Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdaget helt tilfeldig nå at jeg har en del sorte/mørke hår på overleppen mot munnvikene liksom, er det normalt og hvordan får jeg det best vekk, pinsett eller? Det er ikke veldig mye, men nok!

Anonymkode: 45d8b...164

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar det med pinsett. 

Anonymkode: 45df1...bd6

Skrevet

Er du  gutt/mann kan du barbere. Er du jente/dame, kan du bruke pinsett, hårfjerningskrem, voks e.l. 

Anonymkode: 78b37...ef6

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er du  gutt/mann kan du barbere. Er du jente/dame, kan du bruke pinsett, hårfjerningskrem, voks e.l. 

Anonymkode: 78b37...ef6

Vet om jeg hadde vært så hysterisk om jeg var mann.... takk for tips om pinsett, gjør det nå.

• Liker 4
Skrevet

Helt normalt. Det synes best på vinteren også siden hårene ofte kan bli lyse om sommeren. 

Anonymkode: d2cdf...b8b

• Liker 1
Skrevet

Bruker pinsett. Enig at det er pinlig se kvinner med bart. Lett nappe ut.  Best fjerne på hudpleiesalong. Koster litt, men varer lenge. 

Anonymkode: 000cc...7a4

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.12.2020 den 19.40):

Oppdaget helt tilfeldig nå at jeg har en del sorte/mørke hår på overleppen mot munnvikene liksom, er det normalt og hvordan får jeg det best vekk, pinsett eller? Det er ikke veldig mye, men nok!

Syns det er enklest å bruke en liten voksstripe (kan kjøpes billig på Normal ol.). Da tar det maks 2 min 😊

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...