Gå til innhold

Dusj - Fort våt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe meg en ny dusj og liker veldig godt denne løsningen her, men lurer på om den kanskje ikke er så praktisk da den bare har 1 glass? Blir det ikke veldig fort våt utover resten av gulvet?

AD18647D-A6D1-4982-A500-43DD105B8A20.thumb.jpeg.198985a66d5d6ec41d3469a6d141fdd1.jpeg

Anonymkode: b800c...b29

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer jo litt an på hellingen på gulvet, men personlig foretrekker jeg dører som lukker helt. Aller helst foretrekker jeg dusjdører som man kan svinge innover, slik at man får frigjort mer plass.

I tillegg kommer glassveggen mot vasken til å bli fort skitten pga vannsøl osv. fra vasken.

Anonymkode: 04cd5...863

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Kommer jo litt an på hellingen på gulvet, men personlig foretrekker jeg dører som lukker helt. Aller helst foretrekker jeg dusjdører som man kan svinge innover, slik at man får frigjort mer plass.

I tillegg kommer glassveggen mot vasken til å bli fort skitten pga vannsøl osv. fra vasken.

Anonymkode: 04cd5...863

Takk for svar! Skal ha toalett ved siden av så håper virkelig ikke at glasset blir fort skittent.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Takk for svar! Skal ha toalett ved siden av så håper virkelig ikke at glasset blir fort skittent.. 

Tørke av glass med en mikrofiberklut er gjort på sekunder🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...