne lenger. Det skulle tatt seg ut! Hva ville kollegaene dine tro og mene om deg hvis du viste deg med en blubbete kone! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens1968 Skrevet 8. desember 2020 Forfatter #19 Del Skrevet 8. desember 2020 Trådstarter Dette sier alt om samfunnet vi lever i alle mener det samme. Men alle velger de peneste.... Vekt har mye å si for et forhold. 70 kg er ikke ekstremt, men det er for mye når man er 168 cm for høy. Det at alle sier dette er trolling beviser at forumet består av mennesker som lever i en boble hvor alle mener det samme. Hvis det er noen seriøse her så blir jeg glad for tips til hvordan man kan oppmuntre på riktig måte 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
indigob Skrevet 8. desember 2020 #20 Del Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da er du litt over idealhøyden for kvinner men 71 kg er fortsatt litt mye. Ved 170 bør du som kvinne være ynder 65 kg. Anonymkode: aeace...d00 Nei , det kommer helt Ann på benbygning og muskler. Har man en kraftig benbygning og muskler så går det helt fint. Det er ikke noe man BURDE veie. Alle kropper er forskjellig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå