Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper du at det er et liv etter døden? Jeg vet ikke hva jeg håper på... Det frister ikke akkurat så veldig mye å være en usynlig ånd eller et usynlig spøkelse som spøker i andres hus i all evighet...

Anonymkode: 813df...8d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke faen! 
Er en grunn til at jeg ikke vil eksistere mer. Om jeg blir stuck i et evig liv etter å ha blitt satt fri fra livet så klikker det for meg. 

Anonymkode: bd58d...d3f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Håper du at det er et liv etter døden?

Nei. Det får være måte på hvor lenge vi skal trenere dette livet her.

Samt, er det veldig egoistisk og lite sannsynlig at det skal finnes et liv etter døden. Gjelder det bare mennesker eller gjelder det også for andre dyrearter? For skolopendere også? Bananfluer?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Ikke faen! 
Er en grunn til at jeg ikke vil eksistere mer. Om jeg blir stuck i et evig liv etter å ha blitt satt fri fra livet så klikker det for meg. 

må si meg helt enig i det!

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Ikke faen! 

Ja, dersom det finnes et liv etter døden, synes jeg at en bør få velge selv om en ønsker å leve det livet eller ikke...

Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke orket.

Anonymkode: f8512...66d

Skrevet
MortenMinstelønn skrev (42 minutter siden):

Nei. Det får være måte på hvor lenge vi skal trenere dette livet her.

Samt, er det veldig egoistisk og lite sannsynlig at det skal finnes et liv etter døden. Gjelder det bare mennesker eller gjelder det også for andre dyrearter? For skolopendere også? Bananfluer?

kvantefysikken beviser at døden er en illusjon. 

• Liker 1
Skrevet

det finnes et liv etter døden, kvantefysikken beviser at døden og dette livet er en illusjon. Vi er alle energi som opererer på forskjellige bevissthetsnivåer og det finnes parallelle univers hvor alle mulige senatorer spiller seg ut. Hvilken realitet vi ønsker skal utspille seg her og nå kan vi selv velge ved å matche den vibrasjonen. så ja, livet etter døden finnes, men det er ikke et liv med smerte og lidelse.

• Liker 2
Skrevet
indigob skrev (6 minutter siden):

kvantefysikken beviser at døden er en illusjon. 

Livet er bare en drøm mens vi sover. Når vi dør, våkner vi opp til en ny dag i det reelle livet vårt.

• Liker 3
Skrevet
MortenMinstelønn skrev (Akkurat nå):

Livet er bare en drøm mens vi sover. Når vi dør, våkner vi opp til en ny dag i det reelle livet vårt.

dette livet er ikke hele realiteten , nei. Når man dør så våkner man opp til det som er ekte. Dette livet er en illusjon som vi skaper med våre tanker og følelser. Det vi sender ut kommer tilbake til oss. Alle situasjoner og mennesker vi møtes har vi tiltrukket oss. alt blir bra ❤️

• Liker 3
Skrevet

Jeg VET det er no bedre etterpå . 

Anonymkode: 522b9...6c1

• Liker 1
Skrevet
indigob skrev (17 minutter siden):

det finnes et liv etter døden, kvantefysikken beviser at døden og dette livet er en illusjon. Vi er alle energi som opererer på forskjellige bevissthetsnivåer og det finnes parallelle univers hvor alle mulige senatorer spiller seg ut. Hvilken realitet vi ønsker skal utspille seg her og nå kan vi selv velge ved å matche den vibrasjonen. så ja, livet etter døden finnes, men det er ikke et liv med smerte og lidelse.

Dette er interessant siden kvantefysikk er vitenskap og ikke pseudovitenskap, kan du vise til en troverdig kilde hvor jeg kan lese mer om dette?.

Anonymkode: 2c668...b37

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Dette er interessant siden kvantefysikk er vitenskap og ikke pseudovitenskap, kan du vise til en troverdig kilde hvor jeg kan lese mer om dette?.

Hei ❤️ Jeg anbefaler deg å lese om Robert lanza. 

Skrevet
indigob skrev (2 minutter siden):

Hei ❤️ Jeg anbefaler deg å lese om Robert lanza. 

Hva er sammenhengen mellom Lanza og kvantefysikk?, jeg tenkte mer vitenskapelige kilder som tar for seg kvantefysikk, kvantemekanikk og sammenhengen med påstanden om et liv etter døden.

• Liker 2
Skrevet

Der tiden står stille, ingen bekymringer finnes, vi lever ikke der slik som her i nåtiden. Ja jeg lever etter døden, men på en annen måte. Det er vakkert, enormt. Det er noe helt annet. Smerte finnes ikke, døden vi kjenner her finnes heller ikke

Anonymkode: df6f3...c25

• Liker 3
Skrevet

Hvis jeg blir gjenfødt som noen andre og mister all hukommelse så er det jo på et vis greit. Det kan det jo faktisk hende har skjedd. Men hvis det er sånn at jeg husker tidligere liv og erfaringer så tenker jeg umiddelbart nei. Samtidig hadde det vært litt kult å lære av gamle feil og "runne" livet. Men igjen det hadde jo ikke gått om man ble født på ny hver gang. 

Nei nå forsvant jeg i altfor mange tanker 😂 Svaret må bli nei 😅

Anonymkode: 26535...215

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja, dersom det finnes et liv etter døden, synes jeg at en bør få velge selv om en ønsker å leve det livet eller ikke...

Kommer du så langt er det ikke noe du tenker at: «nå skal jeg bestemme at jeg vil dø». Å nei da, døden finnes ikke der. Og du vil aldri tenke den tanken der heller.. Her på jorden kan du få den tanken.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis jeg blir gjenfødt som noen andre og mister all hukommelse så er det jo på et vis greit. Det kan det jo faktisk hende har skjedd. Men hvis det er sånn at jeg husker tidligere liv og erfaringer så tenker jeg umiddelbart nei. Samtidig hadde det vært litt kult å lære av gamle feil og "runne" livet. Men igjen det hadde jo ikke gått om man ble født på ny hver gang. 

Nei nå forsvant jeg i altfor mange tanker 😂 Svaret må bli nei 😅

Anonymkode: 26535...215

Sjelen husker uansett om hjernen ikke husker.

• Liker 3
Skrevet

Noe må det være, for hva var før The big bang? Et eller annet er det etter døden. 

Jeg blir gal av å tenke slike tanker. Hvor kommer vi i fra og hvor havner vi. Bare synd at det er lenge til jeg får svaret. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...