AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #1 Skrevet 8. desember 2020 Har du eller partner kjønnssykdom? Legger dette demper på sexlivet i perioder? Hvordan fikk dere dette og hvilken sykdom er der snakk om? Anonymkode: 42660...2b1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #2 Skrevet 8. desember 2020 Samboer smittet meg med kjønnsvorter. Jeg måtte gjennom en smertefull og langvarig behandling som ødela sexlivet vårt permanent. Det er psykisk, ikke fysisk. Vi fant ikke tilbake igjen. Anonymkode: 42964...4e2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #3 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Samboer smittet meg med kjønnsvorter. Jeg måtte gjennom en smertefull og langvarig behandling som ødela sexlivet vårt permanent. Det er psykisk, ikke fysisk. Vi fant ikke tilbake igjen. Anonymkode: 42964...4e2 Hvorfor ikke? Er du redd han skal smitte deg igjen? Legger du skylden på ham? Fortell! Anonymkode: cb528...8e7
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #4 Skrevet 8. desember 2020 Jeg har herpes. Får utbrudd av og til, legger en stor demper på sexlivet. Anonymkode: 0adc2...038
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #5 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor ikke? Er du redd han skal smitte deg igjen? Legger du skylden på ham? Fortell! Anonymkode: cb528...8e7 Legger ikke skylden på ham, han visste ikke at han var smittet da vi ble sammen. Men han la ut om hun som sannsynligvis smittet ham, og siden vi hadde issues med sexlivet fra før (han har aldri hatt spesielt lyst til å ha sex med meg), mistet jeg selv lysten helt da jeg ble direkte påminnet hvor enkelt det er for ham å ha sex med alle andre enn meg. At han egentlig har høy sexlyst, bare ikke sammen med meg. Så, kjønnssykdommen var bare det som fikk begeret til å renne over helt ærlig. Anonymkode: 42964...4e2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #6 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Legger ikke skylden på ham, han visste ikke at han var smittet da vi ble sammen. Men han la ut om hun som sannsynligvis smittet ham, og siden vi hadde issues med sexlivet fra før (han har aldri hatt spesielt lyst til å ha sex med meg), mistet jeg selv lysten helt da jeg ble direkte påminnet hvor enkelt det er for ham å ha sex med alle andre enn meg. At han egentlig har høy sexlyst, bare ikke sammen med meg. Så, kjønnssykdommen var bare det som fikk begeret til å renne over helt ærlig. Anonymkode: 42964...4e2 Det var trist å høre😔Samboeren min har også kjønnsvorter og jeg er veldig redd for å bli smittet. Han vet heller ikke hvem han fikk de av og om han eventuelt har smittet andre. Får litt småpanikk av det hele. Tenk om disse damene møter han på butikken el.l og tenker at han har smittet dem🥺 HI Anonymkode: 42660...2b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå