Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det finnes vel også matkasser på f.eks bedre frokoster og lignende som også kan være et fint alternativ :) Men jeg hadde blitt kjempeglad!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde jeg blitt kjempeglad for, hadde garantert allerede hatt det om noen leverte ut hit i ingenting. 

Anonymkode: e3270...df1

Skrevet

Jeg syns det var en kjempeidé! Du kjenner nok foreldrene dine såpass at du vet om det blir helt skivebom.

Man skal være rimelig kresen eller rigid om dette ikke blir satt pris på. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde følt meg snytt, fornærmet, og syntes det var bortkastede penger. 

Anonymkode: 1afcf...d10

Skrevet

Syns det er en god ide, men ville ikke brukt en standardpakke, da de inneholder veldig lite kjøtt, og masse vomfyll. Ville justert den etter mottakers preferanser.

Anonymkode: a63d2...873

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde blitt glad for en slik gave. 

Skrevet

Jeg tenker at det som alt annet kommer an på personene du skal gi det til. 

Jeg ville ikke blitt glad for det. Vi har prøvd matkasse før, og det var overhodet ikke noe for oss. Jeg var i utgangspunktet negativ, for jeg liker å bestemme middager og sånt selv. Men gikk med på det for mannen hadde så lyst. Men det var altså ikke noe for oss. Ble masse rare små rester, og nei, man kan ikke velge middager helt fritt, det er noen man kan velge mellom. Og det var alt for mange usunne retter, ikke nok grønnsaker, osv. 

Anonymkode: ef29c...dd4

Skrevet

Personlig hadde jeg ikke likt det, men jeg er veldig sær. Samboeren min hadde elsket det :) Sjekk godt opp om de eventuelt kan spise det som kommer med tanke på allergier osv? Kjedelig om en av dem har glutenallergi og ikke kan spise noe som kommer :)

Skrevet

Alternativt kan du gi dem gavekort på en restaurant du tror de vil like.

• Liker 4
Skrevet
Pappi skrev (1 minutt siden):

Alternativt kan du gi dem gavekort på en restaurant du tror de vil like.

Synes det er et mye bedre forslag. Da støtter du en bransje som sliter veldig i korona-tider også. 

Anonymkode: ef29c...dd4

• Liker 1
Skrevet

En kjempeide. Jeg hadde i hvert fall elsket å få det selv! Det er også en fornuftig gave fremfor å gi en ting som bare støver bort i en krok.

Anonymkode: c2b9f...2d5

Skrevet

Jeg vant ei slik matkasse en gang og syntes egentlig det hørtes spennende ut. Var en vegetarkasse, noe som hørtes midt i blinken ut, men ble veldig skuffet. Lite grønnsaker, og jeg lager langt bedre middager selv. Men du kjenner mora di best. Du kan jo prøve å fritte henne litt ut om det (tilfeldigvis lese noe om det mens dere sitter sammen og la det falle noen kommentarer...)

Anonymkode: 18623...adc

Skrevet

Jeg hadde heller satt pris på en kasse/kurv du setter sammen selv, med litt spekemat, oster, vin, gode tilbehør, konfekt osv.

Matkasse fra Adams eller Godt Levert har vi og jeg ser ikke helt "luksusen" i det, det er bare vanlige middager liksom..

Anonymkode: 04ad8...e9c

• Liker 2
Skrevet

Problemet er ikke å få en slik matkasse, men matkassa i seg selv. Maten er skuffende dårlig. For de fleste vil den kanskje duge, men for folk med sans for kvalitet og smak, så er det  veldig skuffende. De som liker hjemmelaget mat blir nok skuffet. Snakker av erfaring og har prøvd flere. Fikk til og med selv til jul et år.  

Anonymkode: da62f...9fa

Skrevet

Hadde fylt en kurv med vin, juice, spekemat, ost, kjeks, chutney, noe søtt de liker, god kaffe og te, noe hjemmelaget (drops, syltetøy, syltet løk), god olivenolje, krydder, god kraft (ferdiglaget slik som jacobs eller kjøpt på bondens marked), god frukt, honning. 

Anonymkode: a2b2b...24f

Skrevet

For meg personlig hadde dette blitt enda et stressmoment i hverdagen faktisk. Da jeg hadde måtte vært hjemme når matkassen kom, og det er det ikke alltid at jeg er. Så jeg hadde heller ikke vurdert det til min mor.

Anonymkode: dcf58...e40

Skrevet

Jeg hadde blitt kjempeglad! Er over gjennomsnittet glad i å lage mat, og hadde sikkert fått litt ny inspirasjon. Og sluppet å gå på butikken.

Skrevet

Har så god erfaring med adams matkasse! skal lage med oppskriften deres idag. Veldig koselig. 

Anonymkode: 17bc0...f15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...