CheapChampagne Skrevet 7. august 2005 #1 Skrevet 7. august 2005 Noen som vet hva den første setningen i Tsjeriåu er? Den som han fra The Monroes synger.
Superlammet Skrevet 8. august 2005 #3 Skrevet 8. august 2005 (endret) guds død! Dersom du lurer på orginalen til The Monroes så ikke skjend sangen ytterligere ved å bruke den hjernedøde versjonen til ravi....... *grøsser på tåneglene* Endret 8. august 2005 av Superlammet
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2005 #4 Skrevet 8. august 2005 Dissen nissene er jo helt på sopptur Spurte om det samme for noen ukers tid siden og da kom de fram til at det var "We've all been wild" Du mener rett før ravi begynner å mase ikke sant?
Gjest Hel Skrevet 8. august 2005 #7 Skrevet 8. august 2005 Just leste i en annen tråd at det var 'the long and wild'.
Gjest gjest1 Skrevet 8. august 2005 #8 Skrevet 8. august 2005 ok hvis du mumler og synger en blanding av de tre så har du den :D
CheapChampagne Skrevet 8. august 2005 Forfatter #9 Skrevet 8. august 2005 Dissen nissene er jo helt på sopptur Spurte om det samme for noen ukers tid siden og da kom de fram til at det var "We've all been wild" Du mener rett før ravi begynner å mase ikke sant? ← Jaa! Det var det jeg lurte på. Tusen takk :-D
CheapChampagne Skrevet 8. august 2005 Forfatter #10 Skrevet 8. august 2005 ok hvis du mumler og synger en blanding av de tre så har du den :D ← Et eller anna med wild er det iallefall.
Gjest gjest1 Skrevet 8. august 2005 #11 Skrevet 8. august 2005 Nå skrev jeg ravi som søkeord på www.letssingit.com og gikk inn på så klart ravi & dj løv, og der er det to tsjeriåu sanger, den ene har det jeg sa, den andre har ikke noe! Altså leder jeg tjohei :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå