Gå til innhold

Er det vanlig å ikke få sove? Slutten sv.skap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 36 og får IKKE sove noe særlig mye. Legger meg 12-01.00 våkner flere ganger må på do og lys våken kø 4-5 og sover en time på dagen ...... :( Blir gal! 

Anonymkode: a8826...12f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, veldig vanlig. Jeg sov bedre med en nyfødt enn jeg gjorde på slutten av svangerskapet😅

Anonymkode: 2db97...ecc

• Liker 3
Skrevet

"Bare" uke 31 her, og sovner ikke før 01.30 ca. Må opp og tisse kl. 05 og e rlys våken til kl. 07 omtrent. Så sover jeg til 11. 30 🙈 søvnrytmen er håpløs, baby er lys våken på natta og bekkenet gjør det håpløst å ligge godt. Er heldigvis sykmeldt så kan sove utpå når nettene har vært skikkelig ille 

Anonymkode: 589b6...781

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja, veldig vanlig. Jeg sov bedre med en nyfødt enn jeg gjorde på slutten av svangerskapet😅

Samme her. Jeg har aldri sovet så dårlig som mot slutten av svangerskapene. Den første tiden med nyfødt sov jeg godt første gang, så jeg gledet meg til å få sove når babyen var ute denne gangen (nå sov ikke denne nyfødte like godt som den forrige, men det var bedre enn før fødselen uansett). 

Anonymkode: a7fc5...3db

Skrevet

Jeg hadde det også sånn :( veldig kjipt fordi man trenger jo den søvnen man kan få! Lettere å sove med nyfødt synes jeg, men man blir jo vekket stadig vekk 😅

Anonymkode: 99e2c...b57

Skrevet

Dessverre veldig vanlig, selv om det er helt idiotisk at kroppen fungerer sånn når man virkelig trenger hvile.

Anonymkode: 94654...c8f

Skrevet

Min jordmor sa at det er naturens måte å forberede oss på livet med baby. Jeg ser jo den. Selv om det er vanvittig irriterende!

Anonymkode: c3380...9a0

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Enig! Følte at jeg aldri hadde sovet så godt som de to-timersintervallene mellom amming på barsel.

Anonymkode: c4c3d...f6c

Skrevet

Jeg hadde det også slik, veldig rart opplegg spør du meg. Videre sov jeg ikke når jeg hadde født heller. Gikk 2 døgn uten å sove fram mot fødsel/under fødsel og klarte sove totalt 3 timer de neste nettene. Jeg ble surrete i hodet men følte meg ikke trøtt. De merket det på barsel og sa jeg måtte prøve hardere. Jeg fikk ikke sove skikkelig før jeg var hjemme igjen 😅 men det gikk altså helt fint. Jeg følte meg ikke trøtt en gang, bare litt ør og rar. Så prøv å ikke stresse med det, jeg stresset unødvendig mye med det før fødsel men det får man jo lite utav.

Anonymkode: 498e1...72f

Skrevet

Sov helt elendig de siste ukene. Våknet hver gang jeg skulle snu meg, ca hvert 30. Min tenker jeg. I tillegg så var babyen så aktiv på natta. 

Sov mye bedre i barseltiden. Nå skal det sies at jenta mi sov 3-4 timer i strekk på natta fra start så jeg var heldig. 

Skrevet

Ja eg sov veldig lite. Forsøkte sove mellom 4~6 dopauser. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...