Gå til innhold

Tråden for IKM tiden fra 06des-12des|muligens graviditet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde eggeløsning 23.november og sex dagen før.  

Menstruasjonen jeg hadde før det var 15.november. Har som regel sykluser på 22 dager. 

Nå idag har jeg verken tegn eller følelse på at mens skal komme. Jeg er bare utroolig tissetrengt. Er dette typisk en gravidtet? 

Noen andre prøvere? Som egentlig venter mens de neste dagene, men som håper på en gravidtet? 

Anonymkode: 1bfbd...cf5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner deg igjen fra de andre trådene😀 ta en test, er spent på hva du får!

Selv er jeg gravid, hadde også eggløsning 23. November! Fant ut i forrige uke at jeg var gravid!

Anonymkode: 3e8e2...134

Skrevet

enig.kan du ikke bare ta en test?

Anonymkode: 9e258...96a

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Selv er jeg gravid, hadde også eggløsning 23. November! Fant ut i forrige uke at jeg var gravid!

Oi, gratulerer, tenk så gøy!!😀

Får ikke tak i nå, jobber dobbelg idag.😄 Må bestille fra nett isåfall, men da går det gjerne ett på dager. Noen andre muligheter for at jeg kan få sjekket? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvor langt er du på vei? Siden jeg også hadde eggeløsning 23, så burde vel igrunnen mens ha kommet nå? Huff, jeg er ikke veldig flink på tidspunkter i forhold til menstruasjon. Så her kan alt skje😂 hilsen 2-barns mamma😅

Skrevet

Vi har IKM-tråd for desemberdatoer her. Der er det nok garantert noen med ca. samme IKM som deg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Oi, gratulerer, tenk så gøy!!😀

Får ikke tak i nå, jobber dobbelg idag.😄 Må bestille fra nett isåfall, men da går det gjerne ett på dager. Noen andre muligheter for at jeg kan få sjekket? 

Det er nok ingen andre måter enn med g-test, så du bør bestille test snart! Nå er det vel 15 dager siden eggløsning, og så plusser jeg på 2 uker. Så da er det vel 4+1 i dag. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er nok ingen andre måter enn med g-test, så du bør bestille test snart! Nå er det vel 15 dager siden eggløsning, og så plusser jeg på 2 uker. Så da er det vel 4+1 i dag. 

Jeg vil bare ha en sikker test, så tenkte å teste meg på fredag. Er vel like langt som deg da? Eller det kommer jo helt an på unnfangelsen. Men hvis jeg er gravid, er vi ganske likt på vei. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...