Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips til produkter som effektivt skjulder rødflammede kinn og mørke ringer under øynene.

Videoannonse
Annonse
Gjest Catwoman
Skrevet

Lightening Touch fra Body Shop er super på mørke ringer under øynene.

Gjest Solsikke
Skrevet

Noen som har flere produkter å anbefale? Jeg trenger også noe for å skjule rødhet og mørke ringer...

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Den der concealerpalletten fra Lancôme. Har bare brukt den to ganger, men jeg var kjempefornøyd! Lett å blande rette nyanse :)

Skrevet

Touche Eclait fra Ysl, min favoritt! Finnes masse tråder om denne på velvære forumet så det er bare å søke hvis du vil vite mer :)

Skrevet

Stemmer for Touche Eclait jeg også :)

Funker iallfall over mine blå ringer...

Skrevet

Jeg bruker Clarins Concealer plus corrector. Den har en grønn krem mot rødhet og en beige mot mørke ringer. Jeg bruker bare den grønne mot rødhet under foundation eller pudder og den funker som bare det på meg iallefall :)

Den andre bruker jeg ikke for jeg har ikke problemer med mørke ringer under øynene.

Du kan se mer info om denne her

http://int.clarins.com/main.cfm?prodID=176

Skrevet

Vanlig concealer, kan man bruke det både på mørke ringer og rødhet i huden ?

Prøvde en grønn krem mot rødhet i huden en gang, men det fungerte ikke, da jeg ikke fikk skjult den grønne fargen under sminken.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg bruker concealer både under øynene og på røde områder.

YSL touche eclat er super som highlight og under øynene, men synes ikke den fungerer på andre områder i ansiktet. Og hvis du skal skjule røde kinn, vil denne være veldig udrøy.

Concealeren jeg bruker er fra H.Rubinstein (Magic Concealer). Den er gultonet og skjuler rødhet godt og med et naturlig resultat.

Skrevet

En venninne av meg bruker mye en boks fra Chanel hvor det er både grønn og gul og noen flere farger, hun sier den er kjempebra.

Skrevet
Touche Eclait fra Ysl, min favoritt!  Finnes masse tråder om denne på velvære forumet så det er bare å søke hvis du vil vite mer :)

Jepp, denne er helt super både på mørke ringer under øynene (jeg er veldig 'blå' der), og på røde partier. Jeg brukte den på en venninne som har en rød flekk på nesa, og hun marsjerte rett til et parfymeri og kjøpte en selv :)

Jeg synes den kan være litt vanskelig å smøre ut, den blir fort litt for tørr liksom.

Men dersom man bruker svamp istedenfor fingrene, så går det mye bedre!

Den er dyr, men drøy - og resultatet er verdt prisen!

Skrevet

Har en concealer og highlighter fra Versace som er veldig fin, ellers har jeg fortsatt (hatt i minst 3 år) en supedrøy concealer fra Kanebo.

Skrevet

Takk for alle tips, kom gjerne med flere også.

Nå bruker jeg en concealer på både røde kinn og mørke ringer under øynene, men "problemet" er at det ikke blir jevnt nok, men ser unaturlig ut.

Jeg kunne tenke meg å slippe å ha en maske både av foundation og pudder, men at det burde holde med løspudder med ørlitegranne farge i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...