AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #1 Skrevet 8. desember 2020 Hvilken aldersforskjell synes dere er ok? Anonymkode: d76eb...fb6
MortenMinstelønn Skrevet 8. desember 2020 #2 Skrevet 8. desember 2020 Hvis den ene har en Michael Jackson-tatovering og den andre ikke har hørt om vedkommende, kan forskjellen være for stor. 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #3 Skrevet 8. desember 2020 Kommer an på hvor gammel man er. Er man tidlig 20 årene kan selv 3-5 år være alt for mye, da man utvikler seg mye i denne perioden. Men uavhengig av alder har jeg alltid tenkt "maks 10 år". Mye fordi jeg ønsker en alderdom sammen med min partner i livet. At man ikke må stå igjen årevis i arbeidslivet mens den andre er pensjonist. Og når man endelig følger etter er den andre for gammel og skrøpelig til å nyte pensjonstilværelsen med turer, middager, med mer, sammen. Endte selv på 3,5 år forskjell. Og det er nok til at vi sparer slik at vi kan gå ut i pensjon samtidig. Anonymkode: 8ca55...2d8
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #4 Skrevet 8. desember 2020 Dele den eldstes alder på to +7 gir en matematisk formel for laveste akseptable alder på partner. feks hvis man er 30år: 30/2= 15 + 7 = 22 dvs er du 30 kan du være sammen med folk på 22-åringen og oppover Anonymkode: 8fc04...ad4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå