Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp! Trenger tips. Har blitt forelsket i en som er 9 år eldre enn meg. Han er også forelsket i meg. Jeg er 21 og han er 30. Han har fast jobb som psykolog, og jeg er medisinstudent. Har veldig lyst til å være med han, men vet ikke helt hva jeg skal gjøre.

Anonymkode: 5cb84...922

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser ikke problemet, om dere ønsker det samme og matcher bra☺️

• Liker 4
Skrevet

Du kommer nok til å få tråden slettet, da overskriften er mangelfull. 

Men svarer deg kjapt. Hva er problemet? Hvorfor kan dere ikke være sammen? Godt mulig at det går helt fint 😊

• Liker 1
Skrevet

Når ble det så vanskelig å være kjærester?

Og hva i alle dager har yrket hans, eller utdanningen din, med saken å gjøre? Hvis det er tilfelle at du studerer medisin, har du naturligvis travle dager og lite tid til overs for kjæreste, ellers begriper jeg ikke hva som er problemstillingen din.

Anonymkode: d0df6...f8d

• Liker 5
Skrevet

Spør om han vil finne på noe sammen davel. Det er jo supermye koselig man kan gjøre nå før jul? Ta med rødvinsgløgg på termos, ved, og en haug klær og gå en tur f.eks. 

Anonymkode: 87dd9...d20

Skrevet

Dere er da voksne

• Liker 1
Skrevet

Bedre med en på 30 som kanskje er litt mer moden og har vett i skallen enn de fleste 21 åringer som oppfører seg som tenåringer...

Anonymkode: 598c2...5c4

Skrevet

Ser ikke noe problemer med aldersforskjellen. Menn på 30 foretrekker gjerne damer under 25. Så lenge det er over lavalder er det jo yngre jo bedre som gjelder.

Anonymkode: 2c11a...96b

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ser ikke noe problemer med aldersforskjellen. Menn på 30 foretrekker gjerne damer under 25. Så lenge det er over lavalder er det jo yngre jo bedre som gjelder.

Æsj.

Anonymkode: 0fc5c...788

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Æsj.

Anonymkode: 0fc5c...788

Æsj er gamle rynkete kjerringer. Yngre jenter over 16 er bare digg.

• Liker 1
Skrevet

Dere begge vet at dere er forelsket i hverandre? Hva stopper dere i å bli sammen?

Er han opptatt? Er du? Er det noen andre som bestemmer over én av dere som sier at det ikke er greit (venner, foreldre)? Kontrollerer han deg? Har du en dårlig magefølelse på han? Blir du dårlig i hans nærvære? Er han mye sint? Er han sjalu?

Du kan spørre om han vil være kjærester, og så sier han ja eller nei.

Anonymkode: c835b...d52

Skrevet

Tråden låses på bakgrunn av manglende/lite forklarende trådtittel.

-Safiye, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...