AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #1 Del Skrevet 8. desember 2020 Vi skal flytte i hus til neste år og skal gå løs på kledning og det ytre først. Vi er litt uenige ang vinduer. Jeg syns det er finest uten sprosser, det ødelegger ikke for utsikten, føles større og mindre herk å vaske dem. Han synes det er finest med og passer bedre til huset. Er det noen som er fornøyd/ har gode erfaringer med å ha sprosser på vinduene?😅 Anonymkode: 24565...0dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #2 Del Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi skal flytte i hus til neste år og skal gå løs på kledning og det ytre først. Vi er litt uenige ang vinduer. Jeg syns det er finest uten sprosser, det ødelegger ikke for utsikten, føles større og mindre herk å vaske dem. Han synes det er finest med og passer bedre til huset. Er det noen som er fornøyd/ har gode erfaringer med å ha sprosser på vinduene?😅 Anonymkode: 24565...0dc Det kommer jo an på stilen på huset, men skal det være sprosser så må de være gjennomgående og ikke kunstige som er satt utenpå. Anonymkode: 25710...11f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 8. desember 2020 #3 Del Skrevet 8. desember 2020 Kommer an på huset, men jeg ville absolutt foretrukket uten sprosser så langt jeg kunne. Jeg synes det ser fint ut utenfra dersom det passer til huset, men det er sjeldent nødvendig. Og det er inni huset man oppholder seg mest og da er uten sprosser overlegent. I tillegg ved rengjøring slik du nevner. Dersom mannen får viljen sin så kan jo han love å stå for vindusvaskingen så lenge dere bor i huset? 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #4 Del Skrevet 8. desember 2020 Gamle hus kler ikke vinduer uten sprosser. Nye hus med moderne arkitektur kan se rare ut med sprosser. Med andre ord: det kommer helt an på stilen til huset. Huset vårt er gammelt og jeg synes det ser mye finere ut med sprosser. Er ikke så ofte man vasker vinduer at det gjør noe. Anonymkode: 09c97...80e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #5 Del Skrevet 8. desember 2020 Det kommer helt an på stilen på huset, men jeg liker definitivt med sprosser best. Synes ikke store vinduer uten sprosser er noe fint.. Angående vask så er det ikke noe problem, det er jo ikke SÅ ofte man vasker vinduene, så om det tar litt lengre tid så er det likevel verdt det mener jeg. Anonymkode: 52b36...104 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #6 Del Skrevet 8. desember 2020 Jeg bor i et gammelt hus, og vi har faste sprosser. Ikke noe verre å vaske de enn vinduer uten, og de ødelegger da ikke for utsikten. Men det kommer an på hvordan huset er. Anonymkode: 8ca22...e27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #7 Del Skrevet 8. desember 2020 Ikke bare skitt på vinduene, men edderkoppnett i alle sprosser, nei takk! Anonymkode: e1122...827 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #8 Del Skrevet 8. desember 2020 Kommer jo helt an på hustypen. Stor forskjell på hvilke vinduer man kan ha på et funkisinspirert hus kontra et i sveitserstil. Anonymkode: 3e28d...5f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå