AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #1 Skrevet 8. desember 2020 En ting er å finne ledig stilling, men en annen ting er å skrive en motivasjonssøknad uten å vite hvilken inntekt som forventes. Hvordan skrive en jobbsøknad uten å vite hva man kan forvente i en inntekt? Alle vet vel at det er en vesentlig ting til at man faktisk vil søke på jobben dit. Hva gjør du? Anonymkode: eb6c3...d24
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #2 Skrevet 8. desember 2020 Hæ? Man vet jo omtrent hvor i lønnsskiktet ulike jobber ligger og så søker man på en jobb, ikke på en lønn. Om man så får jobben stiller man lønnskrav og om man ikke er fornøyd så sier man nei takk til jobben. Anonymkode: 30e95...6bb 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #3 Skrevet 8. desember 2020 Eventuelt ringer du først og spør hva lønna ligger på. Anonymkode: 30e95...6bb
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #4 Skrevet 8. desember 2020 Jeg har aldri skrevet en jobbsøknad med fokus på lønna. Anonymkode: f59f6...50b 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #5 Skrevet 8. desember 2020 Dette var en rar problemstilling. Hvem skriver jobbsøknad med fokus på lønn? 😅 Anonymkode: 271bf...6c8 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #6 Skrevet 8. desember 2020 Sjekk med fagforeninger eller på nett hva du kan forvente i lønn. Ellers får du vente til intervjuet og forhandle om du får jobbtilbud. Anonymkode: 4fc15...73f
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #7 Skrevet 8. desember 2020 I motivasjonsbrevet svarer jeg på søknadsteksten og fremhever hvorfor jeg er en aktuell kandidat. Lønn er naturlig å ta opp under intervjuet, og du kan takke ja/nei eller forhandle om bedre lønn om du har veldig gode kvalifikasjoner. Anonymkode: 7402e...622
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå