AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #1 Skrevet 8. desember 2020 Hei, jeg er 32 uker på vei. Kjenner kun bevegelser nede ved trusekanten, kjennes nesten ut som noe er på vei ut vagina til tider 🙈🤣 Baby har sitti i seteleie hele svangerskapet, nå venter jeg bare på om han kommer til å snu seg. Betyr disse bevegelsene at han fremdeles er i seteleie? For når hodet festes burde vel baby "sitte fast" i bekkenet og kun sparke oppover eller til sidene? 🤔 Er andregangs-gravid. Anonymkode: 22195...dc1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #2 Skrevet 8. desember 2020 Har fortsatt god tid til å snu seg, men noen blir jo født i seteleie 😊 på ene eller andre måten. Anonymkode: a853d...1ce
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #3 Skrevet 8. desember 2020 Jeg kjente mye stikking og smerter nedover i bekkenet, men baby var med hodet ned. Godt plantet nede i bekkenet. Har du vært hos jordmor og fått bekreftet seteleie? Anonymkode: 34e79...6c5
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #4 Skrevet 8. desember 2020 Hos meg føltes det akkurat som du beskriver, bare at baby hadde snudd seg og det var utrolig nok armene som kavet der nede 😅 Fikk beskjed i uke 27-28 at hun lå med rumpa nede og kjente masse bevegelser der nede den neste måneden, men på neste kontroll lå hun med hodet nede selv om jeg fortsatte å kjenne «spark» ned mot underlivet. Så er ikke alltid så lett å tolke disse bevegelsene 😅 Anonymkode: c5dfd...c7c
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #5 Skrevet 8. desember 2020 Jeg har også bare sparking der nede. Fikk stadfesta seteleie i går, uke 36... baah. Anonymkode: 33e83...129
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #6 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har også bare sparking der nede. Fikk stadfesta seteleie i går, uke 36... baah. Anonymkode: 33e83...129 Huffda, hva er planen videre? Lykke til uansett hva du velger 🤞❤️ Anonymkode: 22195...dc1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #7 Skrevet 8. desember 2020 Takk for svarene, jenter. Blir spennende å se på ultralyd om hvordan baby ligger, skal på torsdag faktisk 👍 Anonymkode: 22195...dc1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #8 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har også bare sparking der nede. Fikk stadfesta seteleie i går, uke 36... baah. Anonymkode: 33e83...129 Samme her. Forsøkte vending, men det funket ikke. Det var ikke så ille å prøve, så om du får tilbud ville jeg prøvd. Anonymkode: ceb5e...6d3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #9 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Samme her. Forsøkte vending, men det funket ikke. Det var ikke så ille å prøve, så om du får tilbud ville jeg prøvd. Anonymkode: ceb5e...6d3 Skal du føde i seteleie eller blir det keisersnitt? Anonymkode: 22195...dc1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå