SUPERMIRI Skrevet 8. desember 2020 #1 Skrevet 8. desember 2020 (endret) Hei! Jeg er gravid igjen etter MA i slutten av September. Er henholdsvis 4+6, og jeg kjenner ingenting. Eneste symptomet mitt er utelatt menstruasjon og litt murringer nå og da, og dette gjør meg så nervøs. Har fått sterke, positive tester og 4+4 fikk jeg 3+ på digital. Skal nevnes at dette er min tredje graviditet i 2020, og nå håper jeg at alle gode ting er 3. Vil gjerne høre din solskinnshistorie, uten symptomer, for å lette litt på nervøsiteten 🌸 Endret 8. desember 2020 av SUPERMIRI
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #2 Skrevet 8. desember 2020 Helt vanlig Hadde det ikke vært for at magen vokste så hadde jeg ikke merket noe jeg heller Litt lengre frem så vil du jo merke at både magen og puppene vokser, men kvalme, trøtt, alt det der gjelder ikke for alle Anonymkode: 9ebf3...197 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #3 Skrevet 8. desember 2020 Hallo ❤️ jeg har ikke hatt noen symptomer så tidlig på noen av svangerskapene mine (er i andre nå). Med første merket jeg ikke graviditeten før en gang i uke 8 hvor jeg var kvalm en halvtime. Da varte og rakk det frem til oul. (hadde jo fått positiv test osv på ikm, men selve graviditeten merket jeg ikke). Pga fraværet av irriterende symptomer, var ejg selvsagt bekymret, at jeg var trøtt i et par uker i første trimester var for meg vanlig. Men det gikk veldig bra takk Gud. Samme nå, kvalmen kom for fullt i uke 6 eller 7. Hvordan jeg har det nå skal jeg ikke gå inn på 🙂 Anonymkode: b32dd...0c1 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #4 Skrevet 8. desember 2020 Ingen symptomer her heller. Deilig med knirkefritt svangerskap, så nyt det🥳 Anonymkode: 8a2d9...ddd 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #5 Skrevet 8. desember 2020 Jeg er i uke 30 nå, og nesten ikke hatt symptomer før nå i det siste med ryggvondt og bekken plager, så alt er helt vanlig! Har ikke hatt noen cravings, ikke kastet opp.. så det er veldig forskjellig🥰 Anonymkode: 881c2...d38 1
SUPERMIRI Skrevet 8. desember 2020 Forfatter #6 Skrevet 8. desember 2020 Tusen takk for mange betryggende svar, dere ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #7 Skrevet 8. desember 2020 Det er veldig vanlig! Jeg hadde så lite symptomer at jeg ikke engang visste at jeg var gravid før jeg var halvveis. Hadde til og med mens/blødninger. Da hadde jeg mistet to ganger før. Det første symptomet var tydelige spark i magen.... 😂😂 Anonymkode: 724e9...4a5 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #8 Skrevet 8. desember 2020 Jeg hadde ingen symptomer frem til uke 9-10, da begynte jeg å bli uggen. Hadde nok ikke tenkt over det om det ikke var for at jeg viste jeg var gravid. Anonymkode: 3fe3a...f7d 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #9 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er veldig vanlig! Jeg hadde så lite symptomer at jeg ikke engang visste at jeg var gravid før jeg var halvveis. Hadde til og med mens/blødninger. Da hadde jeg mistet to ganger før. Det første symptomet var tydelige spark i magen.... 😂😂 Anonymkode: 724e9...4a5 De gangene jeg mistet hadde jeg tydelige symptomer som kvalme, ømme bryst osv. Det er sannsynligvis helt tilfeldig. 😊 Anonymkode: 724e9...4a5 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #10 Skrevet 8. desember 2020 Hadde ingen symptomer før mitt fjerde svangerskap (tredje barn) 😅 Noen av oss er bare heldige. Anonymkode: f88d5...4bc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå