AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #1 Skrevet 8. desember 2020 Hvor gamle er barna deres som får være på rommet å leke uten at dere passer på? Her har jeg en på 2 år og 3 mnd som fint kan leke på rommet sitt en god stund før vi voksne står opp. Rommet er 3 meter unna og begge dører oppe. Samt babycall er på. Vi sover ikke tungt etter at han har våknet, men slumrer... Er det greit å gjøre, hva synes dere er nedre grense? Vi har soverom i 2 etasje så han har kun tilgang på badet og soverommene våre. Anonymkode: b0fa6...128 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #2 Skrevet 8. desember 2020 Det er da helt greit! Om du ikke ønsker at han skal gå inn på badet kan du jo bare låse den døra. Det er vel bare luksus ☺️ Om han vil ha tak i dere gjør han vel det tydelig tenker jeg 😄 Anonymkode: f245d...92e 4
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #3 Skrevet 8. desember 2020 Så deilig at ungen kan underholde seg selv litt. Så lenge dere hører det om det skulle skje noe så kan jeg ikke se problemet med at barnet leker litt alene 😛 Anonymkode: f8be5...b93 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #4 Skrevet 8. desember 2020 Toåringen min går inn i rommet sitt selv og leker der i 15 min alene før hun kommer ut igjen. Hun får styre det litt som hun vil selv. Anonymkode: aadd9...b8f 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #5 Skrevet 8. desember 2020 Ja, det tenker jeg er helt greit, så lenge det er en trygg avgrenset plass barnet leker på. Dvs at store møbler som skap og kommoder på barnerommet er skrudd fast i vegg og at det ikke ligger giftige rengjøringsmidler tilgjengelig på badet feks. Apropo å høre om det er noe, det er vel gjerne når det er helt stille det er lurt å ta en kikk 😅 Anonymkode: 2615c...faa 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #6 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja, det tenker jeg er helt greit, så lenge det er en trygg avgrenset plass barnet leker på. Dvs at store møbler som skap og kommoder på barnerommet er skrudd fast i vegg og at det ikke ligger giftige rengjøringsmidler tilgjengelig på badet feks. Apropo å høre om det er noe, det er vel gjerne når det er helt stille det er lurt å ta en kikk 😅 Anonymkode: 2615c...faa Haha sant😂 👌🏻 Nyter virkelig at han kan leke litt med seg selv, men ligger alltid å tenker på om det egentlig er innafor. Føler han er så lite enda 😅 Men det er jo egentlig ingen forskjell om jeg sitter på gulvet og ser på enn om jeg slapper av i senga noen meter borte Anonymkode: b0fa6...128
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #7 Skrevet 8. desember 2020 Aldri vært aktuelt å la barnet stå opp alene før skolestart, det betyr ikke st det ikke har lekt alene Anonymkode: 88229...d92 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #8 Skrevet 8. desember 2020 Det brukte jeg å gjøre også når jeg var på den alderen. Tenker det er helt supert at barnet lærer seg å underholde seg selv☺️ Anonymkode: 79d89...846
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #9 Skrevet 8. desember 2020 Jeg tenker det er litt tidlig for barnet å være oppe alene mens dere sover. Anonymkode: d8efe...54b 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #10 Skrevet 8. desember 2020 Min yngste på 2 år og 3 mnd får leke på eget rom alene, men får ikke være alene ellers i huset. Han finner på så mye rart😅 Han sover med åpen dør men med trappegrind for åpningen slik at han ikke kan gå ut selv. Hvis han våkner kan han fint leke en stund uten å vekke oss, men han står som regel og gauler på en eller annen i huset så fort han slår øynene opp 😂 Anonymkode: 7a534...6dd
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #11 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Aldri vært aktuelt å la barnet stå opp alene før skolestart, det betyr ikke st det ikke har lekt alene Anonymkode: 88229...d92 Køddar du? Er ikkje dagens seksåringar i stand til å stå opp aleine?! Ting har jaggu endra seg sidan 1993, då eg var 6 år. Anonymkode: 7ba19...6ce 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå