AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #1 Skrevet 7. desember 2020 Hva gjør dere med urinprøven hvis det er noen timer mellom morgenurin og svangerskapskontroll? Kjøleskap? Og hvor lenge bør det være siden sist gang man tisset? Nå våkner jeg minst en gang om natten for å tisse, gjerne kl 3-4. La oss si at jeg har time kl 09, når er siste gang jeg kan tisse på natta før det ikke er morgenurin lengre? Hvis jeg må tisse kl 6, så legger jeg meg jo til å sove et par timer til liksom 🙈 Anonymkode: 69b3a...bc7
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #2 Skrevet 7. desember 2020 Jeg oppbevarer den i kjøleskapet. Prøver å ta prøven ved første vannlating etter jeg har stått opp «på ordentlig», men har glemt det forbausende mange ganger😝 Anonymkode: 4a489...5ae
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #3 Skrevet 7. desember 2020 Legger morgen urinet i kjøleskapet, ja, om jeg ikke skal umiddelbart til jordmor. Anonymkode: e434a...3bd
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #4 Skrevet 7. desember 2020 I kjøleskap, ja. Jeg bruker urinen fra jeg faktisk står opp. Nå for tiden kan jeg være oppe for å tisse 2-3-4 ganger hver natt, men drikker ikke noe mellom. Da er urinen fortsatt ganske konsentrert. Anonymkode: 4a842...eef
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #5 Skrevet 8. desember 2020 Bruker den urinen dom har vært lengst i blæra, dvs om jeg sover fra 23-04 og så går på toalettet så tar jeg prøven da og legger meg igjen. Har ikke tenkt på å sette den kaldt, den har bare stått på badet til jeg skal på kontroll. Kan den bli forringet om den ikke står kaldt? 😳 Anonymkode: f01cc...30a
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #6 Skrevet 8. desember 2020 Nå er det kjøleskapstemperatur ute. Anonymkode: 319fd...d12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå