Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor finner jeg er god stroppeløs BH? Alle jeg kjøper "sklir ned" og føles ikke bra.

Har prøvd å variere størrelse, men ser ikke ut til å hjelpe det heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på det samme.. Finner ingen stroppeløse BHer jeg klarer å gå med :forvirret:

Skrevet

Så bra det ikke bare er meg som klarer å finne en. Begynte å lure på om det var meg det var noe med fordi alle venninnene mine fant noen de likte.

Skrevet

Henger meg på spørsmålet jeg også.

Gjest gjest1
Skrevet

En stroppeløs bh vil aldri gi like god støtte som en vanlig bh, men for meg er trikset å kjøpe en størrelse mindre. Jeg bruker vanligvis 70C, men har en stroppeløs bh i 65C som er perfekt (måtte ikke gå opp i cup-størrelse, men det er visstnok vanlig)

Skrevet

Jeg har flere gode, fra H&M blant annet. Kjøper sånne med avtagbare stropper... Bruker 75 B... Tror også jeg har noen fra KappAhl, men de blir så fort stygge i stoffet, så kjøper ikke undertøy derfra mer. Ellers så har jo Lindex også mye bra

Skrevet

Det er også noe med at det kjennes veldig rart ut når stroppene ikke er der... det mangler noe :roll: En løsning kan jo være å bruke gjennomsiktige stropper, kanskje. Det jeg gjør når jeg bruker f.eks halternecktopper er å klippe av stroppene bakerst og knyte dem i nakken, så vises de ikke (går ikke an med alle BHer, men en del). Men nå skal jeg prøve susanne sitt tips med å gå ned en str :)

Skrevet

Trikset er å legge litt penger i den. Jeg har en kjempe god en, som jeg kjøpte i en litt eksklusiv undertøysforetning. Betalte rundt 900 kr for den tror jeg. Det lønner seg ofte å be om hjelp fra betjeningen. De har ofte superpeil på hva som sitter bra på hva slags bryster/kroppsfasong.

Husker ikke merket på bhen i farta.

(bare for ordensskyld, jeg bruker str 80 DD, så det er mulig å bruke denne typen bh selv om man har store bryster)

Skrevet

Det finnes også stroppløse BH'er med silikonbånd i cupen. Har ikke prøvd de selv, men innbiller meg at de må sitte bedre enn de vanlige!

Og det er absolutt en fordel å ha små pupper når en skal bruke stroppløse BH'er.

Gjest Gjest_lillemor_*
Skrevet

Triumph har en god stroppeløs bh med silikon langs kantene som jeg liker godt. Har store pupper D eller DD og har hatt problemer med å finne en god stroppløs bh. Husker ikke hva den heter, men de har den på Lindex. Koster ca 300 og du kan ha stropper evt gjennomsiktige stropper på den også.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg kjøpe min stroppeløse fra Wonderbra. Litt dyrere enn en vanlig HM bh, men sitter flott på :sjarmor:

Skrevet

Hvorfor har ikke ellos D-cup i mindre enn 80 cm? Irriterer meg grønn!!

• 4 år senere...
Skrevet

ja, og hvorfor er det umulig å finne 65 B. Hvordan skal jeg liksom gå ned en størrelse da? 70 B er vanskelig nok å finne... :snurt:

• 4 uker senere...
Gjest Gjest_helene_*
Skrevet
Hvor finner jeg er god stroppeløs BH? Alle jeg kjøper "sklir ned" og føles ikke bra.

Har prøvd å variere størrelse, men ser ikke ut til å hjelpe det heller.

Heei, jeeg tipser deg til å dra på bikbok,deter en ungdoms butikk men jeg fant super gode og støtenes bher der

-Helene

Skrevet

Jeg bruker 65f til vanlig, blir sikkert superlett å finne en stroppeløs bh som sitter da veit jeg! :P

Skrevet
Jeg bruker 65f til vanlig, blir sikkert superlett å finne en stroppeløs bh som sitter da veit jeg! :P

Jeg bruker 70 F og jeg har faktisk fått tak i stroppeløs BH som sitter godt (selv på hengepupper etter 2 ammende barn).

Jeg kjøpte den på La Lina i Oslo. Merket er Fantasie. Kan hende det er andre forhandlere rundt omkring i landet:)

Skrevet (endret)

jeg har mine favoritter fra oasis, h&m og lindex.

Det er så digg å slippe å måtte smyge fingere innunder klærne for å hente opp stroppen. Jeg er ikke så bre-skuldret og har 85 d cup, så jeg leter etter de m kryss bak osv, men de er alltid så stygge... Har prøvd å knyte på et silke-bånd på ryggen, men det er så slitsomt å ta av og på.

Har vurdert treningsbh noen ganger. Mange bh'er gnager så fælt...Og jeg må jo skifte de ut etter et halvt årstid, da er de for små---

Endret av Wonders
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har kjøpt verdens beste stroppeløse bh! Har brukt mye penger på det, men det var absolutt verdt det. MarieJo er merket. Jeg kjøpte først hvit og gikk tilbake et par måneder etterpå og kjøpte en i svart også. Husker ikke akkurat prisen, men den kosta et sted mellom 700kr og 1000kr.

Tror det er et merke du finner i mange undertøysbutikker (men ikke H&M o.l.).

Jeg bruker størrelse 75D og har prøvd maaaaaange ulike stroppeløse uten suksess!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...