Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter alle faste utgifter og regninger. Så hadde du sitti med 8500kr. Åssen hadde du valgt og lagd budsjette ditt da? Hvor mange er dere i husstanden? 

Anonymkode: e53b0...091

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg valgt å ikke kjøpe annet enn nødvendig mat, og jeg hadde prøvd å gjøre maten god, men rimeligst mulig.  

Skrevet

8500 er mer enn det jeg sitter igjen med etter faste utgifter, sparing og investering. Nødvendige variable utgifter er jo egentlig bare mat, drikke og drivstoff. Da klarer man seg kjempefint med nesten 300 kr dagen. Ville satt bruken til 1500 kroner uka og fått det unna på én storhandel pluss én fylling av tanken. Så setter du av det som blir til overs i en buffer.

• Liker 1
Skrevet
Jolsen skrev (1 time siden):

8500 er mer enn det jeg sitter igjen med etter faste utgifter, sparing og investering. Nødvendige variable utgifter er jo egentlig bare mat, drikke og drivstoff. Da klarer man seg kjempefint med nesten 300 kr dagen. Ville satt bruken til 1500 kroner uka og fått det unna på én storhandel pluss én fylling av tanken. Så setter du av det som blir til overs i en buffer.

Kommer jo an på om man er alene eller er en familie på 4. 

Anonymkode: 0de89...ee6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...