AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #1 Skrevet 8. desember 2020 Hei, eg 4 uker på vei og fant ut i går at eg er gravid. Eg har tatt 3 gravidettester. 2 i går og en i dag om morgen. Eg er føler at eg har vanvittig dårlig samvittighet til andre som ikke er gravide som prøver. Eg fikk vite tidligare i år at eg hadde pcos og at kan bli vanskelig å bli gravid. Men no sitter eg her og ble gravid på første eggløsning. Eg ble veldig glad, men eg føler meg ikke heilt klar og er så overrasket på at eg er gravid no. Anonymkode: 54aed...22d
myMa Skrevet 8. desember 2020 #2 Skrevet 8. desember 2020 Jeg tror aldri man føler seg helt klar første gangen. 😊 Jeg opplevde også at det klaffet med en gang og ble selvfølgelig glad men var også litt i sjokk. Du har jo nettopp fått nyheten så det må nok synke litt inn. Gratulerer ❤️
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #4 Skrevet 8. desember 2020 Hei! Tenkte bare å skrive noen ord til deg. Du må absolutt ikke føle dårlig samvittighet overhode. Jeg har tatt abort grunnet MA, altså at fosteret døde, men ikke ble støtt ut. Det ville nok på sikt blitt en SA. Jeg måtte innom gynekologisk poliklinikk, der også de som velger abort går. Jeg føler absolutt ikke noen negative følelser i forhold til de, selv om jeg gjerne skulle ha fortsatt å være gravid. Det som skjer med deg er ikke forbundet med det som skjer med meg. Anonymkode: bf366...3df
indigob Skrevet 8. desember 2020 #5 Skrevet 8. desember 2020 Aldri føl sånn! Ved at du gleder deg over din graviditet sprer du også glede og håp til dem som prøver ❤️ Jeg er prøver selv og er glad på dine vegne. Lykke til.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #6 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hei, eg 4 uker på vei og fant ut i går at eg er gravid. Eg har tatt 3 gravidettester. 2 i går og en i dag om morgen. Eg er føler at eg har vanvittig dårlig samvittighet til andre som ikke er gravide som prøver. Eg fikk vite tidligare i år at eg hadde pcos og at kan bli vanskelig å bli gravid. Men no sitter eg her og ble gravid på første eggløsning. Eg ble veldig glad, men eg føler meg ikke heilt klar og er så overrasket på at eg er gravid no. Anonymkode: 54aed...22d Gratulerer så masse ❤ Du er så heldig. Jeg er omtrent der du er OM jeg er gravid. Har lagt tråder om dette, så virker litt desperat her. Har bare ikke fått tatt test enda. Når hadde du EL? Anonymkode: d44e2...c1d
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #7 Skrevet 8. desember 2020 Ønsler å si tusen takk for fine ord 💖 Anonymkode: 54aed...22d
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #8 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Gratulerer så masse ❤ Du er så heldig. Jeg er omtrent der du er OM jeg er gravid. Har lagt tråder om dette, så virker litt desperat her. Har bare ikke fått tatt test enda. Når hadde du EL? Anonymkode: d44e2...c1d Hei, tusen takk 💗 Eg tok ultralyd og MR. Eg tok ikke noen blodprøver. Det dei fant på ultralyden var at eg hadde mange små cyster. Eg har gått på mini pillen i ca 8 år på grunn av eg ikke tålte vandlig p pille. Eg hadde veldig mye kramper og selv om eg var flink med pillene men kunne eg kjenne at eg skulle ha mensen, hadde mye kramper og smerter i underlivet. Eg startet også ha ømt underlivet og smerte når meg og min mann hadde sex. Har du gjort noen undersøkelser? Anonymkode: 54aed...22d
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #9 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hei, tusen takk 💗 Eg tok ultralyd og MR. Eg tok ikke noen blodprøver. Det dei fant på ultralyden var at eg hadde mange små cyster. Eg har gått på mini pillen i ca 8 år på grunn av eg ikke tålte vandlig p pille. Eg hadde veldig mye kramper og selv om eg var flink med pillene men kunne eg kjenne at eg skulle ha mensen, hadde mye kramper og smerter i underlivet. Eg startet også ha ømt underlivet og smerte når meg og min mann hadde sex. Har du gjort noen undersøkelser? Anonymkode: 54aed...22d Har selv gått på minipilla cerazette. Ble du gravid til tross for at du gikk på minipilla? Jeg har vondt i lysken og murringer bak i ryggen. Ingen tegn til mens. Er ikke sikker på på at jeg er gravid, siden jeg ikke har tatt noe test enda. Skal ta denne uka om tante rød ikke dukker opp. Anonymkode: d44e2...c1d
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #10 Skrevet 8. desember 2020 Gratulerer PCOS er rare greier, det er veldig individuelt. Noen får det lett til, noen strever litt og noen lenge før det klaffer, noen får det aldri til... For oss klaffet det på syklus nr.2 med medisiner, ble også litt overrasket for hadde forberedt meg på at det kunne ta lang tid. Anonymkode: e473a...82b
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #11 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Har selv gått på minipilla cerazette. Ble du gravid til tross for at du gikk på minipilla? Jeg har vondt i lysken og murringer bak i ryggen. Ingen tegn til mens. Er ikke sikker på på at jeg er gravid, siden jeg ikke har tatt noe test enda. Skal ta denne uka om tante rød ikke dukker opp. Anonymkode: d44e2...c1d Hei, nei eg ble ikke gravid når eg gikk på pillen. Eg er på dag to på overtid. Trodde ikke eg var gravid. Eg fikk min første blødning den 6.nov og etter det har hatt 2 eggløsninger. Mellom dei to hadde eg en mini min blødning. Det var bare oransje. Mest sannsynlig så var det festningen av egget. Eg trodde eg hadde starten på eggløsning nr 3 og skulle følge med. Det er visst vandlig med mange eggløsninger når man har pcos. Men slipper ikke alltid egg selv om man har høy svar på eggløsningstesten. Men eg klarte ved en feil å åpne gravide prøven i staden for så eg gjorde det bare for gøy. For eg trodde eg hadde eggløsning. Eg vet ikke hvor lenge min syklus varer så eg rekner med den første eggløsning var den første. Skal til legen på torsdag. Eg håper du snart får svar er ikke noe kjekt å vite. Anonymkode: 54aed...22d
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #12 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Gratulerer PCOS er rare greier, det er veldig individuelt. Noen får det lett til, noen strever litt og noen lenge før det klaffer, noen får det aldri til... For oss klaffet det på syklus nr.2 med medisiner, ble også litt overrasket for hadde forberedt meg på at det kunne ta lang tid. Anonymkode: e473a...82b Heilt sant, eg føler eg bør tippe lotto for eg føler at eg har gull hår i ræva. Eg er veldig glad og høre at det fungerte dere også 🥳 Anonymkode: 54aed...22d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå