Gå til innhold

Er alle damer deilige å slikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker dere menn å slikke alle like mye? Eller forskjell på fitta og smak? Noen bedre å slikke på? Hvorfor? Min elsker sier ofte at han vil slikke meg. Skriver melding at han vil slikke fitta mi. Regner med han liker å gjøre det på meg da, og blir kåt av det. Men jeg har fyldig bollemus, med kun sprekk i ytre kjønnslepper, så trodde ikke den var så god å kose seg med🤔 
Dere som elsker å slikke fitte, hva er det som gjør det så digg? 

Anonymkode: 9a0a4...919

Skrevet

En kvinne som spiller på lag er bestandig best å slikke... Det er ei som gjerne masserer klitten sin mens jeg slikker rundt om kring, det er faktisk godt å slikke både fingre og klitten samtidig da, litt felles kos på klitten... min oppgave å holde området vått da, så noen ganger bruker jeg spytt, eller graver frem litt, og noen ganger klemmer jeg ut kuksafta og blander den utover... Når hun ikke fingrer seg selv, liker jeg at hun krafser meg i håret, trykker hodet mitt mot fitta hennes, eller gir meg kåte motjokk.

Er det ei som ikke gjør det eller er passiv, gir jeg bare enkel kroppspråk eller fortelle henne hva hun kan gjøre... Ikke tenk så mye på hvordan hun ser ut eller smaker. Gleden er på min side når jeg ser du slapper av og bare nyter det hele, det er faktisk det som er digg🙄

Skrevet

Nei det kommer helt an på. Pene damer har som oftest bedre smak og lukt enn stygge, samme gjelder ved slank vs feit.

Anonymkode: 47db3...5c5

• Liker 1
Skrevet

Elsker det når hun nyter. Utseendet på fitta har lite å si, men har nok en forkjærlighet for å slikke og suge på deilige litt lengre indre kjønnslepper og klitten vekselsvis og se nytelsen det gir. Det viktigste er at hun slapper av og viser at hun liker det. Da kan jeg holde på i evigheter.

Anonymkode: ec721...7fd

Skrevet

Det er forskjell på damene og de smaker forskjellig, men dama mi har den deiligste musa du kan tenke. Elsker å slikke henne så mye som mulig og hun kommer alltid av det. Langt forspill med slikking og gjerne etter samleie er det optimale. Hun er alltid nyvaska der nede og glattbarbert. Foretrekker ikke mye hår der nede hvis jeg skal slikke. 

Anonymkode: d8a5a...b33

Skrevet

Har til gode og møte en kvinne som ikke er herlig og slikke.  men jeg er vel kanskje også litt mere en middels interessert i å slikke også.

• Liker 2
Skrevet

Ren og glattbarbert er et godt utgangspunkt, men enda viktigere er det at hun er kåt og har skikkelig lyst, og at hun nyter det. Noen av mine beste slikkeopplevelser har vært med damer jeg har tatt med/blitt med hjem fra byen, der det er masse begjær, kåthet og lidenskap, uten av dusj eller barberhøvel blir benyttet før vi setter i gang. 

Anonymkode: 31185...9c1

Skrevet

Jeg er dame,  og fortrekker ta en dusj istedet! Blir så mye renere da gitt!! 😝

Anonymkode: e3c28...4c0

• Liker 2
Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Liker dere menn å slikke alle like mye? Eller forskjell på fitta og smak? Noen bedre å slikke på? Hvorfor? Min elsker sier ofte at han vil slikke meg. Skriver melding at han vil slikke fitta mi. Regner med han liker å gjøre det på meg da, og blir kåt av det. Men jeg har fyldig bollemus, med kun sprekk i ytre kjønnslepper, så trodde ikke den var så god å kose seg med🤔 

Her overtenker du. Utseende av kjønnet ditt har ingenting å si for din nytelse eller for menn som liker å slikke. Det som er digg med slikking er det intime som skjer mellom oss og at hun nyter det. Jeg tenner på å gi nytelse. Dessuten syns jeg vagina er vakkert, har aldri sett en mus som som tilsier a begeistringen min blir dempet. Bollemus er forøvrig veldig sexy og vakkert.

Skrevet

Tja. 50 %  har fitte som ikke lukter så bra. De vil man ikke slikke. 

Anonymkode: 6061a...fd9

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Tja. 50 %  har fitte som ikke lukter så bra. De vil man ikke slikke. 

Anonymkode: 6061a...fd9

For noe tull. De fleste smaker godt. Synes det smaker best rett før og rett etter mensen. 

Anonymkode: 62f6d...c33

• Liker 1
Skrevet
DEN NAKNE GARTNER skrev (3 timer siden):

Her overtenker du. Utseende av kjønnet ditt har ingenting å si for din nytelse eller for menn som liker å slikke. Det som er digg med slikking er det intime som skjer mellom oss og at hun nyter det. Jeg tenner på å gi nytelse. Dessuten syns jeg vagina er vakkert, har aldri sett en mus som som tilsier a begeistringen min blir dempet. Bollemus er forøvrig veldig sexy og vakkert.

Hvorfor er bollemus fint da? Jeg har «tykk» fyldig mus, og med sprekk. Klitten gjemt i sprekken. Flau over det. Føler menn må dykke inn i musa. Trodde det var turnoff. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

For noe tull. De fleste smaker godt. Synes det smaker best rett før og rett etter mensen. 

Det er ikke tull. Noen ganger holder jeg på å brekke meg mens jeg driver på fordi jeg synes det smaker så vondt. Det er STOR forskjell! Hvertfall er det min erfaring.

Anonymkode: 18768...8c5

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Ja det er digg. Punktum.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor er bollemus fint da? Jeg har «tykk» fyldig mus, og med sprekk. Klitten gjemt i sprekken. Flau over det. Føler menn må dykke inn i musa. Trodde det var turnoff. 

Musa høres nydelig ut🥰Kjøttfull og myk. Hadde du vært min skulle jeg kysset og slikket deg😘

Anonymkode: 20b49...f16

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Alle har forskjellige erfaringer. For min del kanskje 30% var bra, 20-30% jeg jeg kunne ikke engang begynne på grunnen av lukte 

Og ha er greie med damer som drar på do rett før sex, bæsjer, dusjer ikke og forventer at mannen skulle slike?  

Anonymkode: f89de...05c

• Liker 1
Skrevet

Få frem litt safter, så er alle ålereit å slikke,  no problem 

Skrevet

Nei,fitte er ekkelt 

Anonymkode: ca6ac...7ac

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og ha er greie med damer som drar på do rett før sex, bæsjer, dusjer ikke og forventer at mannen skulle slike?  

Anonymkode: f89de...05c

Det der har jeg aldri opplevd, men jeg har faktisk gjort det selv en gang hjemme hos et ons fordi jeg hadde tidenes dårligste fyllemage etter en tur på byen. Dreit på doen hennes, vaska ræva og fitta med dopapir og håndsåpe og gikk ut til henne igjen. Hun merket ingenting. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ren og glattbarbert er et godt utgangspunkt, men enda viktigere er det at hun er kåt og har skikkelig lyst, og at hun nyter det. Noen av mine beste slikkeopplevelser har vært med damer jeg har tatt med/blitt med hjem fra byen, der det er masse begjær, kåthet og lidenskap, uten av dusj eller barberhøvel blir benyttet før vi setter i gang. 

Anonymkode: 31185...9c1

Du liker diskomus, med andre ord. 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...