AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #21 Skrevet 8. desember 2020 En av topp 3 serier jeg har sett! Anonymkode: d639e...b9e 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #22 Skrevet 8. desember 2020 Jeg så den! Likte den veldig godt! Utrolig spesiell serie, fikk litt av hvert å tenke på da jeg så den. Ga litt tanker og refleksjon, og var både ganske så spesiell og utenomjordisk. Husker dere dem som "druknet" og reiste i tid og rom? Anonymkode: 4f8dc...499 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #23 Skrevet 8. desember 2020 Likte serien, men da jeg så de som hadde mistet familie, og særlig barna, så klarte jeg ikke å se på.. tror jeg kom til ep 2 😅 Anonymkode: bb12c...cda 2
Gjest Niek79 Skrevet 8. desember 2020 #24 Skrevet 8. desember 2020 Nora’s forklaring av hvorfor hun plutselig hadde en tatovering med logoen til «Wu Tang Band» var utrolig rørende...
AnonymBruker Skrevet 30. juli #25 Skrevet 30. juli Hvilken sesong er den beste? Anonymkode: ab6ba...205
amantha holden Skrevet 1. august #26 Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (På 30.7.2025 den 20.24): Hvilken sesong er den beste? Anonymkode: En av få serier som blir bedre og bedre for hver sesong -så likte nok aller best den 3 sesongen.
AnonymBruker Skrevet 2. august #27 Skrevet 2. august amantha holden skrev (På 1.8.2025 den 2.17): En av få serier som blir bedre og bedre for hver sesong -så likte nok aller best den 3 sesongen. Takk for svar. Jeg er halvveis i første sesong men skjønner ikke enda hvorfor «alle» mener det er tidenes beste serie, så lurte på om det kanskje var sånn at den ble bedre i neste sesong. Anonymkode: ab6ba...205
amantha holden Skrevet 2. august #28 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk for svar. Jeg er halvveis i første sesong men skjønner ikke enda hvorfor «alle» mener det er tidenes beste serie, så lurte på om det kanskje var sånn at den ble bedre i neste sesong. Anonymkode: ab6ba...205 Absolutt! Likte 1 sesong greit første gang jeg så den men syntes sesong 2 og 3 var mye bedre. Så alle sesongene på nytt noen år senere og fikk med meg flere detaljer særlig i 1 sesong, så synes denne var bedre/mer forståelig andre gang. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå