Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Takk for at du er her, jeg har noen spørsmål. 

Jeg har vært hos en synsk/healer/medium. Hun mener at jeg har evner selv, sterke. 
Jeg var visst født med dette, så jeg tenker jeg skriver spørsmål og svarer også kan dere forklare hvordan det er for dere. 
Så det jeg lurer på er: 

Hvordan ser dere ting? Altså som synsk, hvordan får dere dette inn? 
• Jeg får bilder når folk forteller historier som har skjedd, av omgivelsene, historien de forteller spilles på en måte «av» i hodet mitt. 
• Jeg kan sitte i en situasjon jeg tror jeg har drømt, og den er nesten identisk med samme menneskene. Altså déjà vu
• Jeg har en sterk magefølelse og er overbevist om at noe kommer til å skje. Så jeg har begynt å skrive ned nå da. Og jeg har liksom bare visst ting.

• Jeg har mye informasjon som stemmer men som jeg aldeles ikke vet hvor kommer fra. 

Hvordan kommunisere/ser dere ånder?? 
• I mitt hode dukker det opp et bilde av mennesket. Og jeg får inn informasjon som ikke er min.. plutselig kan jeg tenke dialekt og masse ting jeg aldri har hørt før. Plutselig dukker der opp ord jeg ikke engang har i mitt ordforråd, som jeg senere på Google. 
• Jeg føler med en gang (tror jeg) det er noe åndelig tilstede. Jeg bare vet. Jeg tar inn andre energier, jeg kan bli trøtt og gjespe mye. Jeg kan plutselig bli kjempe lei meg eller irritert. Jeg er veldig stabil i litt eget humør og kjenner at følelsene ikke er mine egne. 

Energier? 
• Jeg kan fysisk kjenne andres vondter og smerte, men ikke før jeg er i samtale med dem eller ganske nære.. jeg trodde dette var mine egne smerter men jeg kan få stikk i ryggen og 5 min etterpå klager de på vond rygg. 
• Jeg tror jeg kan høre folk som har tankekjør fordi det bråker og durer i hodet mitt som en motor. Evig vibrasjon og støy i hodet. 
• Jeg oppfatter og tilpasser meg andres humør og energi uten å tenke på det. 
• Jeg har alltid sagt/følt at det står «fortell meg alle dine dypeste hemmeligheter og tanker» i panna mi fordi uansett hvor jeg går så skal folk betro seg til meg. 
• Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det men jeg kan føle andres nærvær. 
• Jeg får kun til å heale når jeg er fullstendig mentalt og fysisk utmattet. 
• Jeg kan oppleve ekstrem trang til å hjelpe og virker ofte til å være på rett sted til rett tid

I det siste (ca 6 uker) har jeg hatt en drøm at jeg vinner i pantelotteriet på nærbutikken. Tallet er alltid det samme 128 365kr. 
Jeg får også veldig ofte innfall om at nå må jeg trykke på pantelotteri knappen eller kjøpe flaxlodd.. vinner hver gang jeg får den intense følelsen, vinner da 50kr hver gang. 

har alltid også fått en ekstrem sterk følelse på ting jeg ikke burde gjøre. 

Da jeg var liten fortalte jeg mamma om «beskytterene mine» som jeg kalte dem. Det var 7 veldig lange skikkelser i hvitt som fulgte meg og jeg snakket med. Jeg husker dem vagt men har ikke opplevd dem i voksen alder. 

Anonymkode: 0eb39...3f9

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan ser dere ting? Altså som synsk, hvordan får dere dette inn? 

- får oftest via følelse. Føler jeg er flink til å vite veien i en fremmed by aldri vært i før eller bare være et sted som på et vis vil være til hjelp for meg eller andre

Hvordan kommunisere/ser dere ånder?? 

- at jeg hører ånder snakker og jeg snakker tilbake på samme måte som gjør med selvsnakk (sier inni meg). Og jeg føler og som kan føle hvor en ånd står eller hva gjør. Noen ganger har jeg sett bilde men nest hvis har øyne igjen eller er veldig trøtt som like før jeg skal til å sovne. 

Energier

Kan og oppleve en trang til å ville hjelpe og gjerne redde verden. Føler andres tanker noen gang men kun hvis om meg selv 

Anonymkode: 8444f...81f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...