Gå til innhold

Uke 32: baby sparker kun ved trusekanten!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er 32 uker på vei. Kjenner kun bevegelser nede ved trusekanten, kjennes nesten ut som noe er på vei ut vagina til tider 🙈🤣 

Baby har sitti i seteleie hele svangerskapet, nå venter jeg bare på om han kommer til å snu seg. 

Betyr disse bevegelsene at han fremdeles er i seteleie? For når hodet festes burde vel baby "sitte fast" i bekkenet og kun sparke oppover eller til sidene? 🤔

Er andregangs-gravid. 

Anonymkode: 22195...dc1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fortsatt god tid til å snu seg, men noen blir jo født i seteleie 😊 på ene eller andre måten. 

Anonymkode: a853d...1ce

Skrevet

Jeg kjente mye stikking og smerter nedover i bekkenet, men baby var med hodet ned. Godt plantet nede i bekkenet. Har du vært hos jordmor og fått bekreftet seteleie? 

Anonymkode: 34e79...6c5

Skrevet

Hos meg føltes det akkurat som du beskriver, bare at baby hadde snudd seg og det var utrolig nok armene som kavet der nede 😅 Fikk beskjed i uke 27-28 at hun lå med rumpa nede og kjente masse bevegelser der nede den neste måneden, men på neste kontroll lå hun med hodet nede selv om jeg fortsatte å kjenne «spark» ned mot underlivet. 

Så er ikke alltid så lett å tolke disse bevegelsene 😅

Anonymkode: c5dfd...c7c

Skrevet

Jeg har også bare sparking der nede. Fikk stadfesta seteleie i går, uke 36... baah. 

Anonymkode: 33e83...129

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har også bare sparking der nede. Fikk stadfesta seteleie i går, uke 36... baah. 

Huffda, hva er planen videre? Lykke til uansett hva du velger 🤞❤️

Skrevet

Takk for svarene, jenter. Blir spennende å se på ultralyd om hvordan baby ligger, skal på torsdag faktisk 👍

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Samme her. Forsøkte vending, men det funket ikke. Det var ikke så ille å prøve, så om du får tilbud ville jeg prøvd. :)

Anonymkode: ceb5e...6d3

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Samme her. Forsøkte vending, men det funket ikke. Det var ikke så ille å prøve, så om du får tilbud ville jeg prøvd. :)

Anonymkode: ceb5e...6d3

Skal du føde i seteleie eller blir det keisersnitt? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...