AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #1 Skrevet 7. desember 2020 Jeg hadde veldig lyst å gi kjæresten min en flott personlig gave - en som han virkelig ønsker seg! Den koster ca 3000,- men jeg har virkelig lyst å gi han den beste gaven i år! Min eks får en gave fra våre barna (betalt av meg fordi de er små) på ca 500,- og jeg tenker det er passelig. Jeg hadde lyst å «fiske» litt hos kjæresten min og spurte han om han viste hva han ville få fra sine barn (betalt av hans eks fordi de er små) Han fortalte at han skulle få den gaven jeg hadde tenkt å gi han. Både jeg og hans eks vet tydeligvis hva han ønsker seg. Grunnen til at hun fortalte hva han skulle få, er fordi han må hente den selv, fordi hun sitter i karantene. Vi har omtrent lik inntekt. Er jo veldig raust å gi en så dyr gave til eksen sin, selv om det er fra barna, jeg hadde jo litt lyst til å være den som kunne gitt han den gaven han ønsker seg aller mest, men det vet jo ikke han.... jeg ville jo overraske! Når han fortalte meg dette, sa han at han ikke hadde bestemt seg for om han ville dra å hente seg den gaven... jeg har ikke spurt enda om hvorfor han er i tvil...? Kanskje det er fordi hun kanskje ikke betaler hele gaven, men at han må legge i litt selv også for å få den...? Dette må jeg jo høre med han om i morgen. Men jeg sitter nå her, og lurer på om noen har noen gode ideer eller løsninger til meg? Takk! Anonymkode: 6d149...2f9
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #2 Skrevet 8. desember 2020 Her ville jeg ganske enkelt ha funnet på noe annet som julegave. Ellers blir dette bare en kilde til krangel, og gaven blir heller ingen overraskelse lenger. Dere har små barn på hver deres kant, så jeg går ut fra at forholdet ikke er så gammelt. Dumt å risikere å skape nag kun for en julegave. Det er sikkert andre ting han kan trenge, du får mye fint til den prisen. Anonymkode: 096d5...08a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå