AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #1 Del Skrevet 8. desember 2020 Bare forhører meg litt. Vet banker og diverse må kontaktes, men kanskje noen har erfaring likevel. Hvis man ønsker å starte en bedrift, hvor lett er det egentlig å få støtte/lån til dette? Er ikke snakk om butikk eller kafe altså, er snakk om noe annet jeg har utdanning og erfaring med, men jeg ønsker å starte for meg selv. Og har privatøkonomi noe å si? Har f.eks boliglån. Anonymkode: 36d8e...5f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #2 Del Skrevet 8. desember 2020 https://www.innovasjonnorge.no/ Innovasjon Norge kan hjelpe deg både økonomisk og faglig Anonymkode: 993c7...469 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #3 Del Skrevet 8. desember 2020 ...dersom du har en ny idé, vel og merke Anonymkode: 993c7...469 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #4 Del Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): ...dersom du har en ny idé, vel og merke Anonymkode: 993c7...469 Er ikke snakk om en ny ide. Jobber per nå i en bedrift og det går veldig bra. Er også noe som mange har bruk for. Så tror ikke det skal være problem å tjene penger. Men problemet er nok starten ifht kapital osv. Anonymkode: 36d8e...5f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #5 Del Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er ikke snakk om en ny ide. Jobber per nå i en bedrift og det går veldig bra. Er også noe som mange har bruk for. Så tror ikke det skal være problem å tjene penger. Men problemet er nok starten ifht kapital osv. Anonymkode: 36d8e...5f9 Kan du vise til dette? Markedsundersøkelse f.eks? Jeg vet du kan beholde AAP eller dagpenger om du får dette fra nav, men siden du har jobb allerede gjelder ikke dette deg. Du får forhøre deg i kommunen (næring) om de har tips. Du sier ikke noe om hvor mye penger du trenger, men starter du et AS kreves det 30K, som du kan bruke til oppstart. Har du en forretningsplan? I såfall kan du ta den med i banken og se om du får lån, eller snakke med investorer. Anonymkode: bbb18...614 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå