AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #1 Skrevet 8. desember 2020 Har de siste månedene opplevd litt endringer i kroppen. Jeg har gått ned ca. 14 kilo. Men har en sunn vekt nå, ca. 22 i bmi. Holder meg stabilt der. Gjort siden juni. Men opplever å fryse, hele tiden. Har fått likfingre eller hva det heter. Kald på fingre, nesetippen og tærne. Opplever også innimellom nå å være nær ved å besvime i situasjoner jeg aldri har gjort før. Da spesielt ved operasjoner på jobben. Noe som ødelegger veldig for meg. Ikke hver gang, å jeg vet aldri når det kommer. Men begynner kaldsvette, å kjenner at om jeg ikke går ut av situasjonen så vil jeg gå i bakken. Dette er veldig ødeleggende da det jo er i forbindelse med jobb. Registrer relativt lav (?) hvilepuls, ned mot 46 på natta, rundt 56- 58 i hvilepuls på dagtid. Kan noe av dette henge sammen? Har nylig tatt en del prøver. Bare litt lav på d vitamin, men ikke mye. Ellers spiser jeg sunt. Ingen andre ting. Trener ikke voldsomt mye, men holder meg i aktivitet. Anonymkode: 4ddff...4eb
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #2 Skrevet 8. desember 2020 Jeg er skikkelig frysepinne de gangene jeg er tynn/normalvektig, men har hetetokter ut av en annen liga som overvektig. Jeg går opp og ned i vekt hele tida pga medisiner. Blodtrykksfall kan skje alle, og det høres på prikken ut som du beskriver din situasjon. For meg kommer det også helt ut av det blå, og ikke kun når jeg reiser meg fort, noe som er typisk. Kaldsvetter og får en følelse av å besvime hvert øyeblikk. Hvorfor det har endret seg fra tidligere, vet jeg ikke. Jeg har ofte fått det når jeg har reist meg fort, men da jeg ble gravid med førstemann så skjedde det hele tida, og sånn har det i grunnen fortsatt uten at jeg vet hvorfor. Hvilepulsen er perfekt. Jeg vet ikke hvordan d-vitamin påvirker de nevnte tingene. Anonymkode: 857f8...114
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå