Gå til innhold

Damer som bruker mye sminke kan ikke uttale seg om at menn er falsk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, skriver denne posten da jeg lenge har hatt dette på hjerte, og jeg ser hvordan samfunnet utvikler seg og hvordan damer i 2020 sminker seg. 

Jeg syns det er synd å se hvor mange jenter/damer som sminker seg til det ugjenkjennelige. Og mange av disse er høye på seg selv når de kommer til egen utseende, kan det virke som. 
Det jeg har opplevd fra disse er at de aldri klarer å finne seg en kjæreste som er bra nok, for alle gutter er falske, på hver sin måte. 

Jeg har bare lyst til å skrive her en gang for alle. Sminker du deg for å endre på noe på utseende ditt. (her tenker jeg ikke lett sminke som mascara og litt pudder). Da vil jeg kalle deg falsk. Og jeg syns det er synd, for mange av dere jenter/damer som sminker dere til det ugjenkjennelige, dere er som oftest mye penere med lett sminke eller ingen sminke. 

Min lille utblåsning for dagen. 
Og ja, mannfolk er falsk, men se poenget mitt. 

Anonymkode: f6100...ef1

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bryr oss ikke. 

Hilsen høyt utdannet, lykkelig forlovet og småbarnsmor aka falsk sminkedukke 

Anonymkode: ef4ec...951

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vi bryr oss ikke. 

Hilsen høyt utdannet, lykkelig forlovet og småbarnsmor aka falsk sminkedukke 

Du følte at du måtte få frem at du er høyt utdannet da du innrømmer at du bruker mye sminke? 

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du følte at du måtte få frem at du er høyt utdannet da du innrømmer at du bruker mye sminke? 

Ja, jeg er høy både på sminke og utdanning. Ville bare bekrefte alle dine fordommer slik at du kan fortsette å rakke ned på slike som meg, siden det tydeligvis gir deg noe 😊

• Liker 13
Skrevet

Sminke er kanskje falskt, men bare på utsiden. Menn er falske innvendig. Som personer. Det er mye verre.

• Liker 13
Skrevet

Menn har ikke filla peiling på hvilke kvinner som er genuin og falsk uansett, og akkurat hvor mye sminke noen trøkker i trynet har faktisk liten betydning i så måte.

Anonymkode: 342fa...706

• Liker 8
Skrevet

Det kan jo tenkes at de ikke sminker seg for din eller noen andres skyld enn sin egen. At du synes de er penere uten bryr de seg neppe noe om.

Anonymkode: 67a9e...c7b

• Liker 6
Skrevet

Your opinion is duly noted, random man. 

At du synes noen er penere med mindre sminke får være en smakssak. Det er opp til hver enkelt å sminke seg eller ikke. 

At du føler deg lurt på utseende fordi noen har sminket seg, og sammenligner det med en falsk væremåte eller personlighet, sier noe om menneskesynet. 

Mvh kvinne som ikke sminker seg, dvs ikke føler seg truffet. 

Anonymkode: d6950...7d2

• Liker 6
Skrevet

Tja, en gang for lenge siden la jeg ut bilde av meg selv på match, som var helt standard. Ikke noe veldig bra men ikke veldig dårlig heller. Uten sminke. 

Da fikk jeg bare respons fra menn som så sitt snitt til å utnytte meg pga ‘dårlig selvtillit’, type: gi meg det jeg vil ha, ellers saksøker jeg deg-type person. Litt overdrevet men. Slike som rapporterer deg fordi de planlegger i hodet sitt at du er et lett catch og blir sur når de ikke får napp. Fordi nappet var jo garantert, det fortalte spåkulen dem denne morgenen da de hadde en høyst spirituell opplevelse, og det var selve Gud som fortalte dem at de var one of a kind, mens rabiatsikkelet renner nedover munnvikene deres  

konklusjon er at damer er nødt til å sminke seg for menn er gale etter kvinner med såkalt dårlig selvtillit. Hvis hun ikke har det sørger menn for at hun får det, fordi det er viktig å videreføre gener som er mer kledelig i kloakken. 

Anonymkode: 2575f...19c

• Liker 3
Skrevet
OPIgirl skrev (3 minutter siden):

Sminke er kanskje falskt, men bare på utsiden. Menn er falske innvendig. Som personer. Det er mye verre.

Eh nei, menn er ikke falske, enkelte menn er falske. Enkelte kvinner også. Generelt er faktisk kvinner falskere enn menn i min erfaring - jeg har masse venninner som snakker dritt om kjæresten/mannen sin til stadighet, men nesten ingen menn som snakker sånn om kona/kjæresten. Og se på jentemobbing vs guttemobbing, hvem er falske? 

Til ts. en mann er falsk, menn i flertall er falske. 

Og de kvinnene jeg kjenner som sminker seg som drag queens (i mine øyne) er i snitt helt like alle andre kvinner jeg kjenner på alle andre måter. Noen single, noen godt gift med barn, og aldri har jeg hørt en eneste av dem klage over at menn er falske.

Anonymkode: ede3d...3f1

• Liker 3
Skrevet (endret)

Klarer du ikke å skille mellom "falskt" utseende og falske personlighetstrekk...? 

Men, det gjelder uansett begge kjønn. Menn er ikke værre enn kvinner. 

Endret av Nerine_
  • Liker 3
Gjest mariannann
Skrevet

Sminke er et personlig valg for å gjøre det beste ut av meg selv. Personlig synes jeg at jeg er finere med sminke, andre liker best å være uten. Om menn er falske så er det isåfall innvendig, som selvfølgelig også kvinner kan være. Og du får jo bare mene dette da. Samme for meg om noen mener jeg er falsk når jeg har på meg sminke. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tja, en gang for lenge siden la jeg ut bilde av meg selv på match, som var helt standard. Ikke noe veldig bra men ikke veldig dårlig heller. Uten sminke. 

Da fikk jeg bare respons fra menn som så sitt snitt til å utnytte meg pga ‘dårlig selvtillit’, type: gi meg det jeg vil ha, ellers saksøker jeg deg-type person. Litt overdrevet men. Slike som rapporterer deg fordi de planlegger i hodet sitt at du er et lett catch og blir sur når de ikke får napp. Fordi nappet var jo garantert, det fortalte spåkulen dem denne morgenen da de hadde en høyst spirituell opplevelse, og det var selve Gud som fortalte dem at de var one of a kind, mens rabiatsikkelet renner nedover munnvikene deres  

konklusjon er at damer er nødt til å sminke seg for menn er gale etter kvinner med såkalt dårlig selvtillit. Hvis hun ikke har det sørger menn for at hun får det, fordi det er viktig å videreføre gener som er mer kledelig i kloakken. 

Anonymkode: 2575f...19c

....? Hæ? du tenker at dårlig selvtillit har noe med manglende sminke å gjøre? Måtte vel i så fall være omvendt, at den med dårlig selvtillit sminker seg for å føle seg bedre? Uten at jeg tror det trenger å stemme heller.

Og hva i all verden er en «gi meg det jeg vil ha ellers saksøker jeg deg» type person? Saksøkte eller rapporterte noen deg for at du... ikke ville date dem? Ikke ville ligge med dem?

Anonymkode: ede3d...3f1

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig kan hvem som helst, sminke eller ikke, uttale seg om at noen er falsk mot dem i væremåte? Skal de som bruker mye sminke bare finne seg i å bli behandlet på hvilken som helst måte eller?

Anonymkode: 419d9...0c9

Skrevet

Vi bruker så mye sminke vi selv vil 😊🖕

Skrevet

Og igjen... Absolutt alle MÅ tas over samme kam!??  Absolutt alle med mye sminke er falske,  og menn er jo verste skapninger som finnes virker det som... Herreg..- Hvor gamle er de som skriver slike innlegg?? 😳😳

Anonymkode: f5745...7f1

• Liker 1
Skrevet

Men da kan du vel bare finne en som ikke sminker seg slikt da eller? Du trenger jo gå på de du mener er falske? 

Her mener jeg folk må gjøre som de vil. Hvordan ble dette sitt problem? 

Anonymkode: 319a9...df0

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes faktisk damer som bruker mye sminke ser bedre ut eñn de som knapt bruker noe. De uten sminke får ofte et litt "kjedelig" utseende.

Hilsen mann

Anonymkode: 960d8...565

Skrevet

Er garantert et problem med all denne instagram sminken og jenter og damer som sminker seg som youtubere / influensere.
MEN, ikke fordi kvinner er "falske" fordi de gjør det. Mange som føler de "må" og får kommentarer på at de ser syke og slitne ut uten, fordi de er så vandt med å bli sett med sminke.
Men sånn er da samfunnspress. Får håpe sminke moten endrer seg snart.

Anonymkode: 3799d...91b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hei, skriver denne posten da jeg lenge har hatt dette på hjerte, og jeg ser hvordan samfunnet utvikler seg og hvordan damer i 2020 sminker seg. 

Jeg syns det er synd å se hvor mange jenter/damer som sminker seg til det ugjenkjennelige. Og mange av disse er høye på seg selv når de kommer til egen utseende, kan det virke som. 
Det jeg har opplevd fra disse er at de aldri klarer å finne seg en kjæreste som er bra nok, for alle gutter er falske, på hver sin måte. 

Jeg har bare lyst til å skrive her en gang for alle. Sminker du deg for å endre på noe på utseende ditt. (her tenker jeg ikke lett sminke som mascara og litt pudder). Da vil jeg kalle deg falsk. Og jeg syns det er synd, for mange av dere jenter/damer som sminker dere til det ugjenkjennelige, dere er som oftest mye penere med lett sminke eller ingen sminke. 

Min lille utblåsning for dagen. 
Og ja, mannfolk er falsk, men se poenget mitt. 

De sminker seg slik pga det er jo sånne damer men vil ha.Nytter ikke å si man ikke liker oversminka,opererte og fulle av fillers når man etterpå løper som en bikkja etter de samme damene..

Anonymkode: d8bfe...aae

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...