AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #1 Skrevet 8. desember 2020 Hvis jeg har jobbet meg opp til å bli rik, så ville jeg vært for deppa til å gidde. Ser ikke hva man får ut av det. Gir mer mening om man er fattig og gjør det. Selv om stereotypisk sett er det mer folk som går etter rike folk ( av en eller annen merkelig grunn) Anonymkode: 0ad4e...33b 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #3 Skrevet 8. desember 2020 Ville trodd de var slitne etter all den jobbingen Anonymkode: 77697...cac 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #4 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ville trodd de var slitne etter all den jobbingen Anonymkode: 77697...cac Ja er det jeg tenker også. Ville uansett følt meg korrupt om jeg skulle drevet slikt om jeg ble rik Anonymkode: 0ad4e...33b 2
herzeleid Skrevet 8. desember 2020 #5 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hvis jeg har jobbet meg opp til å bli rik, så ville jeg vært for deppa til å gidde. Ser ikke hva man får ut av det. Gir mer mening om man er fattig og gjør det. Selv om stereotypisk sett er det mer folk som går etter rike folk ( av en eller annen merkelig grunn) Anonymkode: 0ad4e...33b Regner med at det handler mer om at de har muligheten til å ha sex med mange, i motsetning til mange som ikke er rike. 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #6 Skrevet 8. desember 2020 Hadde jeg vært rik ville jeg ventet på prinsessa/prinsen... Anonymkode: 52715...3e4
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #7 Skrevet 8. desember 2020 Av samme grunn som man vil alt annet. Rike menn gjør det fordi de kan, lysten er iboende hos alle hetroseksuelle menn. Det er kun innlærte samfunnsnormer og manglende muligheter som gjør at ikke også andre menn gjør det. Jeg har null interesse for luksusbiler, luksusboliger, moteklær, klokker, aksjer osv. Den eneste grunnen til at jeg vil bli rik er for å ligge med masse deilige damer. Anonymkode: d0d03...d06 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #8 Skrevet 8. desember 2020 Fordi de er overfladiske og enkle, selvsagt. For min del ville ingenting vært mer avtennende enn å vite at jeg liksom hadde draget fordi jeg hadde mye penger. De som går etter folk pga. penger eller status fortjener ikke å få seg et ligg de heller. Anonymkode: 020e0...b47 1
Chomsky89 Skrevet 8. desember 2020 #9 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er kun innlærte samfunnsnormer og manglende muligheter som gjør at ikke også andre menn gjør det. Hovedsakelig muligens, men ikke de eneste årsakene. Aseksualitet eksisterer hos menn i alle aldre.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #10 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Av samme grunn som man vil alt annet. Rike menn gjør det fordi de kan, lysten er iboende hos alle hetroseksuelle menn. Det er kun innlærte samfunnsnormer og manglende muligheter som gjør at ikke også andre menn gjør det. Jeg har null interesse for luksusbiler, luksusboliger, moteklær, klokker, aksjer osv. Den eneste grunnen til at jeg vil bli rik er for å ligge med masse deilige damer. Anonymkode: d0d03...d06 Jeg mener ikke "ha en kone å ha sex" jeg tenker mer... de som driver på med flere hele tiden. Bare forstår det ikke helt. Hvis man har penger så er prostitusjon uansett korrupsjon i kontekst til det, men bare virker veldig unødvendig. Anonymkode: 0ad4e...33b
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #11 Skrevet 8. desember 2020 Mener om man er rik og går for prostitusjon er oftest sett på som korrupsjon. Er man fattig er det mer annet Anonymkode: 0ad4e...33b
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #12 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ville trodd de var slitne etter all den jobbingen Anonymkode: 77697...cac Ikke alle rikinger som jobber mye og hardt. Så ikke alle som er slitne etter "all den jobbingen". For de som jobber mye og hardt så kan det være at de ligger med mange damer fordi all jobbingen gjør det vanskelig å ha et forhold. Det er enklere å kombinere mye jobbing med å kjøpe prostituerte og ONS enn å være samboer. Når det er sagt så tror jeg som deg at de som jobber hardt ofte bare vil slappe av når de kommer hjem. Tror også tanken om at rike menn har sex med ekstremt mange damer henger sammen med at det er kulere historier enn at de liker å slappe av etter jobb. Spesielt når det kommer til TV/film så ønsker folk å se rock 'n' roll-liv . Hvem hadde sett tv-serien Exit om serien handlet om noen rikinger som stirret på datamaskinen hele dagen for så å legge seg med en gang de kom hjem? Anonymkode: 864c9...bee 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #13 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Ikke alle rikinger som jobber mye og hardt. Så ikke alle som er slitne etter "all den jobbingen". For de som jobber mye og hardt så kan det være at de ligger med mange damer fordi all jobbingen gjør det vanskelig å ha et forhold. Det er enklere å kombinere mye jobbing med å kjøpe prostituerte og ONS enn å være samboer. Når det er sagt så tror jeg som deg at de som jobber hardt ofte bare vil slappe av når de kommer hjem. Tror også tanken om at rike menn har sex med ekstremt mange damer henger sammen med at det er kulere historier enn at de liker å slappe av etter jobb. Spesielt når det kommer til TV/film så ønsker folk å se rock 'n' roll-liv . Hvem hadde sett tv-serien Exit om serien handlet om noen rikinger som stirret på datamaskinen hele dagen for så å legge seg med en gang de kom hjem? Anonymkode: 864c9...bee Det er ikke noe kult å se en film om en rik person som har haugevis med sex. Det er bare ekkelt bare, jeg hater slike filmer og de som forguder slikt. Å motivere seg til å bli noe er mye mer inspirendes Anonymkode: 0ad4e...33b
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #14 Skrevet 9. desember 2020 Alle menn vil nok ligge rundt om de hadde hatt sjansen. De er ikke så opptatte av å skape en familie med en som elsker dem 100% for dem de er. De vil heller ha sex med 100 jenter enn å ha hun ene som støtter han og elsker han. Anonymkode: 9ef56...48c 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #15 Skrevet 9. desember 2020 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Alle menn vil nok ligge rundt om de hadde hatt sjansen. De er ikke så opptatte av å skape en familie med en som elsker dem 100% for dem de er. De vil heller ha sex med 100 jenter enn å ha hun ene som støtter han og elsker han. Anonymkode: 9ef56...48c Jeg tror det er variasjon der. Har møtt på noen menn som er slik du beskriver, og har vært borti dem som selv har sagt de respekterer seg selv og kroppen sin og ønsker ikke å ha sex med en drøss med damer Anonymkode: 7f3e4...18a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå