AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #1 Skrevet 8. desember 2020 Jeg ønsker meg en naturtro dildo som er myk å ta på. Gjerne i gummi eller silikon som kan bøyes. Ønsker ikke noe som er i hardt materiale som plast eller glass. Det må heller ikke være for stor da jeg er nybegynner. Og jeg bruker bare to fingre... Vil gjerne gnikke og gnu litt så jeg får bort den følelsen inni meg som jeg ikke klarer å fylle med mine to fingre... Anonymkode: 777ac...b0c
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #3 Skrevet 8. desember 2020 Ekte pikk er lett å få tak i, bare å spørre den første mannen du ser om han vil pule. Anonymkode: 3ab84...37a
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #4 Skrevet 8. desember 2020 Træ en dong på en falukorv så er du i boks. Anonymkode: 8bde7...621
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #5 Skrevet 8. desember 2020 Sy en selv🤣 Anonymkode: 5e5c0...8b2
byh1 Skrevet 8. desember 2020 #6 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg ønsker meg en naturtro dildo som er myk å ta på. Gjerne i gummi eller silikon som kan bøyes. Ønsker ikke noe som er i hardt materiale som plast eller glass. Det må heller ikke være for stor da jeg er nybegynner. Og jeg bruker bare to fingre... Vil gjerne gnikke og gnu litt så jeg får bort den følelsen inni meg som jeg ikke klarer å fylle med mine to fingre... Anonymkode: 777ac...b0c Hvorfor bruker du materiale? Bruk ekte og natur kuk, du finner over alt!!
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #7 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Træ en dong på en falukorv så er du i boks. Anonymkode: 8bde7...621 Eller over en squash eller aubergine så kommer du som kjerringa på julekvelden.😂 Anonymkode: 29822...417
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå