AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #2 Skrevet 8. desember 2020 Jeg lager woksaus av hva jeg har tilgjengelig, men den må inneholder soyasaus, brunt sukker, sesamolje og maisenna. Har man jeg litt presset hvitløk, ingefær, msg, riseddik, mørk soyasaus eller teriyaki, og sesamfrø, så blir det en veldig god woksaus Anonymkode: 66ab9...ff1 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #3 Skrevet 8. desember 2020 Jeg er veldig glad i sursøt saus. Lager den på ketchup, eddik, sukker, ananasjuice, salt, soyasaus og maisenna. Ellers er jeg veldig glad i peppersauser. For eksempel pepper, østersaus, soya, sesamolje, maisenna og hvitløk. Anonymkode: ab031...fed
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #4 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg lager woksaus av hva jeg har tilgjengelig, men den må inneholder soyasaus, brunt sukker, sesamolje og maisenna. Har man jeg litt presset hvitløk, ingefær, msg, riseddik, mørk soyasaus eller teriyaki, og sesamfrø, så blir det en veldig god woksaus Anonymkode: 66ab9...ff1 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg er veldig glad i sursøt saus. Lager den på ketchup, eddik, sukker, ananasjuice, salt, soyasaus og maisenna. Ellers er jeg veldig glad i peppersauser. For eksempel pepper, østersaus, soya, sesamolje, maisenna og hvitløk. Anonymkode: ab031...fed Vil dere dele oppskrift med en som er nybegynner på kjøkkenet? Anonymkode: 5f868...607 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #5 Skrevet 8. desember 2020 Lager hjemmelaget, butikk woksaus er ikke spisende Anonymkode: d00ac...9e4
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #6 Skrevet 8. desember 2020 Jeg bare hiver sammen litt diverde og håper det skal bli godt 😂 soya, østersaus, brun sukker, fiskesaus, sesamolje, ketjap manis, riseddik, plommesaus, hoisin saus, chili, ingefær, vårøl, hvitløk ++. Beste er å prøve seg fram, men tenk alltid søtt, salt og syre 😁 Anonymkode: d6edd...ff3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #7 Skrevet 8. desember 2020 Anbefaler «school of wok» på YouTube ! Masse enkle og gode oppskrifter , lærte å lage skikkelig gode stekte nudler der! ++ kinesisk peppersaus base: ▢ 3 ss østerssaus ▢ 1 ts lett soyasaus ▢ 1 ts nykvernet sort pepper ¼ ts sukker ▢ 1 klype salt/eller en liten desk soyasaus ▢ 1 ts maisstivelse T 3 ss vann eller Som jeg Bruker: utblandet Buljongvann (asiatisk biljong) en dæsj sesam olje Ting som kan også legges til For å få forandring: hvitløk, hvitt pepper, ingefær , 5 spice Eller sezchuan krydder Anonymkode: d00ac...9e4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå