AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #1 Skrevet 7. desember 2020 Jeg er i ett forhold med, og har vært det i snart 2 år. Vi begge to er aktiv på sosiale medier, men han har fulgt en del jenter på Instagram under tiden vi har vært sammen. Noen av de jentene vet jeg hvem er, og de er venninner av han, som jeg også har møtt, og de vet at vi er sammen, og noen av dem er helt ukjente som ikke en gang følger han tilbake. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til det. Fram til nå har jeg bare blitt lei meg, og det er litt fordi jeg ikke føler meg helt fin selv. Er del kilo undervektig, og har akkurat begynt å trene for å få bedre kropp osv, og tror kanskje det er grunnen til at jeg overtenker også. Jeg har jo alltid pleid å spørre han om hvem de er, og da sier han «de spurte om å følge meg først, så jeg fulgte tilbake for å se hvem de er» men det er noen få bare, fordi mange av de jentene har ikke fulgt han tilbake, og da når jeg har spurt rolig og fint, så har han bare tatt de vekk. Men er det noe jeg burde henge meg opp i? Han er jo veldig lojal, er med meg hele tiden, har vært hjemme hos familien hans, og vi har trossalt vært sammen i 2 år. Han skriver til meg 24/7 hver morgen, dag og natt. Han er sykt snill, men føler liksom det med Instagram er en liten dealbreaker, og jeg vet ikke helt hvorfor. Han prøvd å tenke gjennom det flere ganger. Hvordan reagerer dere? Er det greit? Anonymkode: 8b863...caf
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #3 Skrevet 7. desember 2020 Jeg ser ikke helt problemet? Jeg følger mange på Instagram som jeg ikke vet hvem er. Hovedsakelig pga. treningsprofiler, men også av andre grunner. Noen bare fordi de er kjekke. Er jo lov til å synes andre er kjekke og pene selv om man er i et forhold. Det betyr jo ikke at man ønsker å bytte ut partneren sin. Høres ut som han er trofast også, så det er jo ikke akkurat slik at han møter disse jentene han følger. Anonymkode: 443b3...b9b 4
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #4 Skrevet 7. desember 2020 Jeg har mer blandede følelser. Når han ser at du blir lei deg over at han gjør dette, burde det være en enkel sak å ta hensyn. Du er den han skal være opptatt av, ikke å følge med på alle mulige andre kvinner. Er jeg forelsket eller glad i en person, har jeg ikke noe behov for å følge med på andre "fordi de er pene". Anonymkode: d2bd7...d2d 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #5 Skrevet 8. desember 2020 Han høres ut som en veldig dedikert og lojal kjæreste. Det er ett eller annet med at selv om noen takker ja til å være kjæreste, har de ikke takket ja til å si fra seg ALT privatliv og til å bli spist med hud og hår. Jeg har aldri og ville aldri vært utro, men jeg kunne gjort det slutt for mye mindre detaljstyring og kontroll enn det mange kvinner utsetter sine menn for. Anonymkode: 79c49...f51 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #6 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg ser ikke helt problemet? Jeg følger mange på Instagram som jeg ikke vet hvem er. Hovedsakelig pga. treningsprofiler, men også av andre grunner. Noen bare fordi de er kjekke. Er jo lov til å synes andre er kjekke og pene selv om man er i et forhold. Det betyr jo ikke at man ønsker å bytte ut partneren sin. Høres ut som han er trofast også, så det er jo ikke akkurat slik at han møter disse jentene han følger. Anonymkode: 443b3...b9b Ja, det er jo kanskje litt på grunn av min egen selvtillit jeg tenker over det her. Jeg vil bare punktere her at jeg ikke har kranglet med han ang dette. Jeg har ikke en gang tatt det opp sånn ordentlig.. har bare kjent på noen følelser som dukker opp når det skjer. Han har jo ikke bytta meg ut noen ganger, det er bare det at jeg aldri hadde gjort noe slikt mot han. Jeg har 50 følgere akkurat på min Instagram, og det er bare bekjente. Tror det ligger litt der også. Han er snill og kjempemorsom, men jeg vet ikke jeg tar meg til det der. Akkurat det der. Hilser han på noen på byen, eller hilser på andre damer så bryr det meg ikke i det hele tatt. Men over Instagram, så er det noen helt andre følelser Anonymkode: 8b863...caf
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #7 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han høres ut som en veldig dedikert og lojal kjæreste. Det er ett eller annet med at selv om noen takker ja til å være kjæreste, har de ikke takket ja til å si fra seg ALT privatliv og til å bli spist med hud og hår. Jeg har aldri og ville aldri vært utro, men jeg kunne gjort det slutt for mye mindre detaljstyring og kontroll enn det mange kvinner utsetter sine menn for. Anonymkode: 79c49...f51 Nei, hallo. Det skjønner jeg. Jeg har venninner som ber sine kjærester om å ta på snapmap slik at de kan se hvor typene deres er. Jeg er ikke sånn i det hele tatt. Aldri i mitt liv har jeg hengt over hans tlf for å stirre om hvem han snakker om, eller nektet han i treffe venninner. Han går jo stadig på tur med en venninne av seg som han har kjent siden han var bitte liten, og jeg er jo ikke på det nivået. Er bare at jeg blir lei meg. Jeg bryr meg ikke om hvem han fulgte før vi ble sammen, er mer de som dukker opp underveis i forholdet jeg undrer meg over Anonymkode: 8b863...caf 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #8 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg har mer blandede følelser. Når han ser at du blir lei deg over at han gjør dette, burde det være en enkel sak å ta hensyn. Du er den han skal være opptatt av, ikke å følge med på alle mulige andre kvinner. Er jeg forelsket eller glad i en person, har jeg ikke noe behov for å følge med på andre "fordi de er pene". Anonymkode: d2bd7...d2d Nei du misforstår, de er faktisk ikke pene i det hele tatt. Men tingen er at jeg lurer jo på hvem de er. Det er bare det at de dukker opp underveis i forholdet vårt. Hadde det vært før forholdet, så hadde hatt 0 betydning. Men jeg skjønner poenget ditt, og tusen takk for din forståelse ❤️ Anonymkode: 8b863...caf 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #9 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg ser ikke helt problemet? Jeg følger mange på Instagram som jeg ikke vet hvem er. Hovedsakelig pga. treningsprofiler, men også av andre grunner. Noen bare fordi de er kjekke. Er jo lov til å synes andre er kjekke og pene selv om man er i et forhold. Det betyr jo ikke at man ønsker å bytte ut partneren sin. Høres ut som han er trofast også, så det er jo ikke akkurat slik at han møter disse jentene han følger. Anonymkode: 443b3...b9b Er jo sant det du sier. Han følger jo ikke akkurat «the biggest booty» på Instagram. Men jeg vet at han ikke hadde likt at jeg gjorde det samme. Anonymkode: 8b863...caf
Alice123 Skrevet 8. desember 2020 #10 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei du misforstår, de er faktisk ikke pene i det hele tatt. Men tingen er at jeg lurer jo på hvem de er. Det er bare det at de dukker opp underveis i forholdet vårt. Hadde det vært før forholdet, så hadde hatt 0 betydning. Men jeg skjønner poenget ditt, og tusen takk for din forståelse ❤️ Anonymkode: 8b863...caf Du skriver "dukker opp i forholdet", men sånn jeg har forstått det er dette bare kvinner han følger på instagram? Hva helt konkret er du bekymret for? Er det at han følger "pene jenter" på insta (typ influencere og instagrammodeller ), eller er det det kvinner du opplever som en reell trussel (typ venninner, pene kollegaer, venners venner etc.)? Jeg spør ikke for å være kjip, men fordi jeg ikke helt forstår problemstillingen.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #11 Skrevet 8. desember 2020 Alice123 skrev (Akkurat nå): Du skriver "dukker opp i forholdet", men sånn jeg har forstått det er dette bare kvinner han følger på instagram? Hva helt konkret er du bekymret for? Er det at han følger "pene jenter" på insta (typ influencere og instagrammodeller ), eller er det det kvinner du opplever som en reell trussel (typ venninner, pene kollegaer, venners venner etc.)? Jeg spør ikke for å være kjip, men fordi jeg ikke helt forstår problemstillingen. Skjønner hvorfor du spør. Jeg reagerer aldri når det er venninner, kollegaer eller influencere, men mer sånn type damer som bor i nærheten av han, som han også ikke kjenner. Også skal det sies at han er jo veldig glad i trening, så de fleste jentene han har fulgt på Instagram trener.. og der føler jeg meg litt tråkket på. Siden jeg gjør virkelig alt jeg kan for å få bedre kropp, bedre utseende, men likevel så kommer de følelsene. Jeg tror det ligger mer i det at jeg er usikker på meg selv. De er jo ikke pene de han følger. Men har vært episoder der hvor han har sammenlignet meg med andre damer og sagt «du kan bli sånn. Sånn kropp vil du få» og da blir jeg enda mer lei meg. Fordi jeg er langt unna den kroppen. Hvis det gir mening Anonymkode: 8b863...caf
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #12 Skrevet 8. desember 2020 Alice123 skrev (6 minutter siden): Du skriver "dukker opp i forholdet", men sånn jeg har forstått det er dette bare kvinner han følger på instagram? Hva helt konkret er du bekymret for? Er det at han følger "pene jenter" på insta (typ influencere og instagrammodeller ), eller er det det kvinner du opplever som en reell trussel (typ venninner, pene kollegaer, venners venner etc.)? Jeg spør ikke for å være kjip, men fordi jeg ikke helt forstår problemstillingen. Jeg føler bare at de han følger er slik han ønsker jeg skal ut som i kropp Anonymkode: 8b863...caf
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #13 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Nei du misforstår, de er faktisk ikke pene i det hele tatt. Men tingen er at jeg lurer jo på hvem de er. Det er bare det at de dukker opp underveis i forholdet vårt. Hadde det vært før forholdet, så hadde hatt 0 betydning. Men jeg skjønner poenget ditt, og tusen takk for din forståelse ❤️ Anonymkode: 8b863...caf Selv om du ikke synes de er pene (vi damer ser ikke alltid hva som er attraktivt med andre kvinner) så er det vel en grunn til at han er opptatt av dem. Kan handle om kropp, siden jeg ser du nevner det. Det er vanskelig for oss å vite hva vi skal råde deg til, ikke sikkert du trenger å bekymre deg i det hele tatt. Men jeg synes han bør ta hensyn til at du er ukomfortabel med det, og heller være opptatt av å hjelpe til med å bygge opp selvtilliten din. Og husk: Det er deg han har valgt, det er du som er dama hans. Anonymkode: d2bd7...d2d
Hannah80 Skrevet 8. desember 2020 #14 Skrevet 8. desember 2020 Jeg er ikke på Instagram, så jeg må bare spørre.. Kan man ikke la være å gå inn å se på hvem han følger? Eller kan man ikke unngå å se det, hvis venner begynner å følge noen nye? 1
Alice123 Skrevet 8. desember 2020 #15 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skjønner hvorfor du spør. Jeg reagerer aldri når det er venninner, kollegaer eller influencere, men mer sånn type damer som bor i nærheten av han, som han også ikke kjenner. Også skal det sies at han er jo veldig glad i trening, så de fleste jentene han har fulgt på Instagram trener.. og der føler jeg meg litt tråkket på. Siden jeg gjør virkelig alt jeg kan for å få bedre kropp, bedre utseende, men likevel så kommer de følelsene. Jeg tror det ligger mer i det at jeg er usikker på meg selv. De er jo ikke pene de han følger. Men har vært episoder der hvor han har sammenlignet meg med andre damer og sagt «du kan bli sånn. Sånn kropp vil du få» og da blir jeg enda mer lei meg. Fordi jeg er langt unna den kroppen. Hvis det gir mening Anonymkode: 8b863...caf Takk for godt svar Om han trener masse, og følger treningsdamer, har det nok en naturlig sammenheng. Jeg følger mange jeg ikke kjenner innenfor mine interessefelt på insta (f.eks friluftsliv som er en av mine hovedinteresser). MEN, dere burde snakke sammen og bli enige m at dere ikke sammenligner hverandres kropp med person X, Y og Z. Når han gjør det er det heller ikke sikkert han mener å konkret sammenligne seg med "Instagrammer ABC", men å komme med kommentarer og råd i en diskusjon rundt din trening hvor du har som mål å endtr utseende på kroppen. Dette blir jo bare antagelser fra min side da jeg ikke kjenner innholdet i samtalene deres, men jeg tror ikke du nødvendigvis burde tolke alt i negativ retning. Det virker for meg, med den informasjonen jeg har som at mye av dette baserer seg på på din usikkerhet rundt egen kropp. Om dette stemmer er det noe du burde ha i bakhodet, og noe ddre burde snakke om. Kjæresten din høres ut som en god og fin fyr, med kommunikasjon går nok dette bra. Ønsker deg lykke til med treningen og forholdet
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #16 Skrevet 8. desember 2020 Alice123 skrev (4 minutter siden): Takk for godt svar Om han trener masse, og følger treningsdamer, har det nok en naturlig sammenheng. Jeg følger mange jeg ikke kjenner innenfor mine interessefelt på insta (f.eks friluftsliv som er en av mine hovedinteresser). MEN, dere burde snakke sammen og bli enige m at dere ikke sammenligner hverandres kropp med person X, Y og Z. Når han gjør det er det heller ikke sikkert han mener å konkret sammenligne seg med "Instagrammer ABC", men å komme med kommentarer og råd i en diskusjon rundt din trening hvor du har som mål å endtr utseende på kroppen. Dette blir jo bare antagelser fra min side da jeg ikke kjenner innholdet i samtalene deres, men jeg tror ikke du nødvendigvis burde tolke alt i negativ retning. Det virker for meg, med den informasjonen jeg har som at mye av dette baserer seg på på din usikkerhet rundt egen kropp. Om dette stemmer er det noe du burde ha i bakhodet, og noe ddre burde snakke om. Kjæresten din høres ut som en god og fin fyr, med kommunikasjon går nok dette bra. Ønsker deg lykke til med treningen og forholdet Tusen takk, søte deg. Han er veldig snill, og hadde han visst at jeg ble lei meg, sjalu eller småirritert så hadde han nok ikke gjort det heller tror jeg. Han kan jo ikke lese mine tanker, men jeg skal ta dett opp forsiktig og fortelle mitt perspektiv, og hvordan jeg føler det slik. ❤️ Anonymkode: 8b863...caf 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #17 Skrevet 8. desember 2020 Hannah80 skrev (8 minutter siden): Jeg er ikke på Instagram, så jeg må bare spørre.. Kan man ikke la være å gå inn å se på hvem han følger? Eller kan man ikke unngå å se det, hvis venner begynner å følge noen nye? Man kan unngå det jo, det er ikke noe som kommer opp med mindre man går inn manuelt å ser hvem kjæresten følger. Jeg så at det var noen ukjente som likte bildet hans på Instagram, noen jenter. Rundt 20 stk likte bildet, og 3 av dem var ukjente, så jeg trykket på kontoen deres og så at typa mi fulgte alle tre. Jeg gikk ikke gjennom hver eneste følger. Anonymkode: 8b863...caf
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #18 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Selv om du ikke synes de er pene (vi damer ser ikke alltid hva som er attraktivt med andre kvinner) så er det vel en grunn til at han er opptatt av dem. Kan handle om kropp, siden jeg ser du nevner det. Det er vanskelig for oss å vite hva vi skal råde deg til, ikke sikkert du trenger å bekymre deg i det hele tatt. Men jeg synes han bør ta hensyn til at du er ukomfortabel med det, og heller være opptatt av å hjelpe til med å bygge opp selvtilliten din. Og husk: Det er deg han har valgt, det er du som er dama hans. Anonymkode: d2bd7...d2d Ja, er enig❤️ Er bare litt vondt p bli sammenlignet med 24/7. Føler ikke jeg duger til noe ved siden av de han følger liksom. De er veltrente, mens jeg har trent i 6 mnd Anonymkode: 8b863...caf 1
Hannah80 Skrevet 8. desember 2020 #19 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Man kan unngå det jo, det er ikke noe som kommer opp med mindre man går inn manuelt å ser hvem kjæresten følger. Jeg så at det var noen ukjente som likte bildet hans på Instagram, noen jenter. Rundt 20 stk likte bildet, og 3 av dem var ukjente, så jeg trykket på kontoen deres og så at typa mi fulgte alle tre. Jeg gikk ikke gjennom hver eneste følger. Anonymkode: 8b863...caf Takk for svar:) Huff, ikke bare bare, med sosiale medier altså. Det skaper mye utrygghet hos mange. Ser det samme ang Facebook også. At venninner av meg reagerer når mennene deres legger til ukjente damer.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #20 Skrevet 8. desember 2020 Hannah80 skrev (Akkurat nå): Takk for svar:) Huff, ikke bare bare, med sosiale medier altså. Det skaper mye utrygghet hos mange. Ser det samme ang Facebook også. At venninner av meg reagerer når mennene deres legger til ukjente damer. Ja, det er ikke greit for mange. Er ikke mange som tenker over det, men man framstiller seg selv som singel når man holder på slik til en viss grad. Ikke alltid, men hvis det er snakk om mange damer gang på gang, så kan det framstilles slik. Jeg opplever det slik❤️ Anonymkode: 8b863...caf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå