Gå til innhold

Er alle damer deilige å slikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, alle er ikke det. Akkurat slik alle heller ikke er deilige å ligge med. De fleste kvinner ville jeg rett og slett ikke hatt sex med, og blant de jeg kunne ha ligget med kunne det kanskje vært noen jeg hadde styrt unna oral med. Jeg er kresen.

Anonymkode: 28a24...156

Skrevet

Nei. Slikker bare de som er rene og «delikate». Skjer ikke med tilfeldige ligg, verken slikking eller kyssing. Da er det tøm og røm som gjelder.

Anonymkode: 20b49...f16

• Liker 1
Skrevet

Er vel strengt tatt umulig for en person å svare på om alle damer er deilige å slikke.

For min egen del har jeg forbeholdt det til de jeg har hatt et mer langvarig forhold med, så de har ihvertfall vært deilige.

Skrevet

Ikke standard i det heletatt. Bare gjort det på 2 stk. 

Anonymkode: fba78...11f

Skrevet

Jeg sier bare, pass dere for HPV viruset. Min mann fikk kreft i svelget pga dette, og det har vært en helvetes tøff behandling med cellegift og stråling. Spyttkjertlene er veldig ødelagte så han må drikke for hver matbit han tar, + mange andre plager og fatigue.  

Anonymkode: 9c91c...079

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg sier bare, pass dere for HPV viruset. Min mann fikk kreft i svelget pga dette, og det har vært en helvetes tøff behandling med cellegift og stråling. Spyttkjertlene er veldig ødelagte så han må drikke for hver matbit han tar, + mange andre plager og fatigue.  

Anonymkode: 9c91c...079

Oi! Er vi mer utsatt for hpv ved oralsex enn ved samleie? 

Anonymkode: 9a0a4...919

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Oi! Er vi mer utsatt for hpv ved oralsex enn ved samleie? 

Anonymkode: 9a0a4...919

Hpv kan forårsake livmorhalskreft hos kvinner og strupekreft hos menn(sikkert kvinner også). Oralsex med mange partnere øker denne risikoen.

Anonymkode: 31185...9c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...