AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #1 Skrevet 7. desember 2020 Da mener jeg hvor det nærmest skranter. Er gravid (fant ut av dette igår), og barnefar er i en langsur periode. Han har sagt han er litt nede fortiden og dette går da ut over familielivet hjemme. Er så redd hvordan han vil reagere. Har ikke fortalt det iom at han er på jobb. Det var ikke meningen å bli gravid, fjernet hormonspiral for 2 uker siden - så dette kom overraskende på. Tenk om ha bare forlater meg nå? Anonymkode: ea702...734
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #3 Skrevet 8. desember 2020 Uff, det høres stressende ut Du må nesten bare fortelle det til han og så må dere snakke om det. Han visste vel om at spiralen ble tatt ut og at det dermed var risiko forbundet med å ha sex? Anonymkode: 2ccb6...44b
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #4 Skrevet 8. desember 2020 ...men hvorfor har dere ubeskyttet sex når forholdet er helt på felgen? Visste han at den var tatt ut? Anonymkode: ee14e...765 6
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #5 Skrevet 8. desember 2020 Et barn som blir født inn i et ekteskap/forhold som skranten kommer til å ende opp som skilsmissebarn. Anonymkode: 19a81...f39 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #6 Skrevet 8. desember 2020 Men....må du beholde i dette tilfelle når det ble oppdaget så tidlig? Anonymkode: e9c82...db1 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #7 Skrevet 8. desember 2020 Jeg vil beholde hvis det. Forholdet vårt som har vart i 10 år får vi bare håpe på varer. Jeg skal gjøre det beste ut av det og barnet vil jeg ha uansett☺❤ Anonymkode: ea702...734 1
AnonGuy Skrevet 8. desember 2020 #8 Skrevet 8. desember 2020 Abort eller ikke, ditt valg. Jeg er for abort dersom du ønsker det. Også støtter jeg deg dersom du vil beholde barn. Drit i de andre. Uansett! Til problemet ditt, søk parterapi! Det er aldri for tidlig eller sent.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #9 Skrevet 8. desember 2020 AnonGuy skrev (5 minutter siden): Abort eller ikke, ditt valg. Jeg er for abort dersom du ønsker det. Også støtter jeg deg dersom du vil beholde barn. Drit i de andre. Uansett! Til problemet ditt, søk parterapi! Det er aldri for tidlig eller sent. Han nekter... han vil ikke. Det kan hende han blir bedre, å jeg håper på det. Anonymkode: ea702...734
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #10 Skrevet 8. desember 2020 Hva er han sur for? Anonymkode: a54c5...6a2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #11 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva er han sur for? Anonymkode: a54c5...6a2 Ingen grunn . Han sier han har mistet litt gnist i forholdet. Men da må man jo prøve, føler han er så likegyldig. Gjør så vondt. Anonymkode: ea702...734
Elaine Marley Skrevet 8. desember 2020 #12 Skrevet 8. desember 2020 Tråden er ryddet for brudd på retningslinjene på graviditetsrommet og svar til dette. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #13 Skrevet 8. desember 2020 Hadde jeg og min samboer hatt det kjipt i forholdet da jeg ble gravid hadde vi aldri i livet klart å ha baby. Søvnen blir dårligere og du får mindre av den, noe som fører til økt irritasjon og igjen fører til krangling og dårlig stemning. Jo før du forteller jo før får du vite reaksjonen og jo før han du handle ut ifra det Anonymkode: 815d1...aed 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #14 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hadde jeg og min samboer hatt det kjipt i forholdet da jeg ble gravid hadde vi aldri i livet klart å ha baby. Søvnen blir dårligere og du får mindre av den, noe som fører til økt irritasjon og igjen fører til krangling og dårlig stemning. Jo før du forteller jo før får du vite reaksjonen og jo før han du handle ut ifra det Anonymkode: 815d1...aed Vi krangler ikke. Han er stille og gir lite av seg. Jeg tror ikke det er utroskap, men redd han er lei av meg. Vi som senest i sommer hadde det kjempefint. Spm er jo hvor lett det er å dra fra sin gravide samboer da. Vært sammen i 10 hele år. Anonymkode: ea702...734
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #15 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 timer siden): ...men hvorfor har dere ubeskyttet sex når forholdet er helt på felgen? Visste han at den var tatt ut? Anonymkode: ee14e...765 Jeg har hatt cerazette. Tydelig vært slurving i overgang fra hormonspiral til pillene. Anonymkode: ea702...734
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #16 Skrevet 8. desember 2020 Kjip situasjon. Var i en lik en og tok abort. Det ble slutt rett etterpå. Å beholde et barn når forholdet er på vei mot slutten, synes jeg er egoistisk. Beklager å si det. Én ting er at forholdet tar slutt når barnet er født, men å føde et barn i viten og vilje at dette barnet vil bli et skilsmissebarn er ikke jeg noe for. Og nei; det er ikke større sannsynlighet at et barn kan redde forholdet, det er heller motsatt. Hva sier mannen? Vil han ha barnet? Hans mening teller også. Anonymkode: f02bd...679 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #17 Skrevet 8. desember 2020 Dette forholdet kommer ikke til å tåle en baby! En baby sliter tilogmed på gode og sterke forhold. Riv av plasteret nå! Gjør det slutt, bygg deg ett nytt hjem for deg og barnet. Anonymkode: 663d6...f58 1
indigob Skrevet 8. desember 2020 #18 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg vil beholde hvis det. Forholdet vårt som har vart i 10 år får vi bare håpe på varer. Jeg skal gjøre det beste ut av det og barnet vil jeg ha uansett☺❤ Anonymkode: ea702...734 Jeg ble gravid i et forhold som var dårlig. Forholde tok slutt halvveis i svangerskapet. Husk at når du får barnet ditt så vil det bli din største kjærlighet og hvis du blir alene så vil det være ok, fordi du har barnet ditt som du kommer til å elske over alt på jorden☺️ lykke til ❤️
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #19 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Vi krangler ikke. Han er stille og gir lite av seg. Jeg tror ikke det er utroskap, men redd han er lei av meg. Vi som senest i sommer hadde det kjempefint. Spm er jo hvor lett det er å dra fra sin gravide samboer da. Vært sammen i 10 hele år. Anonymkode: ea702...734 Så egentlig håper du på at han ikke drar fra deg når du nå er gravid? 🤔 Anonymkode: b0972...39d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå