AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #1 Skrevet 8. desember 2020 Noen menn som merker forskjell? Anonymkode: b5f6d...290
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #2 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Noen menn som merker forskjell? Anonymkode: b5f6d...290 Ja jeg merker forskjell. Når hun kniper kjenner jeg at strammer rundt penisen, mens når hun kommer kommer det pulserende kniping, risting og hun har en tendens til å klore meg til blods🤯😅 Anonymkode: 1e7a5...d01
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #3 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Noen menn som merker forskjell? Anonymkode: b5f6d...290 Snakk om å gå all in for å gjøre den fakede orgasmen troverdig. Ville det ikke vært lettere å bare forklare partneren din at det er ikke alltid du får orgasme, og det er helt greit? Anonymkode: 12580...8f0 5
Dominas leketøy Skrevet 8. desember 2020 #4 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Noen menn som merker forskjell? Anonymkode: b5f6d...290 Absolutt forskjell.... orgasmer føles mer ut som om damen får kramper ... i tillegg kommer det gjerne med lyder, kroppen rister...
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #5 Skrevet 8. desember 2020 Når dama får orgasme spenner hun kroppen mot meg, er mer stiv i musklene. Ofte drar hun meg tett mot kroppen, særlig med underlivet. Det hender ofte hun drar rumpa mi nærme med armene. Før orgasme er det vanlig jokking fra hennes side, men under orgasme mer intenst og tett. Hun puster mer, hjertet dunker og så kommer godlydene.. Anonymkode: 2d3d1...602 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #6 Skrevet 8. desember 2020 Hvis du vurderer å fake så tror jeg de fleste, hvertfall de som har hatt litt sex med en som får ekte orgasme, merker forskjell. Ved kniping er det kontrollert, uansett hvor ukontrollert en skulle forsøkt å gjøre det. Ved orgasme er det mer pulserende, en spenner gjerne kroppen og «faller ut av verden». Mister på en måte litt kontroll over kroppens reaksjon. Anonymkode: c325a...de1 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #7 Skrevet 8. desember 2020 Noen gjør det. Andre gjør det ikke. Menn er forskjellige. Hvor ofte mannen har hatt sex med deg vil også bety noe - altså hvor godt han kjenner deg. Anonymkode: b6eda...0ad
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #8 Skrevet 8. desember 2020 Skjønner ikke hvorfor bryr menn seg om en dame kommer eller ikke. Jeg bryr meg ikke om en mann kommer ekte eller faker. Det viktigste for meg er min orgasme. Anonymkode: d7e23...701
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #9 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Snakk om å gå all in for å gjøre den fakede orgasmen troverdig. Ville det ikke vært lettere å bare forklare partneren din at det er ikke alltid du får orgasme, og det er helt greit? Anonymkode: 12580...8f0 Det er ikke å fake en orgasme som er målet med denne tråden. Jeg sliter med å komme og må knipe mye for å kunne jobbe meg opp mot en potensiell orgasme (og orgasmen er da ganske mild). Er usikker på om menn kan tro at jeg kommer når jeg holder på med denne knipingen. Anonymkode: b5f6d...290 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #10 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skjønner ikke hvorfor bryr menn seg om en dame kommer eller ikke. Jeg bryr meg ikke om en mann kommer ekte eller faker. Det viktigste for meg er min orgasme. Anonymkode: d7e23...701 Så det er greit for deg at en sexualpartner gir blaffen i din orgasme? Anonymkode: a2618...b63
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #11 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvis du vurderer å fake så tror jeg de fleste, hvertfall de som har hatt litt sex med en som får ekte orgasme, merker forskjell. Ved kniping er det kontrollert, uansett hvor ukontrollert en skulle forsøkt å gjøre det. Ved orgasme er det mer pulserende, en spenner gjerne kroppen og «faller ut av verden». Mister på en måte litt kontroll over kroppens reaksjon. Anonymkode: c325a...de1 Jeg vurderer ikke å fake. Jeg lurer fordi; kroppslig og hørbart tror jeg ikke orgasmen er veldig synlig på meg og siden det er slik, lurer jeg på om mannen merker stor forskjell på en orgasme og vanlig kniping. Anonymkode: b5f6d...290
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #12 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skjønner ikke hvorfor bryr menn seg om en dame kommer eller ikke. Jeg bryr meg ikke om en mann kommer ekte eller faker. Det viktigste for meg er min orgasme. Anonymkode: d7e23...701 Ditto, hun er jo ikke meg så hva får jeg ut av det lizzm. Den kvinnelige orgasmen er uansett en myte. Anonymkode: 58a2d...cbe
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #13 Skrevet 8. desember 2020 Ts, har du sett en mann riste når han kommer? Ikke? Nettopp.. Likevel tror menn at når damen rister, så har hun fått orgasme. Det de ikke forstår er at ristingen er fake... Så kan du egentlig stole på svarene her? Nei... Og du.. Ingen har noensinne oppdaget det når jeg har faket. Anonymkode: 41859...88e 1
Fioljenta Skrevet 8. desember 2020 #14 Skrevet 8. desember 2020 Mannen min og jeg har hatt masse sex i mange, mange år. Han er flink, oppmerksom og kjenner meg godt. For noen få uker siden fant jeg ut at jeg ville teste om han klarte å gjennomskue hvis jeg faket. Det gjorde han ikke. 😂 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #15 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 8.12.2020 den 22.41): Ts, har du sett en mann riste når han kommer? Ikke? Nettopp.. Likevel tror menn at når damen rister, så har hun fått orgasme. Det de ikke forstår er at ristingen er fake... Så kan du egentlig stole på svarene her? Nei... Og du.. Ingen har noensinne oppdaget det når jeg har faket. Anonymkode: 41859...88e Trist du faker. Hvorfor ikke nyte og slappe av. Er bare deg selv du lurer. Ekte er det beste. Anonymkode: 7d1a1...0c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå