AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #1 Skrevet 7. desember 2020 Min livs kjærlighet gjorde det slutt i sommer. Han har vært mye frem og tilbake tidligere, men alltid hevdet at han aldri har hatt så sterke følelser for noen som for meg. Det har alltid vært utenforliggende årsaker til bruddet, og han har slitt med ting som har ført til brudd. Jeg kuttet kontakten av respekt for meg selv, og i håp om at ved å gi han litt rom kunne han finne ut av følelsene sine uten å bli kvalt av meg. Etter noen måneder tok jeg kontakt, og han virket overlykkelig over å høre fra meg. Jeg var tilbakeholden, og han var frempå. Det var mye kjærlighet å få, og jeg oppdaget at han hadde datet en annen jente som han avsluttet det med da vi begynte å snakke sammen igjen. I cirka en måneds tid var han varm, omtenksom, interessert, og snakket til meg hver dag. Gradvis begynte jeg å stole mer på han. Vi møttes ikke pga corona, og jeg er redd det var ødeleggende. At jeg ikke fikk smi ordentlig imens jernet var varmt. Etter cirka fire uker hadde han plutselig noen dager hvor han virket usikker. Da jeg trakk meg tilbake pga det, snudde han raskt. Men gradvis har interessen hans kjølnet og han virker ambivalent? Det virker tydelig at han er på gjerdet, og jeg mistenker at han holder tilbake i frykt for å gi meg falske forhåpninger i tilfelle han igjen skulle ville dumpe meg. Jeg har også trukket meg mye tilbake, og nå har vi lite og meningsløs kontakt. Hvis jeg tar kontakt får jeg et hyggelig og høflig svar, også selv om det er "fellessnap" eller noe han ikke behøver å svare på. Han tar også litt initiativ selv. Men han er veldig tilbakeholden på varmen, og unngår hjertelige ord og uttrykk, samt at han ofte avslutter samtalene. Virker som han holder kontakten fordi han ikke har bestemt seg, eller er redd for å angre og savne meg. Vet at mange her vil si "dump han", men jeg mener mange gir opp for lett. Jeg har datet mange, og har aldri følt en sånn connection med noen som jeg har med han. Før det ble slutt var han den viktigste personen i livet mitt, min aller beste venn, han skulle bli faren til mine barn, og det er så mye ugjort jeg håper vi fremdeles skal få gjøre sammen. Etter mye research på internett fremstår han som en "fearful avoidant", han er ekstremt selvbevisst og usikker, og overtolker alle tegn. Derfor blir han også veldig påvirket av hva jeg sier og gjør. Jeg vet ikke hvordan jeg bør trå frem. Om det er noen sjanse for oss, og om disse ambivalente følelsene er en naturlig del av prosessen før man blir sammen igjen? Burde jeg holde ut en stund, forsøke å være en trygg havn til han får funnet ut av følelsene, eller har jeg best sjanser ved å trekke meg helt ut og vise han at jeg har for mye selvrespekt til å vente? Føler meg rådløs, og vil gjerne høre erfaringer fra dere som har blitt sammen med ekser osv. Ønsker alle gode råd til hvordan jeg kan redde forholdet Anonymkode: 3b5c6...5de
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #2 Skrevet 8. desember 2020 Altså han elsker deg egentlig ikke, men å gi helt slipp på deg tærer på han. Fordi han liker bekreftelsen fra deg, han føler seg elsket, men hadde han virkelig elsket deg ville han ikke nølt. Han vil leke frem til noen bedre damer dukker opp....gjør deg selv en tjeneste og gi faen i han ellers knuser han deg helt Anonymkode: eda9a...79d 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #3 Skrevet 8. desember 2020 Bli sammen igjen og gjør en bedre jobb for å holde på han enn forrige gang så går det nok bra. Husk at menn ikke liker drama og at menn vil ha en dame som er lydig og utfører sine kvinnelige plikter med et smil 🙂 Anonymkode: d52cd...ba5 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #4 Skrevet 8. desember 2020 Beklager, men sjansen for at det ender godt når han har 1) gjort det slutt og 2) er ambivalent til deg - er veldig liten. Ekte kjærlighet og gode parforhold er ikke kompliserte. Så når deres er komplisert, så ville jeg nok trukket meg unna for godt. Anonymkode: 46b93...b40 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå