AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #1 Skrevet 8. desember 2020 (Unnskyld for noe langt innlegg) I april begynte jeg å møte en jeg har kjent lenge via jobb. Jeg begynte egentlig ganske raskt å bli usikker på hva han ville, men så bort ifra dette med tanke på alle fremtidsplanene han fortalte om. Fikk dermed ganske sterke følelser for han. Da jeg valgte å dele litt om min fortid, med angst osv. trakk han selg veldig tilbake og jeg ble ganske fra meg. Livet mitt har endret seg ganske brutalt, og jeg har mistet veldig mange på kort tid. Jeg klarte ikke tanken på å miste han også. Forholdet mellom oss holdte vi hemmelig med tanke på jobbsituasjonen. Jeg hadde derfor ingen å snakke med og ingen som kunne gi meg råd om hvordan jeg burde løse det. Jeg ønsket så veldig å ta det opp med han, at han tok avstand, men jeg klarte ikke og det ble bare mas. Det endte med at han avsluttet ting mellom oss, over melding. Jeg spurte mye om vi kunne snakke ordentlig sammen, fordi jeg ville avslutte ting på en ordentlig måte med tanke på at vi kom til å se hverandre mye. Han gikk med på dette, men før vi i det hele tatt snakket sammen, sendte han meg melding om et kun seksuelt forhold. Forelsket som jeg var sa jeg ja til dette. Jeg fortsatte bare å mase, om hva han ville og hvor mye jeg ønsket at han ønsket noe annet. Sagt mye om hvordan han har fått meg til å føle meg osv... Jeg er så utrolig flau over dette, og sitter bare med uutholdelig anger. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg gjorde dette, for det er ikke meg i det hele tatt og går imot så mange av mine egentlige verdier. Jeg har ikke vært meg selv i det hele tatt, og nå sitter han bare med et inntrykk av meg som noen jeg ikke er. Og det gjør sinnsykt vondt. Ønsker så veldig å snakke med han om hvorfor jeg oppførte meg så skikkelig dritt og vise han at jeg ikke er sånn. Vi kommer tross alt til å se hverandre mye fremover gjennom jobb. Vi snakker fremdeles sammen, men kun når han tar kontakt. Jeg har bestemt meg for å ta mindre kontakt for å kunne roe meg ned og ikke føle meg nødt til å sende masse følelsesladde meldinger. Men jeg vet bare ikke hva jeg skal gjøre. Angrer så mye og skulle ønske jeg kunne gjøre om alt. Anonymkode: 17adb...6f8 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #2 Skrevet 8. desember 2020 Slutt å ødelegg deg selv over dette tullet. Så godt som alle kvinner i hele verden blir vanskelig og needy i møte med ryggradsløse menn som ikke evner å gi kvinner trygghet eller tilstedeværelse. Altså herregud: han pisser på seg av du har angst og dumper deg på melding. Fyren er bare en feig taper av en mann. Snu på krona, og være glad du er kvitt han. Han kommer kommer ikke til å få seg noe forhold med det første og om han finner en eller annen underdaning kvinne som er villig til å klø han under haken, kommer hun til å være en meget ulykkelig kvinne. Kvinn deg opp og bli litt sint. Anonymkode: b21c0...173 10
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #3 Skrevet 8. desember 2020 Han viser med handlinger hav hans svar er, men han er for feig til å si det. Han har brukt deg men når du viser din sårbare side så vil han ikke ha noe med det å gjøre. Han er bare en feig taper med null å tilby. Du kommer til å komme deg over han med tid og stund og finne noe bedre men han kommer alltid til å være en feig person. Godt å være kvitt han. Anonymkode: 3adcd...ab4 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #4 Skrevet 8. desember 2020 Tror det er vanskelig å få rettet på. Det beste er nok å holde litt avstand. Han har dessuten gjort deg utrygg og detber vel derfor du har reagert som du har. Tror de fleste kvinner har opplevd slike situasjoner og føler segbklein i ettertid. Han høres ikke rett ut for deg og heller ikke interessert nok ut. Så har dessverre ikke så mye positivt å si, annet enn at det sikkert er lurt å komme seg videre og fokusere på noe annet/andre. Skjønner det er vanskelig når man har fått følelser, men ja, tror det fort ellers bare blir kleinere.. Anonymkode: a1053...492
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #5 Skrevet 8. desember 2020 TS her, tusentakk! Jeg har nok innsett dette for lenge siden, og så veldig tidlig at det ikke ble noe mellom oss, jeg bare håpet litt.... Tingen nå er vel hvordan jeg skal takle å se han hver dag, for jeg blir fort nedfor og noe sjalu... Anonymkode: 17adb...6f8
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #6 Skrevet 10. desember 2020 Til TS Fint at du har innsett ting, og klart "godtatt" det. Vil bare du skal vite at du er verdt så mye mer enn en som kun vil leke med deg også!:) Du vil finne bedre!😊 Anonymkode: dc888...147
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå