AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #1 Skrevet 8. desember 2020 Jeg ønsker tips til gode steder å bo med barn i Oslo. Har to aktive barn i skolealder, som jeg har halve tiden etter et samlivsbrudd. Område jeg bor i er for dyrt å bo så jeg ønsker å se meg om etter noe annet. Det bør ikke være for dyrt, samt være et område som er barnevennlig. Noen tips? Anonymkode: e53eb...40d
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #2 Skrevet 8. desember 2020 «Ikke dyrt», er jo svert subjektivt. Hvor stort trenger dere og hvilket budsjett? Anonymkode: 748e3...edf 4
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #3 Skrevet 8. desember 2020 I nærheten av far eller mor? Anonymkode: eb3e1...376
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #4 Skrevet 8. desember 2020 Vi bor på et nydelig sted i Oslo. Vanskelig å komme med eksempler hvis du ikke skriver hvor det er for dyrt for deg å bo? Anonymkode: 6a5fc...035
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #5 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg ønsker tips til gode steder å bo med barn i Oslo. Har to aktive barn i skolealder, som jeg har halve tiden etter et samlivsbrudd. Område jeg bor i er for dyrt å bo så jeg ønsker å se meg om etter noe annet. Det bør ikke være for dyrt, samt være et område som er barnevennlig. Noen tips? Anonymkode: e53eb...40d Jeg antar at du ikke ønsker å flytte langt unna pga skolen de går på? eller? Skal det være gangavstand til skole? Anonymkode: 20326...12c
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #6 Skrevet 9. desember 2020 Hvor jobber du , hvor bor eventuell annen forelder og skal de beholde skoleplass der de går nå? Jeg bor på Manglerud, er alene med to i skolealder og trives godt her. Det er relativt billig, skolen er bra, godt med fritidstilbud og kjapp vei til jobb i sentrum. Mange andre lignende familier i nabolaget. Tror det samme kan sies om f.eks Lambertseter, Lindeberg, Teisen/Valle, Ekebergskrenten, Karlsrud, Bøler og flere andre typiske gamle OBOS-drabantbyer. Anonymkode: 409cf...296
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #7 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor jobber du , hvor bor eventuell annen forelder og skal de beholde skoleplass der de går nå? Jeg bor på Manglerud, er alene med to i skolealder og trives godt her. Det er relativt billig, skolen er bra, godt med fritidstilbud og kjapp vei til jobb i sentrum. Mange andre lignende familier i nabolaget. Tror det samme kan sies om f.eks Lambertseter, Lindeberg, Teisen/Valle, Ekebergskrenten, Karlsrud, Bøler og flere andre typiske gamle OBOS-drabantbyer. Anonymkode: 409cf...296 Ekebergskrenten? Ligger ikke det på selveste Ekeberg ? Og da er det vel ganske dyrt antagelig.. Anonymkode: abc5e...dc2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #8 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Ekebergskrenten? Ligger ikke det på selveste Ekeberg ? Og da er det vel ganske dyrt antagelig.. Anonymkode: abc5e...dc2 Billigere enn selve Ekeberg, men det er jo umulig å si om det er aktuelt når ts ikke vil gi mer info. Anonymkode: 748e3...edf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå