Gå til innhold

Mistet følelser for mannen og har barn sammen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så fortvilt. Jeg har mistet helt følelser for mannen min, men vi har to barn sammen. Det har vært ille i par år nå og jeg vet at følelsene ikke vil komme tilbake. Vi har vokst totalt ifra hverandre. Vært sammen i 10 år og ble sammen ganske unge. 

Jeg vil ikke splitte familien pga. at jeg ikke vil ha sex eller være kjæreste med han. Har tilbydd han å skaffe seg elskerinner eller hva han vil utenfor huset, så lenge vi kan bo under samme tak. Men han har ikke lyst til det. Han mener jeg bare skal ofre meg å ligge med han en gang i uka, så han blir tilfreds og vi kan fortsette å bo sammen. Men jeg mener han kan finne seg sex andre steder og vi kan godt da bo sammen. Men jeg klarer ikke lenger bo her når han presser på at jeg må vise han kjærlighet, fordi det er ingenting mer å hente der. 

Hvorfor kan han ikke bare pule på noen andre enn meg så barna våre kan bo sammen med begge foreldre😣

Jeg er lei av pliktsex, det ødelegger meg psykisk og gjør meg til en gretten mor og gir meg selvforakt og ikke minst bare mer hat mot han.

Skulle ønske jeg ikke følte det sånn, så hadde familien vært hel og lykkelig.

Vi har store kommunikasjonsproblemer og jeg føler ikke han har vært en støtte for meg når jeg har trengt han aller mest. Han er så krass og negativ og passiv aggressiv i tillegg. Ødelegger stemningen hjemme med slik oppførsel. Tror ikke han liker livet med småbarn. 

Skulle ønske han ikke tente på meg mer, så det hadde vært lett for han å bo med meg uten å legge an på meg seksuelt og tvinge meg til klem og kyss. 

Hva skal jeg gjøre? 

Anonymkode: 0a4cd...424

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veit du hva. Her må du våkne opp!  Det er ditt ansvar å sørge for at du og barna har det bra. I dette tilfelle ødelegger du deg selv og barna. Trur du virkelig at det betyr alt for barn å vokse opp under samme tak i en "lykkelig" familie?  Nei! Du lærer barna dine at det er greit å ha det sånn. Det er sånn som dette de vil dra med seg inn i sitt eget voksen liv. 

Du oppfører deg som et offer, men det er du da ikke. Her tar du tak og flytter fra mannen. Du skylder bare på mannen fordi han ikke vil ta seg en elskerinne. Samtidig tar du ikke ansvar selv. 

Mer tafatt innlegg har jeg ikke lest på lenge. De foreldrene som sier at de holder sammen pga barna er for meg noen tafatte og feige folk som ikke klarer å ta ansvar. 

Du er voksen og oppfør deg som en. Jeg er selv skilsmissebarn. Bortsett fra at mine foreldre ventet i 10 år før de skilte seg. Det var 10 år forseint. Fordi de bare skulle være gode foreldre. Sannheten var dårlig stemning, sure og lei mor. Samme med far. Vi barna gikk på nåler fordi vi var jo en lykkelig familie... 

Du trur du klarer å skjerme barna, men de veit det TS. 

Anonymkode: b1447...378

• Liker 25
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Veit du hva. Her må du våkne opp!  Det er ditt ansvar å sørge for at du og barna har det bra. I dette tilfelle ødelegger du deg selv og barna. Trur du virkelig at det betyr alt for barn å vokse opp under samme tak i en "lykkelig" familie?  Nei! Du lærer barna dine at det er greit å ha det sånn. Det er sånn som dette de vil dra med seg inn i sitt eget voksen liv. 

Du oppfører deg som et offer, men det er du da ikke. Her tar du tak og flytter fra mannen. Du skylder bare på mannen fordi han ikke vil ta seg en elskerinne. Samtidig tar du ikke ansvar selv. 

Mer tafatt innlegg har jeg ikke lest på lenge. De foreldrene som sier at de holder sammen pga barna er for meg noen tafatte og feige folk som ikke klarer å ta ansvar. 

Du er voksen og oppfør deg som en. Jeg er selv skilsmissebarn. Bortsett fra at mine foreldre ventet i 10 år før de skilte seg. Det var 10 år forseint. Fordi de bare skulle være gode foreldre. Sannheten var dårlig stemning, sure og lei mor. Samme med far. Vi barna gikk på nåler fordi vi var jo en lykkelig familie... 

Enig!!! Og ts: ikke ha sex når du føler slik du gjør. Du ødelegger deg selv. 

Vær et godt forbilde for barna, og skill deg. Det mener jeg! 

• Liker 5
Skrevet

Det viktigste er å holde sammen for barnas del. Ikke vær egoist nå, du har satt barn til liv og da er de din første prioritet.

Anonymkode: 24575...7ea

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det viktigste er å holde sammen for barnas del. Ikke vær egoist nå, du har satt barn til liv og da er de din første prioritet.

Skjerp deg. 

Anonymkode: 1f99e...3ac

• Liker 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skjerp deg. 

Anonymkode: 1f99e...3ac

Unødvendig kommentar, skjerp deg selv.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Helt enig. Hadde samme opplevelse som deg.

Jeg er ikke kristen, men jeg ba til Gud hver dag om at de skulle gå fra hverandre. Jeg ble dypt deprimert som barn av å være i det hjemme.

De begge hadde elskerinner og elsker, noe de prøvde å skjule, men det kom ganske opp i ansiktet mitt mange ganger selv om. Faren min ble pga meg, det vet jeg siden det ble sagt høyt etter han gikk fra mamma. 

Det fucket opp følelsene mine og egentlig alt når det gikk til forhold og knytte seg til noen. Jeg gikk lenge (10år+) i terapi for å rydde opp i det.

Jeg unner absolutt ingen barn å vokse opp sånn. Det er ganske tydelig når man besøker andre familier hvor foreldrene elsker hverandre, barn er ikke så dumme! 

Anonymkode: 9b46c...97e

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Første setning er fullstendig feil. Andre setning er riktig. Hun bør ta ansvar og gå fra mannen sin, både for barnas og mannens skyld. Så tafatt som hun er, er det virkelig ikke lov til å være.

Anonymkode: 17ac5...16e

• Liker 1
Skrevet

Vet du hva, hvis du skal redde ekteskapet og familien så klarer du å avse fem - femten minutter sex ukentlig! Det er umenneskelig å be ektefellen din om å finne seg en elskerinne så DU kan leve et lykkelig liv. Jeg skjønner meg virkelig ikke på alle disse damene som avler unger med menn og mister sexlysten etterpå, stakkars menn og unger. 

Anonymkode: 9bf62...758

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vet du hva, hvis du skal redde ekteskapet og familien så klarer du å avse fem - femten minutter sex ukentlig! Det er umenneskelig å be ektefellen din om å finne seg en elskerinne så DU kan leve et lykkelig liv. Jeg skjønner meg virkelig ikke på alle disse damene som avler unger med menn og mister sexlysten etterpå, stakkars menn og unger. 

NEI! TS skal IKKE ha pliktsex. Det er skadelig med ufrivillig sex, og det går på helsen løs. 

Ts, ikke hør på dette.

Har dere vurdert parterapi?

• Liker 3
Skrevet

Hvem er det som egentlig ødela sexlivet i forholdet deres TS? 

Din mann som kontinuerlig presset på, eller du selv som hele tiden har vært passiv deltaker. 

Anonymkode: 20e91...bc8

Skrevet

tror du barna har det godt når mor og far er ulykkelig gift ? Nei. Mye bedre at dem går fra hverandre og blir lykkelige hver for seg 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Så skada dere er ! ts har ikke følelser for mannen sin ! Skal hun ofre sitt liv for barna og være ulykkelig hele livet , bli voldtatt og psykisk mobbet av mannen sin fordi at hun har satt barn til verden ? Ehhh. TS. du er en mor, men du fortjener også å være lykkelig og lære barna dine at man må stå opp for seg selv og ta ansvar. Du elsker ikke mannen din, derfor må du gå fra han, barna har det ikke godt når mor og far er ulykkelig sammen, du vil ikke lære dem at kjærlighet fungerer sånn. Barna merker selvfølgelig når du ikke er lykkelig og det beste du kan gjøre er å gå! Man må være lykkelig selv for å være den beste moren og versjonen av deg selv! 

Endret av indigob
  • Liker 2
Skrevet

Hvis barne er din første prioritet så bør dere skilles så fort det lar seg gjøre. Barn har godt av lykkelig familien, noe du og mannen din ikke tilbyr. Det er helt uforståelig hvor mange foreldre som tror barn har godt av ulykkelig mor og far i samme tak. Dere kan være god foreldre og gi barn godt liv selv etter dere skilles.  

• Liker 1
Skrevet

Jeg er så fortvilt. Jeg har mistet helt følelser for mannen min, men vi har to barn sammen. Det har vært ille i par år nå og jeg vet at følelsene ikke vil komme tilbake. Vi har vokst totalt ifra hverandre. Vært sammen i 10 år og ble sammen ganske unge. 

Jeg vil ikke splitte familien pga. at jeg ikke vil ha sex eller være kjæreste med han. Har tilbydd han å skaffe seg elskerinner eller hva han vil utenfor huset, så lenge vi kan bo under samme tak. Men han har ikke lyst til det. Han mener jeg bare skal ofre meg å ligge med han en gang i uka, så han blir tilfreds og vi kan fortsette å bo sammen. Men jeg mener han kan finne seg sex andre steder og vi kan godt da bo sammen. Men jeg klarer ikke lenger bo her når han presser på at jeg må vise han kjærlighet, fordi det er ingenting mer å hente der. 

Hvorfor kan han ikke bare pule på noen andre enn meg så barna våre kan bo sammen med begge foreldre😣

Jeg er lei av pliktsex, det ødelegger meg psykisk og gjør meg til en gretten mor og gir meg selvforakt og ikke minst bare mer hat mot han.

Vi har store kommunikasjonsproblemer og jeg føler ikke han har vært en støtte for meg når jeg har trengt han aller mest. Han er så krass og negativ og passiv aggressiv i tillegg. Ødelegger stemningen hjemme med slik oppførsel. Tror ikke han liker livet med småbarn. 

Skulle ønske han ikke tente på meg mer, så det hadde vært lett for han å bo med meg uten å legge an på meg seksuelt og tvinge meg til klem og kyss. 

Hva skal jeg gjøre? 

Du skal ta konsekvensen av det du føler, og gå. 

Anonymkode: ced67...13d

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Vet du hva, hvis du skal redde ekteskapet og familien så klarer du å avse fem - femten minutter sex ukentlig! 

Problemet er nok ikke hvor lang tid sexen skal ta. Å drikke gift tar jo også kort tid. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hva skal jeg gjøre? 

Altså slutt!! 

Hva faen er dette for noe sprøyt!! 

Ha respekt for deg selv som menneske siden du har barn, vær en bra rollemodell. Ha respekt for barna som lever med slikt kaos selvom de ikke merker det helt fult enda. 

STAKKARS BARN SOM HAR EN SLIK VEIK MOR! SKJERP DEG!

Ikke vær feig, gjør det som MÅ gjøres, og det er skillsmisse og nytt bosted. 

Gjør det slutt, skaff deg et nytt liv. 

Anonymkode: 1b8e8...b7c

• Liker 2
Skrevet

Hvordan skal han liksom gå frem for å "skaffe seg sex"? Med mindre han er veldig attraktiv av utseende er det ikke bare å skaffe slik. Hadde han vært singel kunne han kanskje ordnet noe, men ikke når han er gift (med barn)

Anonymkode: a6837...288

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som han vil ha sex med deg for å dytte deg ned, sånn at du skal ha det forferdelig med deg selv. 

Anonymkode: 24742...dfb

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvordan skal han liksom gå frem for å "skaffe seg sex"? Med mindre han er veldig attraktiv av utseende...

Anonymkode: a6837...288

Kjøpe, mest sannsynlig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...