Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har angst, hvordan er det med venner. Jeg liker folk, men blir veldig stressa og uvel hele dagen. Presser meg likevel til kontakt med andre. Noen andre  som har det slik, hvordan oppleves det. 

Anonymkode: 2742b...48d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har venner som har blitt vant til at jeg ikke er den som tar mest initiativ og er mest på, men alltid inkluderer dersom noe skal skje - og ikke blir sure dersom jeg takker pent nei. De vet jeg trenger litt mer alenetid og forutsigbarhet enn de selv gjør.

Jeg holder også mer skriftlig kontakt med venner via messenger, meldinger m.m., og ikke fullt så mange kaffemøter og telefonsamtaler. Det funker helt fint for oss. 

Bedre for alle parter at jeg er sosial og med når det føles greit og jeg har genuint lyst. Nevner at jeg setter enormt pris på hver gang de tar kontakt og inviterer, selv om jeg ikke alltid takker ja.

Anonymkode: 95d53...f30

Skrevet

Har mange venner og det er så fint, fordi angsten slipper taket når jeg er med dem. Men allikevel er jeg ikke den som inviterer eller tar initiativ til ting. Men har ikke fått nye venner siden høyskolen. Jeg er så sjenert, sier sikkert mye rart og alle andre liker andre mye bedre enn meg. Jeg blir alltid outsideren.

Anonymkode: a89b1...c7a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...